Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bidden!!

azina17
16-07-2002, 09:59

Assalaam everybody :D Graag wil ik weten wie er van jullie allemaal bid, en voor de gene die niet bidden.. PLEASE BEGIN ERAAN zeg niet dat je nog jong bent of dat je geen tijd hebt ofzo..... bidden is heel erg belangrijk in de islam, en je doet het alleen voor jezelf...... LIEFS, MOI ;)

fatimael
16-07-2002, 10:10
Hoi Azina, Wou ff reageren op jouw vraag, ik bid . ik schaam me eigenlijk dat ik er niet vroeger mee ben begonnen. Ben er namelijk een 2 tal maanden mee bezig. groetjes

azina17
16-07-2002, 10:14
Je bent er abahda mee begonnen dat is toch ook goed van je beter laat dan nooit ja toch, ik ben bijv. wel heel erg vroeg begonnen maar ik stopte steeds en dat is echt heel erg slecht nu bid ik gelukkig 13 maanden non stop... en ik ga het echt proberen vol te houden.. Liefs, MOI... En mensen waarom reageren jullie niet :confused:

MeHayat
16-07-2002, 12:00
ik bid al sinds mijn twaafde ( nu dus vier jaar) en alhamdoelillah ben ik nooit gestopt en inshallah zal ik ook niet stoppen. hoop dat er meer mensen zijn die bidden!

nadae
16-07-2002, 13:11

Ja, ik bid nu ook bijna 1 jaar and I´m realy proud of myself en op alle andere moslim broeders en zusters die ook bidden. En voor mijn andere moslim broeders en zusters die nog niet bidden begin er zo gouw mogelijk aan.

azina17
16-07-2002, 13:16
Ik vind het echt leuk om te horen dat jullie allemaal bidden, bidden is echt heel belangrijk ik krijg altijd als ik bid een heel goed gevoel en ik voel me dan ook echt goed, gelukkig bid iedereen bij ons thuis en als het bijv ramadan is gaan we als het magreb is eerst een tmar eten en dan met zijn alle bidden.......

samirab
16-07-2002, 14:37
alahmdolilah bid ik nu al 2 jaar en de jaren ervoor liet ik het vaak in de steek ik wist denk ik niet helemaal wat het in hield bidden ik voelde er niets bij maar nu wel hamdolilah en ik weet zeker dat ik mijn gebed nooit in de steek laat. laat je gebed nooit in de steek!!!!!!! dan laat je Allah swt in de steek ;) inshallah helpt Allah swt ons te leiden naar het goede en het slechte te vermijden inshallah!!!!!!!!!! wa alikoem salam samira.

flowerpower
16-07-2002, 14:51
:D Ik bid al ongeveer 10 jaar en zo ga ik door. Mensen die niet kunnen bidden moeten echt gewoon leren want dat is de enige dat echt belangrijk is in het leven!!!

azina17
16-07-2002, 14:57
WOW ECHT VEEL MENSEN DIE BIDDEN HIER, EN IK DACHT JONGEREN VAN TEGENWOORDIG (GRAPJE) MOEHIEM ECHT GOED EN GA ZO DOOR......