Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tijd voor een agenda!

Pagina's : [1] 2

saadia29
22-02-2007, 18:13

Ouderdom komt met gebreken wordt er gezegd, en inderdaad ik merk het nu ook steeds. Vroegah kon ik écht alles onthouden, alle afspraken, tijd en data zonder het te noteren en nu :( zelfs een afspraak voor de volgende dag onthoud ik niet zonder het te noteren en overal briefjes op de deuren en muren te plakken. Mijn o zo altijd scherpe geheugen, begint me langzaam in de steek te laten :traan1: Wie vertoont er ook ouderdoms kwalen :o

lilchakir
22-02-2007, 18:30
ik ook ik dacht dat ik de enige was :o dus we worden oud yek:moe:

saadia29
22-02-2007, 18:33
ik ook ik dacht dat ik de enige was :o dus we worden oud yek:moe: Dat is één van de tekenen van ouderdom :jammer:

lilchakir
22-02-2007, 18:35
ewa mlie7 :moe: dan weet ik wat me te wachten staat als ik met pensioen ben:maf2:

shariza
22-02-2007, 18:36

geloof je als ik zeg dat t bij mij zo erg is dat ik letterlijk overal......in huis gele briefjes had hangen, wc,tv en koelkast......................en dat ik t dan zelfs vergat!!!!!.......nou heb ik 80 agenda s in huis en mn tassen..........dat ik zelfs vergeet dat ik een agenda heb, laat staan inschrijven.........of ernaar kijken........................zo erg is t bij mij...................

cuisinetje
22-02-2007, 18:37
Ouderdom komt met gebreken wordt er gezegd, en inderdaad ik merk het nu ook steeds. Vroegah kon ik écht alles onthouden, alle afspraken, tijd en data zonder het te noteren en nu :( zelfs een afspraak voor de volgende dag onthoud ik niet zonder het te noteren en overal briefjes op de deuren en muren te plakken. Mijn o zo altijd scherpe geheugen, begint me langzaam in de steek te laten :traan1: Wie vertoont er ook ouderdoms kwalen :o Ik heb dat ook vaak de laatste tijd................vroeger kon ik met gemak telefoonnummers onthouden, afspraken bij de dokter,..............nu kan ik soms zelfs niet op een naam van iemand komen............ Of mensen die ik ben tegengekomen op een bruiloft en die me daarna aanklampen op straat.........euh sorry ken ik je ergens van.........?:maf2: Kan het nu al beginnen denk je? Ben 28...............:o

shariza
22-02-2007, 18:56
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd................vroeger kon ik met gemak telefoonnummers onthouden, afspraken bij de dokter,..............nu kan ik soms zelfs niet op een naam van iemand komen............ Of mensen die ik ben tegengekomen op een bruiloft en die me daarna aanklampen op straat.........euh sorry ken ik je ergens van.........?:maf2: Kan het nu al beginnen denk je? Ben 28...............:o nee komt omdat we zwanger zijn dan wordt je ook..............vergeetachtig..........heel extreem dan................

cuisinetje
22-02-2007, 19:13
nee komt omdat we zwanger zijn dan wordt je ook..............vergeetachtig..........heel extreem dan................ Heb jij het dan alleen nu je zwanger bent? Hoe ver ben je shariza?

shariza
22-02-2007, 19:19
Heb jij het dan alleen nu je zwanger bent? Hoe ver ben je shariza? ik ben 31 weken zwanger hamdoelileh.............., en ja met de zwangerschap is t bij mij begonnen!!!........zo erg dat mn man niet eens op mij rekent en zelf alles bijhoudt..........maar t schijnt dus zo te zijn bij zwangere vrouwen.................

cuisinetje
22-02-2007, 19:28
ik ben 31 weken zwanger hamdoelileh.............., en ja met de zwangerschap is t bij mij begonnen!!!........zo erg dat mn man niet eens op mij rekent en zelf alles bijhoudt..........maar t schijnt dus zo te zijn bij zwangere vrouwen................. Is me eigenlijk niet echt opgevallen wanneer het begonnen is bij me.............zal er dan toch iets mee te maken hebben:D Groetjes

saadia29
22-02-2007, 19:35
Bij zwangerschap komt vergeetachtigheid ook bij sommige voor, dus de zwangere onder ons hebben een excuus :moe:

achermijnpc
22-02-2007, 19:57
Ik ben 23 en ik zet alles in de agenda van mijn telefoon :moe: heeft niets met ouderdom te maken

tangia19
22-02-2007, 21:08
mijn kalander zit vol,overal papiertjes ...en nog vergeet ik zelfs ernaar te kijken :hihi: effe snel kijken of ik een afspraak ben vergeten..:moe:

Nysha
22-02-2007, 21:17
Ik ben sinds dit jaar ook begonnen met een agenda....heb ook echt een geheugen als een zeef....altijd gehad trouwens!

bellydancefan
22-02-2007, 21:37

In de zwangerschap vergat ik ALLES!! :moe: Nu gaat het wel, maar soms glipt er wel iets door. Ik heb één agenda en die houd ik heel goed bij. Helpt wel, omdat ik het centraal houd. Anders... :moe:

Pagina's : [1] 2