Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje voor Najib en de andere Die-Hards

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
16-07-2002, 09:48

Oke, even een vraag. Een moslim leeft volgens de Islam. Nou neem ik aan dat wanneer je hier voor kiest het er mee eens bent en het goed vind dat de regels er zijn. - Geen sex voor huwelijk - Geen alcoholische dranken - Geen Drugs - Niet samenzijn als man en vrouw voor het huwelijk etc.. etc.. Nu heb je je hele leven geen zonden begaan, je sterft en gaat dan naar de hemel ??? .. Iets waarvoor je je hele leven op aarde gewerkt hebt, door in moeilijke situaties dingen te laten. Oke, nu ben je eenmaal in de Hemel.. Wat is er zo mooi aan DIE hemel dat je er NU alles voor doet om daar te komen? Wat word daar dan verwacht wat zo prachtig is. Als de Islam al het goede is wat er is en je krijgt het eeuwige leven in de hemel. Dan ben je dus altijd / voor eeuwig zelfs in de hemel Moslim toch ? Want dat is toch hetgene dat goed is ? Nu is mijn vraag dus.. Ik weet niet of ik het juist heb over de hemel en wat je daar kan verwachten. Maar omdat je hier bijvoorbeeld niet wilt drinken (alcohol) wil je dat in de hemel toch ook niet ? Of wel ? Leg uit (Najib?).

Najib26
16-07-2002, 09:51
Allah heeft ons alle slechte dingen verboden. Daar valt alcohol onder. Ik weet niet hoe de hemel eruit ziet, maar ik neem aan dat we ook geen slechte dingen zullen gebruiken. Dus geen alcohol in de hemel. In de aarde is veel verderf, maar de hemel is perfect. Allah weet het beste P.S: Ik ben gewoon een moslim en geen die-hard...

Lila
16-07-2002, 10:26
In de koran staat beschreven hoe de hemel eruit ziet. Onze profeet Mohammed (vzmh) heeft ons ook verteld wat hij in de hemel heeft gezien, maar geen mens zal het ooit begrijpen of een beeld van de hemel krijgen, want het ziet er niet uit zoals iets wat we op aarde kunnen zien. Het lijkt b.v. niet op de Fiji's of zo.....voor ons is dat paradijs op aarde, maar zo zal de hemel er niet uit zien. P.s. wij mogen geen alcohol hier op aarde....maar als je in de hemel komt dan mogen wij wel drank drinken, alleen is het niet de drank die je hier op aarde drinkt. Het zal 1 van de dranken van de hemel zijn.

mrs_jamila
16-07-2002, 10:49
Origineel gepost door Lila In de koran staat beschreven hoe de hemel eruit ziet. Onze profeet Mohammed (vzmh) heeft ons ook verteld wat hij in de hemel heeft gezien, maar geen mens zal het ooit begrijpen of een beeld van de hemel krijgen, want het ziet er niet uit zoals iets wat we op aarde kunnen zien. Het lijkt b.v. niet op de Fiji's of zo.....voor ons is dat paradijs op aarde, maar zo zal de hemel er niet uit zien. P.s. wij mogen geen alcohol hier op aarde....maar als je in de hemel komt dan mogen wij wel drank drinken, alleen is het niet de drank die je hier op aarde drinkt. Het zal 1 van de dranken van de hemel zijn. Mooie omschrijving lila..... Anime..je zegt respect voor je vriendin der geloof te hebben enz enz...Maar wat ik van jou allemaal heb gelezen is dat je het alleen maar onzin vind...Nou das lekker respecteren........Weet je je verdient echt geen moslimmeisje jij!! Jammer dat je vriendin het niet inziet....En duhh haar ouders hebben gelijk om het niet te accepteren...Wie wil jou nou als schoonzoon????? Wajooow als mijn dochter met iemand als jou zou thuiskomen..dan pleeg ik zelfmoord...Totaal geen respect voor andere godsdiensten!!! Hmmm..Ik vraag me af wie jou heeft opgevoed!!!?????

MeHayat
16-07-2002, 11:51

je kan het opzoeken op het internet. Ga gewoon naar www.vinden.nl en de rest weet je zelf wel.

MeHayat
16-07-2002, 12:02
o dan kan ik je verder ook niet helpen, sorry

Lila
16-07-2002, 12:05
Origineel gepost door Anime Maar er is dus geen beschrijving van dit alles? Ik ben hier serieus geintereseerd in dus als je er iets over kan vinden graag.. BVD.. Er is zeker een beschrijving van dit alles, en als je echt wilt weten dan zoek ik het wel voor je op.

ilyas_22
16-07-2002, 13:59
Origineel gepost door Anime Jammer dat dit eigenlijk nergens op slaat.. Jammer dat niet iedereen zoals die "PROFEET" is dan moest het geen probleem geven om als niet -moslim met een moslim te trouwen etc etc.. :) ... denk je nou echt dat je met haar mag trouwen dach het dus niet .. je wordt hard gedumpt jongen . :zwaai:

soussiasaida
16-07-2002, 16:26
Origineel gepost door mrs_jamila Mooie omschrijving lila..... Anime..je zegt respect voor je vriendin der geloof te hebben enz enz...Maar wat ik van jou allemaal heb gelezen is dat je het alleen maar onzin vind...Nou das lekker respecteren........Weet je je verdient echt geen moslimmeisje jij!! Jammer dat je vriendin het niet inziet....En duhh haar ouders hebben gelijk om het niet te accepteren...Wie wil jou nou als schoonzoon????? Wajooow als mijn dochter met iemand als jou zou thuiskomen..dan pleeg ik zelfmoord...Totaal geen respect voor andere godsdiensten!!! Hmmm..Ik vraag me af wie jou heeft opgevoed!!!????? Zelfmoord is ook haram...........

ilyas_22
16-07-2002, 19:06
Origineel gepost door Anime Je IQ loopt vast lineair met de gemiddelde temperatuur op de noordpool. hahah wanhopige boer... je bent echt grapig ... maar waarom neem je nou geen leuke blondje.. want die maroc meisje gaat je binnen kort dumpen als ze getrouwd en wel uit maroc terug komt na de vakantie ... ik zou maar uit kijken . :p

Muslimah
16-07-2002, 21:29
Origineel gepost door Anime Maar er is dus geen beschrijving van dit alles? Ik ben hier serieus geintereseerd in dus als je er iets over kan vinden graag.. BVD.. salaam ik heb ooit een topic geopend "Het paradijs", misschien zal dit je wel helpen. wa salaam

Lila
17-07-2002, 10:16
Bron: topic van Muslimah Het Paradijs salaam Ik wou het ff hebben over het paradijs. Het Paradijs is de naam van de plaats waar de goede mensen beloond zullen worden. Het leven in het paradijs is heel anders dan het leven hier op aarde. De profeet (vzmh) zegt hierover: "Tegen degenen in het paradijs zal er gezegd worden: Jullie zullen altijd gezond blijven, nooit ziek worden Jullie zullen eeuwig blijven, nooit sterven. Jullie zullen altijd jong blijven, nooit oud worden. Jullie zullen alles hebben wat jullie wensen." De kennis over het paradijs krijgt men via de Koran en Hadies (woorden van de Profeet). Daarin worden vergelijkingen gemaakt met zaken hier op aarde zodat we het ons beter zouden kunnen voorstellen; het paradijs en de beloningen die we daar zullen krijgen zijn veel mooier dan we ons kunnen voorstellen. Volgens onze Profeet heeft niemand al datgene wat zich in het paradijs bevindt gezien of gehoord. We kunnen het ons zelfs niet verbeelden. Als voorbeeld zegt onze Profeet het volgende: Het paradijs zal uit verschillende verdiepingen bestaan. Wanneer de mensen van een lager niveau zullen opkijken naar de hemel om de huizen van de andere en betere mensen te zien, dan zullen ze in de hemel lichten zoals de sterren zien, omdat die kastelen uit diamanten, smaragden, andere waardevolle stenen, goud en zilver zijn gemaakt. Als woord betekent djennent "tuin of beboste plaats". Tussen verschillende bomen zullen prachtige paleizen staan die bekleed zijn met zijde en satijn en onder de verschillende niveaus van het pardijs zullen rivieren stromen. Volgens onze Profeet (vzmh) zullen de mensen in het paradijs hun behoeften niet moeten doen. Ze zullen heel lichtjes zweten en soms een licht boertje laten, maar dit alles zal ons niet storen. Tevens zal dit alles met een aangename geur uit ons lichaam komen en niet met onaangename geurtjes. De grootste beloning in het paradijs is wel dat we ALLAH zullen zien. Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben! groetjes

soussiasaida
18-07-2002, 09:57
Origineel gepost door Anime Hahahah wat jammer dat er maar weinig marokkaanse jongens aan mij kunnen tippen. Kun je wel denken van niet maar veel Marok boys smachten nar mijn meisje en ik ben degene met wie ze heeft. En weet je wat het scheelt me geen **** of iedere Marokkaan zegt dat ik geluk met haar heb. Alle Nederlanders zullen zeggen dat ze geluk met mij heeft. EN dat zijn er stukken meer, geloof me jij zal wensen dat je ooit een jongen zoals mij zal kunnen krijgen. En als ze me dumpt moet ze hetzelf weten dan krijgt ze of een straathangende ongeschoolde stinkerd of ze krijgt een strenge kerel van wie ze niets mag.. HAhah komop man ze mag geluk hebben dat ze met mij als Nederlander heeft. Ik heb een beter uiterlijk dan 9/10 Marokkanen en geloof me ik ben iets wat jij nooit zal krijgen. Stil nu maar want je irriteert me .. Fu zeug.. Allatieffffff hle mislukte eigendunk! Je profileert jezelf als de mannelijke jennifer lopes maar volgens mij kan jij in de werkelijkheid nog geen eens tippen aan mr. Bean!

soussiasaida
18-07-2002, 09:59
Origineel gepost door Anime Ik kom verder zonder dat ik dat respecteer. Want geloof me ik zal met haar trouwen haha ik weet het gewoon klaar.. Misschien nu wel maar in het hiernamaals niet............

soussiasaida
18-07-2002, 10:03

Origineel gepost door Anime 1. Ze is meer vrouw dan jij ooit zal worden, ze is ook mooier dan jij denkbeeldig zou kunnen bedenken. Mijn relatie is beter dan jij denkbeeldig zou kunnen bedenken. Ze is niet geestelijk of lichamelijk gehandycapt zoals je moeder.. Deze reactie slaat nergens op!! En haar moeder der bij betrekken who the @#!$% denk je wel niet dat je bent el hmar!!! En nog iets een handicap raho hsen menek!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4