Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen en zwangerschap..

-Bubbels-
22-02-2007, 16:10

ik vraag me af hoe mannen reageren bij het zwangerschap van hun vrouw.. hoe is dat voor hun?? hoe ervaren ze dat?? begrijpen ze het gedrag en de gevoelens van een vrouw dan ook?????? hoe bereid een man zich er op voor enzo

chahidaatje
22-02-2007, 16:15
Nou mijn man begreep er niks van, en ook niet van mijn gevoelens... Soms werd ik echt para van hem, dan vond die dat ik me zemma aanstelde als ik zomaar begon te huilen om helemaal niks, maar toen vertelde hij het een keer aan zijn moeder en zijn moeder legde uit dat die geduld moest hebben met mij, omdat zwangere vrouwen erg gevoelig zijn voor dingen!!! Nu als ik iets heb zegt die niks en troost me gewoon , hij weet nu precies wanneer ik me rot voel, en een kusje en knuffel ofzo nodig heb op de juiste tijd :love:

noona
22-02-2007, 16:18
Als ik moe was en wilde slapen kwam ie bij me liggen en als ik ergens zin in had had hij toevallig daar ook flink zin in. Kortom, hij zwangerde mee:moe:

-Bubbels-
22-02-2007, 16:19
Nou mijn man begreep er niks van, en ook niet van mijn gevoelens... Soms werd ik echt para van hem, dan vond die dat ik me zemma aanstelde als ik zomaar begon te huilen om helemaal niks, maar toen vertelde hij het een keer aan zijn moeder en zijn moeder legde uit dat die geduld moest hebben met mij, omdat zwangere vrouwen erg gevoelig zijn voor dingen!!! Nu als ik iets heb zegt die niks en troost me gewoon , hij weet nu precies wanneer ik me rot voel, en een kusje en knuffel ofzo nodig heb op de juiste tijd :love: dat is lief.. nu kan je man je ook beter begrijpen en voel jij je zeker ook veel fijner.. ik ben trouwens heel blij voor je dat je een engeltje krijgt :hadj:

-Bubbels-
22-02-2007, 16:23

Als ik moe was en wilde slapen kwam ie bij me liggen en als ik ergens zin in had had hij toevallig daar ook flink zin in. Kortom, hij zwangerde mee:moe: :hihi: ging hij zeker ook me puffen

xxamiraxx
22-02-2007, 16:29
mijn man leefde ook heel erg mee hmdlh. vooral omdat hij zo graag een kindje wilde. hij had heel veel geduld voor me. als ik ergens zin in had ging hij het gelijk voor me halen. hahahah zwanger zijn is best leuk

hounaidatje
22-02-2007, 16:33
mijn man neemt me nu niks kwalijk hihi ik mag veel huishoudelijke dingen niet meer van hem doen heeeerlijk:p hij wacht steeds de echo af enzo, dagen aftellen als ie van zn werk komt moet hij altijd eerst een babbeltje met mn buik maken...soms ben ik dan wel jaloers:d

noona
22-02-2007, 16:35
:hihi: ging hij zeker ook me puffen Ik mocht zijn hand vasthouden en een week later durfde hij me te vertellen wat een pijn dat deed:moe:

chahidaatje
22-02-2007, 16:36
dat is lief.. nu kan je man je ook beter begrijpen en voel jij je zeker ook veel fijner.. ik ben trouwens heel blij voor je dat je een engeltje krijgt :hadj: Ja hij begrijpt me nu veel beter, hoef niet alles uit te leggen, want hij weet dat het mijn hormonen zijn!!! Maar soms is die wel eens te overbezorgd, ik mag bv niet in huis lopen zonder pantoffels aan, en ik moet me goed warm aankleden, en ik mag niet te koude drinken wat net uit de koelkast is, zemma de kou!!! Aangezien ik af en toe erge buikpijn heb gehad, zegt die dat het de kou is:moe:, sommige gooien echt alles op de kou!! Ik mag niks tillen enz enz, soms wel lekker hoor maar af en toe:stomp: Suckran meid:kus: , inshallah krijg je ook gauw een wondertje!!!

lady_of_honor
22-02-2007, 16:40
hamdoelilah leeft me man ook met me mee als iklast heb van me ben dan masseert hij me been en me rug en zegt dat ik rustig aan moet doen. en als ik echt pijn heb. dan zegt hij tegen onze baby schaam je je niet dat je je moeder zo veel pijn doet! doe normaal en laat je moeder met rust!!!