Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Jammerlijk gejammer

ttarreqq
25-08-2003, 22:02

Hoop in dromen, wanhoop overdag Een instelling verkeerd, de wereld op zijn kop Een uitleg veels te vaag, ongeloof en achterdocht Waag of laat, eronder of erop Wat vraag je, wat eis je en wat eis je niet Praat zacht, veels te hard hoor ik je niet Geen gerechtshof hier, ijdel gebrabbel, De liefde hiermee niet gediend Geef me je zorgen, maak je zorgvrij en geniet Maar jammer dat je dat door je gejammer niet ziet ttarreqq

hejer
26-08-2003, 01:57
voor pasarella hoi bedankt alvast voor het adresse ik zal dierect gaan zoeken je hoort nog van me groetjes hejer

Rokana
26-08-2003, 03:40
hahaha, Pasarella, dit is TTarreqq, voor paserella moet je bij WAAROMMMMM!!! zijn

ttarreqq
26-08-2003, 14:49
is goed hejer geen dank graag gedaan :D dus voortaan heet ik passerella :D :D doet me denken aan een film blood in blood out :D :D :D

Samiralover15
26-08-2003, 16:27

Mooie gedicht jongen.. Mijn complumenten... Groetjes Samira

ttarreqq
26-08-2003, 22:14
hoi samiralover thnx, en jij mijn lieve Krimoski je bent top dat hoewel je computer momenteel kapot is je toch aan mij denkt, ik denk ook aan jou.

ttarreqq
26-08-2003, 22:16
Liefde en recht even blind In beide getoefd, beide bemind Geen van beide was mij goedgezind Hierbij onomstotelijk bewezen, Zonder vermoedens aangetoond Hoe recht in liefde? Zelfs geen recht in recht ttarreqq

ttarreqq
26-08-2003, 22:20
Liefde blind als Justitia blind Wikt en weegt op een weegschaal recht Een zwaard snijdend aan beide zijden De geliefden om en om eiser en gedaagde Geen van beide wint Als geen van beide in de minne schikt ttarreqq