Bekijk originele versie : Ik heb een kamer verhuurdddddddd
ik heb een extra kamertje in me flatje, dus dacht ik; ...heb het geld wel nodig, waarom niet! Dus heb ik het op kamernet.nl gezet, en de studentjes kwamen als vliegen op honing erop af...alleennnnnnn
ik weet niet meer aan wie??? ze slijmen allemaal even erg... :( en zijn allemaal zogenaamd even aardig en gezellig en blablabla..... :(
Ik denk dat het gewoon die Friese boerin uit Drenthe wordt, de moeder deed wel heeeeel erg d'r best om er als beste uit de kandidatenlijst te komen, en ze heeft ook het hardst geslijmt... :D
Ik snap niet waarom ik nog afspraken voor morgen heb staan, zal ze morgen maar afbellen........
Miss_Banana
25-08-2003, 21:41
Origineel gepost door rebel
ik heb een extra kamertje in me flatje, dus dacht ik; ...heb het geld wel nodig, waarom niet! Dus heb ik het op kamernet.nl gezet, en de studentjes kwamen als vliegen op honing erop af...alleennnnnnn
ik weet niet meer aan wie??? ze slijmen allemaal even erg... :( en zijn allemaal zogenaamd even aardig en gezellig en blablabla..... :(
Ik denk dat het gewoon die Friese boerin uit Drenthe wordt, de moeder deed wel heeeeel erg d'r best om er als beste uit de kandidatenlijst te komen, en ze heeft ook het hardst geslijmt... :D
Ik snap niet waarom ik nog afspraken voor morgen heb staan, zal ze morgen maar afbellen.......
Gooi de huurprijs omhoog met € 100,= en dan kijken wie er nog steeds graag wilt! Je vindt vast wel iemand die voor meer wilt huren! ;)
friese boerin uit drenthe:rolleyes:
SaraZena
25-08-2003, 21:44
ik zit er ook aan te denken om me kamertje te verhuren :D
Kan het geld heel goed gebruiken;
SaraZena
25-08-2003, 21:50
heb je een grote kamer dan Rebel?
en mogen ze ook gebruik maken van je keuken en zo? :D
hoe kan het een friese boerin uit drenthe zijn. of heb ik het mis:maf2:
Miss_Banana
25-08-2003, 21:53
Origineel gepost door Ouidath
hoe kan het een friese boerin uit drenthe zijn. of heb ik het mis:maf2:
Friesland ligt in Assen, wist je dat niet? :eek:
arabchrstn
25-08-2003, 21:59
Ik heb een huis gekocht, beetje netjes verbouwd en er studenten ingezet... Verdient supergoed, ik haal er mijn hypotheek uit en verdien er ook nog wat mee. kKan ik over een paar jaar ze er weer uit kicken en heb ik een afbetaald huis om door te verkopen... I love students...
SaraZena
25-08-2003, 22:11
de kamer is niet echt supergroot ofzo 12m2, maar de woonkamer is wel 2 keer zo groot als de slaapkamer, en die hou ik lekker voor mezelf :D en voor de rest mag ze gewoon overal gebruik van maken, als ze het maar netjes achterlaat...zij doet niet moeilijk, ik doe niet moeilijk...
en mag ze ook gewoon mensen ontvangen? en mogen ze ook overnachten en zo.
Origineel gepost door arabchrstn
Ik heb een huis gekocht, beetje netjes verbouwd en er studenten ingezet... Verdient supergoed, ik haal er mijn hypotheek uit en verdien er ook nog wat mee. kKan ik over een paar jaar ze er weer uit kicken en heb ik een afbetaald huis om door te verkopen... I love students...
Succes met d`er uit kicken, dit zal namelijk niet meevallen.....al helemaal niet wanneer je er rechtenstudenten/s in zet ;)
En vergeet niet dat een verhuurd huis al snel zo rond de 25% minder opleverd....
Nee, ze mag geen mensen ontvangen, en al helemaal niet overnachten.
Bent niet al te zereneus hoop ik? ;)
ben heel zereneus en strikt in die dingen......Tjakkaa!!
ouwe zeurhostes.....kheb medelijden met de studenten die geen andere keus hebben ;)
Ze klonk anders niet echt meelijwekkend, en anders mag ze in de berging gaan slapen :D
Als je er een berg stro neerlegt, dan neemt waarschijnlijk zelf al dit initiatief ;)
Veel plezier met de klompendans :zwaai:
mgarba_4ever
25-08-2003, 23:23
300 is goedkoop hooor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.