Bekijk originele versie : Allereerste syptomen...
Sabreen84
22-02-2007, 09:11
Hoi Dames!
Ik weet dat de kans groot is dat dit onderwerp hier wel eens eerder besproken is maar.....
Ben toch even erg benieuwd naar de ervaringen van de zwangeren en moeders van dwvdmv....
Wat waren de allereerste syptomen van je zwangerschap??? Waar had je last van? Of had je helemaal nergens last van en was je alleen overtijd?
Ben erg benieuwd. Ben zelf namelijk al een week overtijd. Heb geen buikpijn dus een eventuele menstruatie kondigt zich ook niet aan ofzo :confused: Maar heb verder nergens last van dus een test is dan ook zo zonde om te doen.
Graag jullie ervaringen.
Groetjes
Leila1982
22-02-2007, 09:17
:lol:
Kom niet meer bij... wat je zei over die test!!!
Ik was met 6 weken al supermisselijk en dat de hele dag door ook moest ik 's nachts een paar keer mijn bed uit om naar het toilet te gaan (de baarmoeder drukt tegen je blaas aan) en ik voelde me heel erg moe... ik kon niet eens 2 minuten lopen, nam dan de auto om vervolgens parkeergeld te betalen...
Sabreen84
22-02-2007, 09:23
Hahaha ja ben niet zo'n ''snel-tester'' hahah
Dus bij jou was het wel overduidelijk? Wanneer heb jij getest en welke symptoom zette jou ertoe om te gaan testen?
Ik ben de laatste tijd wel erg moe moet ik zeggen. Als ik na een dag werken even ga liggen ben ik vertrokken! En dan kan ik zo de klok rond slapen en de volgende ochtend nog moeite hebben met opstaan. Dat is eigenlijk het enige wat me aan mezelf is opgevallen.
En ohja een klein detail, normaal krijg ik rond mijn menstruatieperiode last van ''onwelkome'' puistjes op mn gezicht. Maar heb nu helemaal nergens last van!
Misschien valt het me ook maar op omdat ik er nu op let. Wie weet word ik toch nog ongesteld.
lilchakir
22-02-2007, 09:31
ik was bij 3 van de 4 zwangerschappen.. vreselijk misselijk, overgeven, spugen, moe:jammer: en wou alleen maar slapen .en bij een zwangerschap, ben ik geen dag misselijk geweest .en kon de hele wereld aan ..
MOHABBATEIN
22-02-2007, 09:34
Ik wist gelijk dat ik zwanger was..heel raar maar dat voelde ik gewoon (mijn gevoel) na anderhalve week overtijd te zijn heb ik de test gedaan...en ja hoor ik was zwanger.
Yasmina1
22-02-2007, 09:34
4 maanden misselijk en voergeven, ontzettend moe en wilde alleen maar slapen, at alles wat los en vast zat en at opeensdingen die ik normaal niet lustte....zoals zeevruchten
verder kreeg ik bekkenklachten
ik heb na 10 dagen overtijd getest en die was direct na het plassen al posi....
verder wist mijn man het eigenlijk al en ik voelde me ook 'anders'
Sabreen84
22-02-2007, 09:35
ik was bij 3 van de 4 zwangerschappen.. vreselijk misselijk, overgeven, spugen, moe:jammer: en wou alleen maar slapen .en bij een zwangerschap, ben ik geen dag misselijk geweest .en kon de hele wereld aan ..
Grappig dat het zo kan verschillen zeg! Hoe wist je bij die ene zwangerschap in eerste instantie dan dat je zwanger was"?
Sabreen84
22-02-2007, 09:37
Ik wist gelijk dat ik zwanger was..heel raar maar dat voelde ik gewoon (mijn gevoel) na anderhalve week overtijd te zijn heb ik de test gedaan...en ja hoor ik was zwanger.
Voelde je dat lichamelijk of gevoelsmatig? Mijn collega vertelde ook dat ze op een gegeven moment gewoon ''voelde'' dat ze zwanger was. Maar wat ze daarmee bedoelde kon ze niet goed uitleggen.
Ik ben nu pas zwanger en moet zeggen dat ik nergens last van hem. Ik had had wel krampjes in mijn buik dus dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar dat zijn nu alleen steekjes geworden en heb een beetje rugpijn. En natuurlijk moe. Maar ik ben niet misselijk en heb ook geen last van pijnlijke borsten. Misschien dat het nog komt:kweetnie:
Sabreen84
22-02-2007, 09:38
4 maanden misselijk en voergeven, ontzettend moe en wilde alleen maar slapen, at alles wat los en vast zat en at opeensdingen die ik normaal niet lustte....zoals zeevruchten
verder kreeg ik bekkenklachten
ik heb na 10 dagen overtijd getest en die was direct na het plassen al posi....
verder wist mijn man het eigenlijk al en ik voelde me ook 'anders'
Bij jou waren het dus ook best duidelijke zwangerschapssymtomen. Heb je daar na de eerste vier maanden nog lang last van gehad?
Sabreen84
22-02-2007, 09:39
Ik ben nu pas zwanger en moet zeggen dat ik nergens last van hem. Ik had had wel krampjes in mijn buik dus dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar dat zijn nu alleen steekjes geworden en heb een beetje rugpijn. En natuurlijk moe. Maar ik ben niet misselijk en heb ook geen last van pijnlijke borsten. Misschien dat het nog komt:kweetnie:
Dus jij ging ook maar testen omdat je overtijd was?
MOHABBATEIN
22-02-2007, 09:40
Voelde je dat lichamelijk of gevoelsmatig? Mijn collega vertelde ook dat ze op een gegeven moment gewoon ''voelde'' dat ze zwanger was. Maar wat ze daarmee bedoelde kon ze niet goed uitleggen.
Nee het was echt gevoelsmatig...want ik had heel mijn zwangerschap nergens last van tot dat de bevalling begon toen ging ik heel hard gillen:jammer:
MOHABBATEIN
22-02-2007, 09:41
Gefeliciteerd...hoe ver ben je nu.
Dus jij ging ook maar testen omdat je overtijd was?
Ik was 3 dagen overtijd. Mijn man zei ook al dat hij voelde aan me dat ik zwanger was. Ik niet. Nu ik er zo over nadenken, op mijn werk ook ik wel telkens gebakken vis en gebakken kip. Terwijl hier niemand het rook. Grappig als ik er nu over nadenk:hihi:
Maar ik ging gewoon testen omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Ik wist toch zeker dat ik niet zwanger was. Maar heel snel zag je het uitslag. Ik schrok er zo van, omdat ik het echt niet had verwacht!
Yasmina1
22-02-2007, 09:43
Bij jou waren het dus ook best duidelijke zwangerschapssymtomen. Heb je daar na de eerste vier maanden nog lang last van gehad?
van de moeheid wel ja, maar ik studeerde ook nog
de bekkenpijn werd alleen maar erger en resulteerde in een ernstige bi
veel eten bleef, maar ik kwam gewoon normaal aan doordat ik gezond at, nou ja niet altijd maar ja dat moet kunnen
overgeven ging na ongeveer 4 maanden weg, ik kwam de deur niet uit de buren dachten dat ik niet meer naar buiten mocht :maf:
verder ja, dat gevoel dat je krijgt is neit te beschrijven, alle vrouwendie het gehadhebben weten het wel, het is heel apart om mee te maken
ow ja, ik was mega emo, kon om alles huilen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.