Bekijk originele versie : 2 marokkaanse jongens die net diefstal wilden plegen!!
sohaiyla1983
21-02-2007, 22:48
net waren 2 marokkaanse jongens die eerst rustig liepen buiten en daarna weg renden en mijn man kwam aan lopen (van de parkeerplaats) en daarna renden 2 turkse jongens hen achterna.
mijn man vroeg hen wat er aan de hand was en die turkse jongens zeiden dat die 2 marokkaanse jongens diefstal wilden plegen bij een buurjongen van ze.
:jammer:
ik schaam me van zulke jongens
boyengirl
21-02-2007, 23:02
net waren 2 marokkaanse jongens die eerst rustig liepen buiten en daarna weg renden en mijn man kwam aan lopen (van de parkeerplaats) en daarna renden 2 turkse jongens hen achterna.
mijn man vroeg hen wat er aan de hand was en die turkse jongens zeiden dat die 2 marokkaanse jongens diefstal wilden plegen bij een buurjongen van ze.
:jammer:
ik schaam me van zulke jongens
lehhatik hoem sim
vieze rikken bij mij hebben ze pas in gebroken
nou het laat een spoor achter in je hart en je geheugen
is zo erg
:traan1: :traan1:
dat zijn ongemanierde rotzooi.zo een klein groepje die het voor iedereen verpest.echt jammer
als t geen marokanen waren wie moet t anders doen................en jullie vergissen je, het is geen kleine groep die het voor iedereen verpesten............vergeet niet dat de groep groot is...................we kunnen niet ons altijd verstoppen achter t woord ''kleine groep''
de marokanen hebben gewoon moeite met de opvoeding en dit geldt voor vele waardoor onze jongeren op deze pad belanden........................
inshaalh zal deze generatie t wel goed doen en een goed vb geven.
boyengirl
22-02-2007, 09:42
als t geen marokanen waren wie moet t anders doen................en jullie vergissen je, het is geen kleine groep die het voor iedereen verpesten............vergeet niet dat de groep groot is...................we kunnen niet ons altijd verstoppen achter t woord ''kleine groep''
de marokanen hebben gewoon moeite met de opvoeding en dit geldt voor vele waardoor onze jongeren op deze pad belanden........................
inshaalh zal deze generatie t wel goed doen en een goed vb geven.
ben het met je eens
we roepen wel 2 e genaratie is verandert is opener tegen over hun kinderen
nou zie zat in mijn omgeving
waar nog steeds die schaamte en die afstandigheid tegen over hun dochter of zoonen zijn
zo lang dat zo is zullen er straat jonges zijn
als ze zich thuis niet op hun gemak voelen gaan ze buiten zwerven
maar moet ook zeggen dat poolen ook goed hun best doen
met inbreken
maar goed allah zal hun straffen op de dag des oordeels
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.