Bekijk originele versie : bevalling wejouwww pijnlijk
ladynight
21-02-2007, 21:49
:confused: het lijkt me zo pijnlijk en vooral met al die verhalen die ik alsmaar te horen krijg,ik ben zelf 14 weken zwanger.hoe hebben jullie het ervaren????????????
:confused:
delilah1983
21-02-2007, 22:29
hoi,
Ik ben moeder geworden van een dochtertje die inmiddels bijna 3maanden is ,nou toen ik nog zwanger was dacht ik jeetje wat staat me te wachten
ik krijg het kindt er nooit uit tenzij het met een keizersnee moet,nou nee gelukkig niet hmdll,ik heb een hele vlotte bevalling gehad laat alles over je heen komen het kindt moet er toch uit ga je dan denken ,ik heb er niet zolang over gedaan ,maar gewoon als die tijd komt gewoon rustig je ween opvangen alles over je heen laten komen ,ja eerlijk de bevalling doet pijn ,maar als ieder vrouw het op het wereld kan ,kan jij het ook en het is mij ook gelukt!!!duss meid succes en geniet van je zwagerschap voor je het weet is het er al ,,ik hoor wel waneer het komt!!!!groetjes delilah
LelaOemayma
21-02-2007, 22:35
:confused: het lijkt me zo pijnlijk en vooral met al die verhalen die ik alsmaar te horen krijg,ik ben zelf 14 weken zwanger.hoe hebben jullie het ervaren????????????
Meid, zeker pijnlijk :maf:
Maar zodra je het mooie wondertje van Allah swt in je armen hebt is de pijn alweer vergeten en ben je helemaal in :Iluvu:
En weet je, als we die pijn niet zouden vergeten zouden mensen nooit een tweede keer zwanger raken en niet meer beginnen aan een volgende....
Dus meid, geniet van je zwangerschap :goedzo:
ha moet ook binnenkort bevallen moet zeggen dat ik ernaar uitkijk...........vindt t echt spannend, wil t kind zo graag vasthouden en zien.
ik denk heel nuchter.............t kind met er toch uit, hoe je t wendt of keert.
daarom maak ik me geen zorgen en denk alleen aan de voordelen.
wel heb ik in t begin eng gevonden, omdat ik besefte dat ik ook moet bevallen............een keer had ik zo n pijn in mn buik waardoor ik heel bang was, maar je wordt steeds sterker en geduurende de zwangerschap creeer je een band met je baby, omdat je t voelt, hoort en ziet [echo], dat je liefst wilt bevallen...............tenminste dat heb ik..............................sterkte
als je negen maanden lang gaat denken aan de bevalling dan zul je een hel vna en zwangerschap krijgen
het is EEN dag! EEN dag dat je FLINK pijn aan het lijden bent.
pijn? zeeeker!!!
maar het gaat over! en je krijgt er veel voor terug!
MIJN KIDS ZIJN VANDAAG 4 GEWORDEN, HET GAAT SNEEEELLL!!!:huil:
als je negen maanden lang gaat denken aan de bevalling dan zul je een hel vna en zwangerschap krijgen
pijn? zeeeker!!!
heeeeeeee gefeliciteert met hun 4e verjaardag.............ze gaan nou ook naar school..............spannend!
delilah1983
21-02-2007, 22:50
pijn? zeeeker!!!
hoi,
noona wallahilah,je hebt gelijk 1dagje pijnlijden is niks,mijn dochterje is bijna 3mnd en ik ben de bevalling allang vergeten alsof er niks aan de hand is ,ewa diegen die moeten bevallen succes meiden!!!!we krijgen er allemaal iets moois voor terug!!!groetjes en genieten he !!!gr delilah:goedzo:
heeeeeeee gefeliciteert met hun 4e verjaardag.............ze gaan nou ook naar school..............spannend!
ze zitten al op school in belgie zinds 2,5 jaar maar toch voelt dit weer als een mijlpaal:huil:
ooowww myy goddd bij het minste en geringste ben ik al banggg en alles lijkt mij pijnlijkkk:eek: moet r niet aan denken te moeten bevallle
'
hij zal er toch uit moeten komen:hihi:
SweetRose
22-02-2007, 08:55
de pijn van de weeën hebi k al ervaren zonder zwanger te zijn....
:moe:
cateraar
22-02-2007, 09:25
de pijn van de weeën hebi k al ervaren zonder zwanger te zijn....
:moe:
Dit snap ik niet helemaal
cateraar
22-02-2007, 09:33
In de eerste paar weken was ik angstog enzo, maar nu niet meer. Ik weet dat me een hoop pijn te wachten staat, waarschijnlijk de pijnlijkste dag uit mijn leven.
Maar nu niet meer, nu heb ik zoiets van ik laat het allemaal over me heen komen en zie wel hoe het loopt. Als zoveel vrouwen het kunnen moet ik het ook kunnen. Ik probeer nu op het internet ook filmpjes te zien van bevallingen, maar kan die helaas niet vinden.
MOHABBATEIN
22-02-2007, 09:42
'
hij zal er toch uit moeten komen:hihi:
Noona ben jij normaal bevallen of had je een keizersnee?? aangezien je een tweeling hebt gekregen.
insaan_3aadi
22-02-2007, 09:45
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wil je weten hoe een bevalling is? Ben mama van 2 kids;
Je gaat DOOD DOOD van de pijn, verschrikkelijk, je wenst de dood zo pijnlijk. Mensen die zeggen dat het wel meevalt NOT :giechel: Als je een slapjanus bent en slecht tegen pijn kan dan ga je al HELEMAAL DOOD maar als je wel wat pijn kan verdragen dan ga je een beetje dood.
Moge Allah je bijstaan want een bevalling doet VERSCHRIKKELIJK veel pijn
Succes meid.
Noona ben jij normaal bevallen of had je een keizersnee?? aangezien je een tweeling hebt gekregen.
2 keer normaal bevallen binnen 20 minuten alhamdoullilah, mijn beste prestatie in mijn leven tot nu toe!:bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.