Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van.........

Pagina's : [1] 2

LZN
25-08-2003, 20:01

Wat vinden jullie van Marokkaanse meisjes die zich door hun vriend laten bevredigen, nog voordat ze getrouwd zijn. Velen doen hieraan maar niemand zal het toegeven. :jammer:.

moiself
25-08-2003, 20:02
TFOEEEE Allah ziet en hoort alles dus ik weet neit waarom ze zich laten bevredigen en het niet op de normalen manier doen want ze gaan tog dood ps: jij ook bij je vrindinnetje aan je naam te zien

s_soumaya18
25-08-2003, 20:03
meid helemaal :goedzo: gezegdddd kisses nadia

moiself
25-08-2003, 20:05
Origineel gepost door s_soumaya18 meid helemaal :goedzo: gezegdddd kisses nadia thx ;)

moiself
25-08-2003, 20:06

Origineel gepost door Bef_marokkaan Nee hoor, ik heb mijn vriendin nog nooit op die manier aangeraakt. Ik heb haar maximaal een zoen gegeven het feit dat je een vriendin hebt zegt genoeg voor man en vrouw geld geen relatie voor het huwlijk maar ja dan weet ik niet o je moslim bent (dit is een vraagje)

moiself
25-08-2003, 20:10
Origineel gepost door Bef_marokkaan ja het is goed met je, maar ik ga volgend jaar trouwen met haar. Verloving is in oktober :p hahah dan mag het nog niet :p met mij gaat ie goed jij bent begonnen over dit onderwerp en zegt wat vindt je van en ik zeg dat ik het niet vin kunnen nog een fijne bruilofd

hayat17
25-08-2003, 20:11
wolah jou naam zegt al genoegggg zehgma neit toegeven kom jij hier nou de slimmerikje uithangen wat is dit voor stupid topicc sorryyy, van mij mag je deze topic openen daar niet van maarr waar gaat het over .. nergens over... een en al onzin

chuckYou
25-08-2003, 20:13
Origineel gepost door moiself hahah dan mag het nog niet :p met mij gaat ie goed jij bent begonnen over dit onderwerp en zegt wat vindt je van en ik zeg dat ik het niet vin kunnen nog een fijne bruilofd you go girl......enne ik kan vrijdag niet naar de disco het spijt me:D

moiself
25-08-2003, 20:13
Ik vindt dat ze gelijk heeft doe allsteblieft een andere naam het brengt kotsnijgingen naar boven of haal we3da marokkaan weg dan voel ik me tenminste nog een beedje marokkaans

moiself
25-08-2003, 20:14
Origineel gepost door jemmahou you go girl......enne ik kan vrijdag niet naar de disco het spijt me:D hahaha maar onze bruilofd met haloween gaat nog door hejj chuck :D

chuckYou
25-08-2003, 20:15
Origineel gepost door moiself hahaha maar onze bruilofd met haloween gaat nog door hejj chuck :D jep:goedzo:..... :Iluvu:

moiself
25-08-2003, 20:16
Origineel gepost door jemmahou jep:goedzo:..... :Iluvu: :Iluvu:

mocro_souhaila
25-08-2003, 20:21
Origineel gepost door Bef_marokkaan Wat vinden jullie van Marokkaanse meisjes die zich door hun vriend laten bevredigen, nog voordat ze getrouwd zijn. Velen doen hieraan maar niemand zal het toegeven. :jammer: het kan me niet schelen...wat die meisjes doen..dan doen ze dat tog lekker...interesseert me niet....LEEF en LAAT LEVEN....

Pagina's : [1] 2