Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huidziekte

Soukaina22
21-02-2007, 18:57

ik ben een vrouw van 24 en heb al heel mijn leven een huidziekte genaamd psoiriasis wie ken deze aandoening en wie heeft er zelf mee te maken en hoe gaan jullie hier mee om????

nadia2007
21-02-2007, 19:00
wat is dat??

batata112
21-02-2007, 19:01
bedoel je die huidschilfers

Soukaina22
21-02-2007, 19:03
allemaal vlekjes op je lichaam en die komen vaak als het koud is of als je veel stress hebt heel vervelend, vooral als je er met niemand over kan praten!!! ook niet met je man terwijl hij het wel wilt maar ik kan het gewoon niet, ik kan niet laten zien hoe erg ik het vind

Soukaina22
21-02-2007, 19:04

ja huidschilfers!!!!

Soukaina22
21-02-2007, 19:05
en het schijnt erfelijk te zijn

elhobgataar
21-02-2007, 19:25
Ik ken dat. Heb een collega gehad met dezelfde huisziekte. Ene keer was het erg en de andere keer viel het dan wel weer mee. Ik ken een meisje die ook zo'n soort ziekte heeft. Maar dan zijn het vlekken. Ze kreeg echt hele grote witte plekken op heel haar lichaam incl gezicht. Is echt erg. Moge allah jullie allemaal beter maken inscha allah!

hetleven
21-02-2007, 19:36
Ik ken dat. Heb een collega gehad met dezelfde huisziekte. Ene keer was het erg en de andere keer viel het dan wel weer mee. Ik ken een meisje die ook zo'n soort ziekte heeft. Maar dan zijn het vlekken. Ze kreeg echt hele grote witte plekken op heel haar lichaam incl gezicht. Is echt erg. Moge allah jullie allemaal beter maken inscha allah! :lol: Ok ontopic: meid ik weet niet of ik ook een huidziekte heb, maar ik zit ook met iets vreemds :maf:

leukleuk
01-03-2007, 14:09
ik heb een zus..die dtheeft..:) Ze volgt een bepaalde dieet..en daarmee is het bijna verdwenen..plus je valt er nog een paar kilo'tjes van aff...wil je meer infoo..Pm me dan..Dan kan mijn zus jou die dieeet geven... Gr, Leukleuk

Soukaina22
08-03-2007, 11:30
Hoi meid waarom vraag je geenv erwijskaart en ga dan naar de huidtherapeut het is wel te genezen:) he meid ik ga uiteraard ook naar een dermatoloog, maar voorgoed te genezen is het niet het komt altijd weer terug, maar als je een medicijn weet dat het voorgoed geneest dan hoor ik dat graag natuurlijk. :banana:

Rups
08-03-2007, 16:39
ik heb ook psoriasis... heb een aantal keren lichttherapie gehad, hielp niet helemaal goed....maar t is nu hamdoelilah wel wat minder.. heb nauwelijks schilfertjes en alleen witte plekken op mijn hele lichaam

chadine82
08-03-2007, 16:48
hey meiden ik heb ook een huidziekte vitiligo dat zijn van die witte vlekken op mijn gezicht en lichaam. maar dan zonder schilfertjes. heb het bijna mijn hele leven lang. als ik stress heb worden ze groter. maar ja ik kan er mee leven hamdolah is niks ernstigs geen dodelijke ziekte of zo:)