Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Peace PEACE Peace

Pagina's : [1] 2

LZN
25-08-2003, 19:24

Zet hier jullie vredesboodschap! http://home.comcast.net/~ofrahazavids/assets/images/singles_-_paintbox-cc-4.jpg.

Esau
25-08-2003, 19:34
Dat er over de hele wereld SJALOOM en PEACE moge zijn, maar niet die onzinvrede die er zogenaamd heerst die echter niks is dan innerlijke verdeeldheid, maar vrede vanuit de siepste kern van ons hart uitstralend naar elkander dat wij elkaar mogen herkennen in onze ogen, ook als dat betekent dat we soms beter een zwaard in de hand kunnen houden. :)

tonk
25-08-2003, 19:36
Oorlog hoort op een patatje.

tonk
25-08-2003, 20:43
Origineel gepost door Saher :hoera: :lol: Ik heb hem helaas niet zelf bedacht. Je kunt hem op de Ceintuurbaan lezen, daar staat ie ergens op de straat met verf.

Danielle2
25-08-2003, 20:55

Shalom, salaam, peace Shalom, salaam, peace Shalom, salaam, peace dat kan ook hier... Ik ben in Australie geweest en daar zien de mensen eruit als kangaroes, als koalas en daar hebben ze het goed Dus wat is het verhaal met ons, broeders van Israel en Palestina? Iedereen moet begrijpen dat oorlog slecht is en vrede "achla". Dus ik wens ons allemaal veel succes... uit "Shalom, salaam, peace" van de israelische band ha dag nachash

Zelfkritiek
26-08-2003, 01:44
Origineel gepost door Saher Heey pyromaantje, deze topic gaat over vrede! Blijkbaar weet jij niet wat dat betekent. Ach, sommige mensen willen geen vrede, zeker niet in het Midden Oosten. Want daar ontlenen talloze gasten op dit forum hun misplaatste slachtofferrol aan.....

Sanisa
05-09-2003, 13:18
Sommige mensen hier willen inderdaad geen vrede,iedereen moet bijzichzelf beginnen als het om vrede gaat en eens een keertje respect hebben voor elkaar!!!

Billalthefirst
05-09-2003, 13:22
vrede is voor het gewone volk. Jammer dat het volk niet de macht heeft. bid voor vrede

babyvanbelisma
05-09-2003, 13:31
Bismillahi ar Rahmani ar Rahim, Ik wens de hele wereld alle geluk, vrede en verdraagzaamheid toe, zowel de mensen die in onze ogen goed zijn als de mensen die in onze ogen slecht zijn, want wij mogen niet oordelen over onze medemens, ook al doen we het vaak wel. Als iedereen voor zich probeert de ander altijd met respect en geduld en vriendelijkheid te bejegenen dan komt het insh'Allah goed!!!

babyvanbelisma
05-09-2003, 13:58
Ik vind dit een goede topic en hij moet effe omhoog!! Reageer allen zou ik zeggen!!

redcat
05-09-2003, 16:23
Origineel gepost door Yaminake lees hier onder Hoi Yaminake, Zou je je ondertekening misschien voor mij willen vertalen?

grendel
05-09-2003, 19:02
http://www.bright.net/~lcafs/babies.jpg PEACE for EVERYBODY

grendel
05-09-2003, 19:23
Origineel gepost door KohiNoor ''behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden'' AMEN.........................AMIN................. ................................... ;)

Pagina's : [1] 2