Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes met hoofddoek

Pagina's : [1] 2

Dignity80
21-02-2007, 13:56

salaam meisjes... ik vroeg me af wat meisjes met hooffddoek dragen in de zomer...??? :D

Misz_marocciia
21-02-2007, 14:01
hmm jaa ik denk gewoon iets lichtere kleren ik ga ook deze zomer hijaab dragen inshallah veel succes meid.

__Salima__
21-02-2007, 14:09
Ik draag het persoonlijk nog niet maar wat ik zie, de meiden dragen lichtere kleuren sommige dragen dan ook geen kapje meer(soms).. Je hebt ook van de meiden die ineens voor de zomer afdoen. Vraag je ze'' Waarom doe je je hoofddoek niet meer op?'' Zeggen ze is te warm.. Iwa begrijp het.. zal allemaal wel.. Zomer wat ik zie: -Lichtere kleuren hoofddoek. -Sommige geen kapje meer. Dit is wat ik denk verder weet ik niets meer.. Liefs Salima

Houda_moslima
21-02-2007, 14:19
Salaam A3leikoem Veel linnen kleding en lichte kleuren. Zwart trekt natuurlijk de warmte nog meer aan. Maar je hebt van die mensen die dan op een zuurstok gaan lijken. Zoveel kleuren in 1 outfit en hoofddoek. hahaha ik vind dat persoonlijk niets, maar dat is mijn eigen mening. Ik zou dus gaan voor linnen en andere stoffen die je een beetje koel houden. A3leikoem Salaam

Diaspora
21-02-2007, 14:23

Gewoon veel linnen en katoen, dunne stofjes, maar niet doorzichtig natuurlijk.... Licht en donker combineren.... Jurkje met een linnen broek eronder en slippers, of leuke schoentjes... Lange rok met leuk truitje en gewoon combineren met je hoofddoek... Persoonlijk vind ik shawlen, bijv pasminas leuker om te dragen, wel met kapje, dat zit lekkerder... Dan doe ik de bovenste wat losser...

iemand17
21-02-2007, 14:32
ik ga dit jaar inschallah veel linnenstof kopen uit markt en maak er allerlei jellaba's van....

Dignity80
21-02-2007, 22:02
Salaam A3leikoem Veel linnen kleding en lichte kleuren. Zwart trekt natuurlijk de warmte nog meer aan. Maar je hebt van die mensen die dan op een zuurstok gaan lijken. Zoveel kleuren in 1 outfit en hoofddoek. hahaha ik vind dat persoonlijk niets, maar dat is mijn eigen mening. Ik zou dus gaan voor linnen en andere stoffen die je een beetje koel houden. A3leikoem Salaam ja klopt ik draag ook zelf hoofddoek hoor.. maar het is in de zomer zo moeilijk te combineren met hoofddoek en ik doe m niet af ofzo. maar wilde gewoon kijke wat de rest draagt... et gaat ook om t mode van t jaar zoals 2 jaar geleden had je van die lange rokken in de mode ewa dat was ideaal met een truitje en lichte hoofddoek afgelopen zomer had je weer boleros enz. ewa als je dat weer dit jaar doet is t nie egt modieus maar wat zouden jullie dit jaar gaan dragen dus bedekt, lekker koel en mooi?:D

_Tura
21-02-2007, 22:11
Ik draag zelf altijd linnen broeken/rokken in combi met jurkjes en truitjes. Allemaal van wat dunnere materiaal. En hoofddoek doe ik iets losser dan de winter en ik gebruik ook wat dunner materiaal. ( Niet doorzichtig.) Mijn favo zomerkledingstuk is een jabador, (L) van dat lichte materiaal. Zowiezo zitten ze ruim, je hoeft er niks onder aan te doen naast een bh/hempje als de zakken dicht zijn genaaid (Anders zie je je huid door die opening.) :hihi: Lekker koel toch! :o

mocrow
21-02-2007, 22:32
Ik vind in de zomer kleding combineren een stuk makkelijker dan in de winter. :maf: Je kunt van alles bedenken; tuniekjes met een broek, rok met een truitje, jurkjes etc etc. Wel stof nemen die "ademt" van dan anders krijg je het een beeeeeetje warm...:hihi:

_Tura
21-02-2007, 22:42
Winter is afschuwelijk!! :haha: Dan maak ik me alleen zorgen over welke broek ik ga aantrekken met welke schoenen en jas. :hihi: Wat er onder zit boeit me niet ik doe mijn jas toch nooit uit in die koude lokalen.. :o

Achmed_N
21-02-2007, 22:53
Nou, ik trek meestal rokken aan met een basic truitje erover of een linnen broek met een tuniek erover. Jurken draag ik niet graag in de zomer, want dan moet er meestal nog een basic truitje onder en een broek. Hoofddoek in lichte kleuren, voornamelijk rose, wit, gebroken wit, blauw en misschien nog bruin.

o0_Yasira_0o
21-02-2007, 23:36
Nou, ik draag niet echt hele lichte kleding. Ik heb nooit zin om te combineren. Vooral met witte kleding is dat moeilijk. Ik draag hetzelfde als wat ik in de winter draag, alleen dan zonder jas...:D

_Tura
21-02-2007, 23:38
Nou, ik draag niet echt hele lichte kleding. Ik heb nooit zin om te combineren. Vooral met witte kleding is dat moeilijk. Ik draag hetzelfde als wat ik in de winter draag, alleen dan zonder jas...:D Wit is het makkelijkst te combineren! Je kan daar gewoon elke kleur bij aantrekken die je wil. Het staat toch wel. :o

FNKSTYLE
21-02-2007, 23:44
Lichte kleuren, dunne kleding! :D

Achmed_N
22-02-2007, 13:01

Wit is het makkelijkst te combineren! Je kan daar gewoon elke kleur bij aantrekken die je wil. Het staat toch wel. :o Haha idd! Daar dacht ik ook aan :hihi:

Pagina's : [1] 2