Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sterke Vrouw in een Relatie

Pagina's : [1] 2

camjo
15-07-2002, 22:15

Salaam Mensen.. De man moest een tijd geleden het van zijn fysieke kracht en uithoudingsvermogen hebben..nu tegenwordig is de arbeid in het algemeen menselijk zwaar geworden.. Dus, de spierkracht is niet zo echt meer nodig..en bij vele mannen is het meer een uitzondering dan regel wat betreft fysiek en kracht. Maar hoe zit het bij de vrouwen, zijn zij nu evenwaardig aan de gemiddelde man wat betreft spierkracht en fysieke sterkte.. Wie van de dames voelt zich of is sterk..en denkt ze misschien sterker dan de gemiddelde man te zijn..als je weet dat de gemiddelde man weinig sport, niet écht gezond eet en te zwaar weegt.. In in sommige relaties is het juist andersom..de vrouw is het sterkste geslacht..de man het zwakste. Dames laat je spierballen zien :D

sahira
15-07-2002, 22:32
Salaam alaikuum Ik ga hier niet beweren wie sterker is....een man of ik.....ik voel me sterk dat is voor mij al voldoende ben ik sterker dan een man is dat gewoon mooi meegenomen. beslama.....Sahira...... :zwaai:

camjo
15-07-2002, 22:49
Origineel gepost door sahira Salaam alaikuum Ik ga hier niet beweren wie sterker is....een man of ik.....ik voel me sterk dat is voor mij al voldoende ben ik sterker dan een man is dat gewoon mooi meegenomen. beslama.....Sahira...... :zwaai: Eigenlijk is mentaal sterk belangrijker dan fysiek sterk.. Mooi als je ze allebei bezet.. Ik ben van mening dat de vrouw van tegenwoordig zowel mentaal als fysiek sterk is..in ieder geval..dat is de richting waar we naartoe evolueren.

sahira
15-07-2002, 22:55
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik ben van mening dat de vrouw van tegenwoordig zowel mentaal als fysiek sterk is..in ieder geval..dat is de richting waar we naartoe evolueren. Dat is denk ik wel het geval....als ik kijk naar mijn ouders..beiden nooit aan sport gedaan....vader is 5 jr. ouder dan moeder maar zij is fysiek nu sterker dan mijn vader die zelf wel veel doet, maar bijv. minder konditiel vermogen heeft dan mijn moeder.....

EsteeLauder01
15-07-2002, 23:02

Origineel gepost door Mohammed Justice Eigenlijk is mentaal sterk belangrijker dan fysiek sterk.. Mooi als je ze allebei bezet.. Ik ben van mening dat de vrouw van tegenwoordig zowel mentaal als fysiek sterk is..in ieder geval..dat is de richting waar we naartoe evolueren. Ik denk dat de vrouwen over het algemeen mentaal sterker zijn dan de mannen...ze verdragen meer...hebben meer over voor hun gezin...moeten tegen veel kritiek van familie enz...je zou voor minder sterk worden. Wat het fysieke betreft...hangt ook grotendeels af van de lichaamsbouw en de lichaamsbeweging waaraan de vrouw voldoet. Fysieke sterkte bouw je denk ik wel op door veel beweging en sport...door bijv. spierontwikkelende oefeningen te doen. Trouwens...tegenwoordig kunnen de vrouwen zowel de klusjes binnenshuis als buitenshuis wel klaren...een teken dat ze toch sterk zijn zowel mentaal als fysiek. ;)

camjo
15-07-2002, 23:08
Origineel gepost door Estée Lauder Ik denk dat de vrouwen over het algemeen mentaal sterker zijn dan de mannen...ze verdragen meer...hebben meer over voor hun gezin...moeten tegen veel kritiek van familie enz...je zou voor minder sterk worden. Wat het fysieke betreft...hangt ook grotendeels af van de lichaamsbouw en de lichaamsbeweging waaraan de vrouw voldoet. Fysieke sterkte bouw je denk ik wel op door veel beweging en sport...door bijv. spierontwikkelende oefeningen te doen. Trouwens...tegenwoordig kunnen de vrouwen zowel de klusjes binnenshuis als buitenshuis wel klaren...een teken dat ze toch sterk zijn zowel mentaal als fysiek. ;) Welke taak geven jullie dan aan de man :D Ik wil alles doen behalve afwassen..

sahira
15-07-2002, 23:10
Origineel gepost door Estée Lauder Trouwens...tegenwoordig kunnen de vrouwen zowel de klusjes binnenshuis als buitenshuis wel klaren...een teken dat ze toch sterk zijn zowel mentaal als fysiek. ;) en ik heb er een lange trap bij....geen man meer nodig....... :zwaai:

EsteeLauder01
15-07-2002, 23:10
Origineel gepost door Mohammed Justice Welke taak geven jullie dan aan de man :D Ik wil alles doen behalve afwassen.. Behalve afwassen? Hihi...zelfs dat hoef je tegenwoordig niet meer te doen aangezien velen een afwasmachine hebben. MJ, het huishouden bestaat uit honderden taken...genoeg om op te noemen en uit te voeren...dus 't is niet enkel afwassen. ;)

sahira
15-07-2002, 23:11
Origineel gepost door Mohammed Justice Welke taak geven jullie dan aan de man :D Ik wil alles doen behalve afwassen.. geld verdienen zodat ik het opkan maken..... :D

yasmine85
15-07-2002, 23:11
ewa ik heb een cursus zelfverdediging gehad, dus ik kan een mannetje wel aan :D ik doe ook niet aan sport, dus m'n spieren komen niet echt in ontwikkeling (binnenkort ga ik wel hoor!!) maar wie sterker is hangt echt af van het soort man en het soort vrouw dat je hebt... kiss

EsteeLauder01
15-07-2002, 23:12
Origineel gepost door sahira en ik heb er een lange trap bij....geen man meer nodig....... :zwaai: Haha...doe die trap maar heel snel weg Sahira anders wil je misschien geen man meer in je leven...weg met die trap!! :D

sahira
15-07-2002, 23:14
Origineel gepost door Estée Lauder Behalve afwassen? Hihi...zelfs dat hoef je tegenwoordig niet meer te doen aangezien velen een afwasmachine hebben. MJ, het huishouden bestaat uit honderden taken...genoeg om op te noemen en uit te voeren...dus 't is niet enkel afwassen. ;) Estée ( zie he het.....ik krijg je naam nu echt goed he?).....onze MJ is en blijft een man......je moet ze blijven opvoeden... ;)

sahira
15-07-2002, 23:16
Origineel gepost door Estée Lauder Haha...doe die trap maar heel snel weg Sahira anders wil je misschien geen man meer in je leven...weg met die trap!! :D Estée....ik heb net een nieuwe gekocht met 2 jr. garantie.....dat heb je niet met een man.......voorlopig blijft die trap in huis!!

EsteeLauder01
15-07-2002, 23:19
Origineel gepost door sahira Estée....ik heb net een nieuwe gekocht met 2 jr. garantie.....dat heb je niet met een man.......voorlopig blijft die trap in huis!! Wahaha...oké...je hebt gelijk...die trap blijft, je hebt me overtuigd. Bij een man heb je helemaal geen garantie... :confused:

camjo
15-07-2002, 23:20

Ok, maar concreet..ik vraag het aan dames die van wanten weten.. Wat zou volgens jullie dames de man moeten doen..geef alleen werkbare concrete zaken aub.. Want..wij zullen vroeg of laat het gazag van de vrouw moeten erkennen..of we het willen of niet.. Het is reeds alzo bij sommige gezinnen..dat de man een soort klusjes man is geworden in dienst van zijn eigen vrouw.. :D

Pagina's : [1] 2