Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden hoeven alleen bewerkt te worden volgens vele Mar. jonge mannen

Pagina's : [1] 2

LZN
25-08-2003, 18:36

Ten minste dat heb ik hoor, hihihihihihihihihhihihihihihihi Weet je hoeveel jonge Marokkanse jonge mannen ik bij de h o e r e n zie lopen. En wel getrouwde mannen he. Zelfs die hier geboren en getogen zijn. Dus vrouwen en jonge meiden denk maar niet dat jullie mannen niet naar de hoeren gaan. Wie is het daar niet mee eens?????? Als jullie mij niet geloven wil ik jullie best een ronleiding geven op de wallen, de h o e r e n in Den Haag, in Antwerpene etcc....... Weet je hoe dat komt meiden??? Puur om het feit dat wij mannen geil zijn en dat wij mannen geen zin hebben om te praten met jullie................................. Jullie moeten onderdanig zijn volgens velejonge mannen. Ach ja de cultuur van de marokanen he......

miriammetje
25-08-2003, 18:40
ewa ja allah srirhoem.......en moge ze inshallah optijd opstana van hun slapa en allah om vergefenis vragen want het plegen van zinais een van de ergste zondes na shrik .....lees maar... zina betekend sexueel gemmeenschap tussen en man en vrouw di eniet getrouwd zijn.het is van geen betekenis of het nu om overspel gaat (waarbij de partners getrouwd zijn (vreemdgaan dus)) of ontucht ( indien ze niet getrouwd zijn) de islam beschouwt zina in ieder geval als een grote zonden. "EN HOUDT U VERRE VAN OVERSPEL;WANT HET IS EEN AFSCHUWELIJKE ZAAK EN EEN SLECHT WEG'' de profeet saw verklaarde dat zina de grootste zonde is na shirk(het plaatsen van partners naast allah)hij zei; ''ER IS NA SHRIK GEEN GROTERE ZONDE IN D EOGEN VAN ALLAH DAN EEN DRUPPEL ZAAD,DIE EEN MAN IN EEN SCHOOT UITSTORT DIE NIET WETTIG IS VOOR HEM(AL-BUKHARI,KITAB HUDDUD) vanzelfsprekend heeft allah swt zware folteringen in het hiernamaals.van de profeet saw word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat een uiterst bedorven geur zich zal verspreid van de intieme delen van een overspelige in de hel.er word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat allah in het graf van een overspellige 80 deuren van de hel zal openen waaruit schorpioenen te voorschijn zullen komen en slangen die hem bijten tot de dag der opstandigen. de islam verafschuwt overspel eb zet moslims ertoe aan zich verre van alle ste houde wat een stapje dichterbij naar dit kwaad kan blijken te zijn .omdat een hartstochtelijke blik naar een onbekende vrouw zo een eerste stap is wordt dit door de profeet saw in de volgende bewoordering verbioden';het overspel van de benen is het lopen (met een slechte intentie naar een vrouw di eniet wettig is voor eenman) enn het overspel met de handen is het aanraken en het strelen (van zo een vrouw) enhet overspel van de ogen is haar hartstochtelijk blikken toe werpen'" BESELMA MIRIAM

LelyDames
25-08-2003, 19:15
zielig:) je gaat tog niet naar de h o e r e n terwijl je getrouwd bent Tfoe het is al smerig zonder dat je getrouwd bent en haram laatstaan als je getrouwd bent ielg gatverdamme en riskeer je ook nog je vrouw op een enge ziekte Pfffff Waar gaat dit heen INDERDAAD JA!!!!!!!!!!!!!!!!!

hayat17
25-08-2003, 19:41
TALA youssef jij bent echt zieligg niet iedereen is zoals jou dat jij zo diep gezinkt bent kan ej ook niks aan doen

Sweet_Diamond
25-08-2003, 19:54

Origineel gepost door Tala_Youssef Ten minste dat heb ik hoor, hihihihihihihihihhihihihihihihi Weet je hoeveel jonge Marokkanse jonge mannen ik bij de h o e r e n zie lopen. En wel getrouwde mannen he. Zelfs die hier geboren en getogen zijn. Dus vrouwen en jonge meiden denk maar niet dat jullie mannen niet naar de hoeren gaan. Wie is het daar niet mee eens?????? Als jullie mij niet geloven wil ik jullie best een ronleiding geven op de wallen, de h o e r e n in Den Haag, in Antwerpene etcc....... Weet je hoe dat komt meiden??? Puur om het feit dat wij mannen geil zijn en dat wij mannen geen zin hebben om te praten met jullie................................. Jullie moeten onderdanig zijn volgens velejonge mannen. Ach ja de cultuur van de marokanen he..... Ten 1e...denk je ons meiden nu af te schrikken? 2e....niet alle mannen zijn zoo wanhopig als jij 3e....ik hoef geen rondleiding van jou...ik weet t wel te vinden als ik er heen wil..en trouwens t boeite me helemaal niet 4e....wat heeft cultuur hier nou mee te maken??

moiself
25-08-2003, 19:56
Als hij naar de hoeren gaat mag ie daar blijven slapen dan hoef ie echt nie meer thuis te komen en anders mol ik m

Sweet_Diamond
25-08-2003, 19:58
Origineel gepost door moiself Als hij naar de hoeren gaat mag ie daar blijven slapen dan hoef ie echt nie meer thuis te komen en anders mol ik m hahahaha..................weet je hoe duur dat is als ie daar moet blijven slapen......

moiself
25-08-2003, 19:59
Origineel gepost door Sweet_Diamond hahahaha..................weet je hoe duur dat is als ie daar moet blijven slapen...... ] hahahah hij heeft er zelf om gevraagt :D

s_soumaya18
25-08-2003, 19:59
ewa ja allah srirhoem.......en moge ze inshallah optijd opstana van hun slapa en allah om vergefenis vragen want het plegen van zinais een van de ergste zondes na shrik .....lees maar... zina betekend sexueel gemmeenschap tussen en man en vrouw di eniet getrouwd zijn.het is van geen betekenis of het nu om overspel gaat (waarbij de partners getrouwd zijn (vreemdgaan dus)) of ontucht ( indien ze niet getrouwd zijn) de islam beschouwt zina in ieder geval als een grote zonden. "EN HOUDT U VERRE VAN OVERSPEL;WANT HET IS EEN AFSCHUWELIJKE ZAAK EN EEN SLECHT WEG'' de profeet saw verklaarde dat zina de grootste zonde is na shirk(het plaatsen van partners naast allah)hij zei; ''ER IS NA SHRIK GEEN GROTERE ZONDE IN D EOGEN VAN ALLAH DAN EEN DRUPPEL ZAAD,DIE EEN MAN IN EEN SCHOOT UITSTORT DIE NIET WETTIG IS VOOR HEM(AL-BUKHARI,KITAB HUDDUD) vanzelfsprekend heeft allah swt zware folteringen in het hiernamaals.van de profeet saw word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat een uiterst bedorven geur zich zal verspreid van de intieme delen van een overspelige in de hel.er word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat allah in het graf van een overspellige 80 deuren van de hel zal openen waaruit schorpioenen te voorschijn zullen komen en slangen die hem bijten tot de dag der opstandigen. de islam verafschuwt overspel eb zet moslims ertoe aan zich verre van alle ste houde wat een stapje dichterbij naar dit kwaad kan blijken te zijn .omdat een hartstochtelijke blik naar een onbekende vrouw zo een eerste stap is wordt dit door de profeet saw in de volgende bewoordering verbioden';het overspel van de benen is het lopen (met een slechte intentie naar een vrouw di eniet wettig is voor eenman) enn het overspel met de handen is het aanraken en het strelen (van zo een vrouw) enhet overspel van de ogen is haar hartstochtelijk blikken toe werpen'" BESELMA MIRIAM masha allah meiddd :goedzo:

beetjeverlegen
25-08-2003, 20:02
Origineel gepost door miriammetje ewa ja allah srirhoem.......en moge ze inshallah optijd opstana van hun slapa en allah om vergefenis vragen want het plegen van zinais een van de ergste zondes na shrik .....lees maar... zina betekend sexueel gemmeenschap tussen en man en vrouw di eniet getrouwd zijn.het is van geen betekenis of het nu om overspel gaat (waarbij de partners getrouwd zijn (vreemdgaan dus)) of ontucht ( indien ze niet getrouwd zijn) de islam beschouwt zina in ieder geval als een grote zonden. "EN HOUDT U VERRE VAN OVERSPEL;WANT HET IS EEN AFSCHUWELIJKE ZAAK EN EEN SLECHT WEG'' de profeet saw verklaarde dat zina de grootste zonde is na shirk(het plaatsen van partners naast allah)hij zei; ''ER IS NA SHRIK GEEN GROTERE ZONDE IN D EOGEN VAN ALLAH DAN EEN DRUPPEL ZAAD,DIE EEN MAN IN EEN SCHOOT UITSTORT DIE NIET WETTIG IS VOOR HEM(AL-BUKHARI,KITAB HUDDUD) vanzelfsprekend heeft allah swt zware folteringen in het hiernamaals.van de profeet saw word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat een uiterst bedorven geur zich zal verspreid van de intieme delen van een overspelige in de hel.er word ook vermeld dat hij heeft gezegd dat allah in het graf van een overspellige 80 deuren van de hel zal openen waaruit schorpioenen te voorschijn zullen komen en slangen die hem bijten tot de dag der opstandigen. de islam verafschuwt overspel eb zet moslims ertoe aan zich verre van alle ste houde wat een stapje dichterbij naar dit kwaad kan blijken te zijn .omdat een hartstochtelijke blik naar een onbekende vrouw zo een eerste stap is wordt dit door de profeet saw in de volgende bewoordering verbioden';het overspel van de benen is het lopen (met een slechte intentie naar een vrouw di eniet wettig is voor eenman) enn het overspel met de handen is het aanraken en het strelen (van zo een vrouw) enhet overspel van de ogen is haar hartstochtelijk blikken toe werpen'" BESELMA MIRIAM Miriam heeft gezegd wat er gezegd moet worden ;) Maar denk jij nou echt dat alle marokkaanse meiden spontaan hun benen gaan spreiden als je met dit soort onzin komt :verdomme:

Lady_moi
26-08-2003, 11:26
gewoon vieze vuile mannen gaan naar de h0eren een echte mosliman gade daar nie zien lopen

Lady_moi
26-08-2003, 11:28
Origineel gepost door Tala_Youssef neuk rond zou ik zeggen scheinhijlgen nie iedereen is zoals u neem ma van mij aan :rolleyes:

Tinkelbel
26-08-2003, 11:33
gatverdamme getrouwde mannen die naar de hoeren gaan dat is echt zielig, altijd maar zo stoer doen dat ze alles aan kunnen terwijl ze niet eens hun L.U.L in hun broek kunnen houden allah i ster dat is het enige wat ik kan zeggen ciao !!!.....

Lady_moi
26-08-2003, 11:34
inderdaad :rolleyes:

noortje2003
26-08-2003, 11:39

Origineel gepost door Tala_Youssef neuk rond zou ik zeggen scheinhijlgen jeh hla hadra, heb je gister een natte droom gehad ofso, jongen wat jij doet moet je zelf weten en wat de broeders doen die naar de hoeren gaan moeten ze ook zelf weten tenslotte worden hun er op de dag des oordeels over aangesproken niet ik, dus het boeit niet. of heb je een beetje aandacht te kort.

Pagina's : [1] 2