Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je komt in een ZEER moeilijke dilemma terecht. Wat doe je?

LZN
25-08-2003, 17:22

De volgende situatie doet zich voor: De tijd is aangebroken. Moslims worden letterlijk en figuurlijk op modiaal niveau uitgemoord zoals Hitler dat deed in de tweede wereld oorlog. Je wordt opgepakt met nog 100 mannen, vrouwen en kinderen. De groep wordt samen op een terrein in 10 rijen geplaatst. Jij wordt naar voren geroepen door zwaar bewapende militiemensen. Er wordt aan je gevragd of je 5 mensen eruit wilt kiezen die tegen de muur dood worden geschoten. Weiger je 5 mensen uit deze groep aan te wijzen, blijft een optie over en dat is de hele groep doodschieten. Wat doe je??? 5 Man dood laten schieten, omdat je hen aangewezen hebt of de hele groep. De keus is aan jou!.

jeweettogAnissa
25-08-2003, 17:27
shitttttttttttttttttt zeg, wat een klotevraag moet ik even over nadenken.

Bachelorette
25-08-2003, 17:31
Wat is dit nou weer voor een vraag??? Je wordt gedwongen iets te doen wat tegen de regels is van de wetten van Allah swt. Ik zou dan kiezen voor 5 mensen waaronder ik...

Moeslimma87
25-08-2003, 17:42
alieeeek, even een makkelijke vraag stellen dacht jij zeker??? ik weet niet wat ik zou doen, ik denk eeder lastig doen zodat ze mij alleen doodschieten ofzo, dan moet ik niet meer kiezen toch?? lmoehim, hopen dat je nooit in zo'n situtie terecht komt!!! praten is makkelijk maar handelen is wat anders!!!

Bachelorette
25-08-2003, 17:45

Origineel gepost door Mariampjee Je Wordt Inderdaad Gedwongen!! Maar Je Hebt Volgens De Starter Van Deze Topic Geen Keus?...Next Step: Wat Wordt het? Jij Zou Kiezen Voor Die 5 Mensen ......Die Jij Hoogst-Persoonlijk Zou Uitkiezen , En Die Dan Een Momentje Later Uit-Gemoord Worden Door Jou Toe Doen? Als je wordt gedwongen KAN je niet anders. Ik meen laatst te hebben gelezen dat wanneer je gedwongen wordt voor iets haraams God je vergeeft. Allahoe a3lam. dan heb ik liever 4 doden op me geweten dan 99

miriammetje
25-08-2003, 17:47
Origineel gepost door MissAmani Wat is dit nou weer voor een vraag??? Je wordt gedwongen iets te doen wat tegen de regels is van de wetten van Allah swt. Ik zou dan kiezen voor 5 mensen waaronder ik... ik zou weigeren....ook al zouden ze mij dandood schieten...dan doe ik de shadah en moge ze mij moorde...ik wil niet sterven als een moordenaar liever een martelaar...

Bachelorette
25-08-2003, 17:52
Origineel gepost door miriammetje ik zou weigeren....ook al zouden ze mij dandood schieten...dan doe ik de shadah en moge ze mij moorde...ik wil niet sterven als een moordenaar liever een martelaar... ga er maar vanuit dat ze jou ook doodschieten. je had dan nog de kans de rest te sparen kweet nie, dit is echt moeilijk...maar ik blijf bij mn handeling. 5 mensen waaronder ik :verdriet:

miriammetje
25-08-2003, 17:55
Origineel gepost door MissAmani ga er maar vanuit dat ze jou ook doodschieten. je had dan nog de kans de rest te sparen kweet nie, dit is echt moeilijk...maar ik blijf bij mn handeling. 5 mensen waaronder ik :verdriet: ja klopt....maar de rest gaat dan ook dood snap je allen heb je ze niet op ke geweten....begrijp je...dus stel jij schiet er 4 dood en jezelf die andere 96 worden toch gedood dus denk ik dat allen je zelf het beste is

Bachelorette
25-08-2003, 17:57
Origineel gepost door miriammetje ja klopt....maar de rest gaat dan ook dood snap je allen heb je ze niet op ke geweten....begrijp je...dus stel jij schiet er 4 dood en jezelf die andere 96 worden toch gedood dus denk ik dat allen je zelf het beste is :D er zijn zoveel scenario's :D Laten we gewoon hopen dat zoiets nooit gebeurt..lay7fed

miriammetje
25-08-2003, 17:59
Origineel gepost door MissAmani :D er zijn zoveel scenario's :D Laten we gewoon hopen dat zoiets nooit gebeurt..lay7fed wahha inderdaad allah jstir en youssef hoe haal je het in je hooft om zo een topic te opene whahahaah waar denk jij nou aan ..whahaha nu heb je ons alle aan het denke gezet gekkie....(geintje) mir