Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haarkleur

Pagina's : [1] 2

Rekenmachine
21-02-2007, 01:10

http://www.justjared.com/images/2006/03/mariah-carey-say-somethin.jpg Heeft er iemand ongeveer zo'n haarkleur? Ik wil zo'n haarkleur, weet alleen niet hoe de naam heet van t pakje. :maf2: Iemand die t weet? :)

meisjeuitrdam
21-02-2007, 01:17
haha ik dacht dat je van nature bedoelt! :hihi:

Rekenmachine
21-02-2007, 01:31
Hahaha, nee... of je nu zo'n haarkleurtje hebt... :)

Rekenmachine
21-02-2007, 01:31
Niemand??

Goodwife
21-02-2007, 09:15

mn moeders nichtje..... maar hangt ervan welke kleur je nu hebt .... dan pas kan je gaan kijken welke kleur je moet nemen kuszz

lipglossy
21-02-2007, 09:19
ik had hem vorig jaar toen bouwde ik op naar het blond.! je kan het beste naar de kapper gaan want je gaat het niet uit een pakje kunnen halen, en heb je je haar eerder geverfd?wantd an zijn je pigmenten al open en dan krijg je al helemaal niet precies hetzelfde dan op hetpakje.! ga het beste naar de kapper meid.

Goodwife
21-02-2007, 09:19
preciews kuszz

Rekenmachine
21-02-2007, 13:17
oke, ik heb het nu donkerbruin. :)

k_megrabia
21-02-2007, 13:44
oke, ik heb het nu donkerbruin. :) Meid , kapper = best duur .. 80 eurotjes voor je haren verven ? vind ik best duur , anyway mijn zus heeft het als volgt gedaan: Ze had het al vaker geverfd dus het pakte niet dus heeft ze er henna in gedaan ze kreeg er een bruine kleurtje van toen kocht ze witblonde loreal haarverf ( egt die witblonde kijk niet naar het achterpakje ze3ma die aharkleur die je zult krijgen koop em gwn ) doe het in je haar .. en toen werd haar haren bruin / blond en toen pas kocht ze de haarverf waar ze ze3ma de blonde haarkleur zou krijgen ( die nooit pakte ) & nu heeft ze een supermooie haarkleurrr .. + ze heeft die grotepak verf gekocht(18 euro ofzo) waar je plukjes mee kan verven heeft ze paar lichtblondeplukjes in der haar geverfd ze heeft echt super mooie haar kleur + dik & lang gekrult.

Rekenmachine
21-02-2007, 14:16
Ja haha ik vond dat ook best duur, daarom dacht ik misschien dat iemand weet welke pak je kan gebruiken. Maar goed, ik zal er over na denken... Thanks alvast! :)

goudl0kje
25-02-2007, 01:10
Meid , kapper = best duur .. 80 eurotjes voor je haren verven ? vind ik best duur , anyway mijn zus heeft het als volgt gedaan: Ze had het al vaker geverfd dus het pakte niet dus heeft ze er henna in gedaan ze kreeg er een bruine kleurtje van toen kocht ze witblonde loreal haarverf ( egt die witblonde kijk niet naar het achterpakje ze3ma die aharkleur die je zult krijgen koop em gwn ) doe het in je haar .. en toen werd haar haren bruin / blond en toen pas kocht ze de haarverf waar ze ze3ma de blonde haarkleur zou krijgen ( die nooit pakte ) & nu heeft ze een supermooie haarkleurrr .. + ze heeft die grotepak verf gekocht(18 euro ofzo) waar je plukjes mee kan verven heeft ze paar lichtblondeplukjes in der haar geverfd ze heeft echt super mooie haar kleur + dik & lang gekrult. is het niet oranje geworden?? en hoe lang duurde de stappen??

SamyaSpears
25-02-2007, 01:45
Meid , kapper = best duur .. 80 eurotjes voor je haren verven ? vind ik best duur , anyway mijn zus heeft het als volgt gedaan: Ze had het al vaker geverfd dus het pakte niet dus heeft ze er henna in gedaan ze kreeg er een bruine kleurtje van toen kocht ze witblonde loreal haarverf ( egt die witblonde kijk niet naar het achterpakje ze3ma die aharkleur die je zult krijgen koop em gwn ) doe het in je haar .. en toen werd haar haren bruin / blond en toen pas kocht ze de haarverf waar ze ze3ma de blonde haarkleur zou krijgen ( die nooit pakte ) & nu heeft ze een supermooie haarkleurrr .. + ze heeft die grotepak verf gekocht(18 euro ofzo) waar je plukjes mee kan verven heeft ze paar lichtblondeplukjes in der haar geverfd ze heeft echt super mooie haar kleur + dik & lang gekrult. :hihi: ik moet altijd lachen om die mensen ze zeggen altijd dat het goed uitkomt en dan zie ik ze op straat dan is het doodlachen want dan hebben ze en een vage kleur en nog allemaal verschillende kleuren erin:maf: m.a.w. in hun ogen lijkt het mooi maar het is gwn een grote grap doe mij maar een kapper heb je tenminste zekerheid :) liever 80 euro dan voorschut lopen

SamyaSpears
25-02-2007, 01:46
is het niet oranje geworden?? en hoe lang duurde de stappen?? gwn een kapper binnen 1,5 uurtjes klaar zonder al die zogenaamde stappen :stoned:

k_megrabia
25-02-2007, 13:15
is het niet oranje geworden?? en hoe lang duurde de stappen?? Natuurlijk is een kapper beterrrrrrrr maar kost wel geldd . raad je een kapper aan { als je het wilt / kunt betalen } maar ff foto van de haarkleur die ze nu heeft http://i7.photobucket.com/albums/y300/k_katteoog/lala.jpg?t=1172405702

Krulletjess
25-02-2007, 13:53

Print uit neem mee naar je kapper.

Pagina's : [1] 2