Bekijk originele versie : Voor de jongetjes..en meisjes
Wild_Female
25-08-2003, 16:49
Yooooooooooooow :cool:
Heren heren heren.....
Stel...je hebt een vriendin...waarvan je cker weet dat je met haar je toekomst wilt delen....Maar later kom je er achter dat ze al wat vriendjes heeft gehad...Ze heeft nix ergs gedaan....maar toen ze nog een lief schattig klein pubertje was...15 16 heeft ze al wat vriendjes gehad...waarmee ze nix ergs mee heeft gedaan hoe zou je reageren??
En voor de dames geldt t zelfde verhaal...
Ciao :zwaai:
miriammetje
25-08-2003, 16:54
Origineel gepost door temsamni
Stel je voor dat je later met je vrouw door de stad loopt...en ze ze groet de helft van alle jongens die jullie tegenkomen...nadat je aan haar vraagt wie is dat antwoord ze "dat is mijn ex"...pfffff, yeh erg...ik zou in ieder geval gek worden! Je loopt gewoon voor l.ul met haar omdat iedereen weet dat ze een sl.ettebak is geweest!
salaam alikoem...
ewa ja daar zit wat in maar anders om is het ook wel zo..
Wild_Female
25-08-2003, 16:55
Ja oke dat is wel zo...maar stel je houdt echt zo veel van dr?
jeweettogAnissa
25-08-2003, 16:58
ik zou het niet erg vinden, zoiezo van mannen word meer getolereerd.
Mijn toekomstige man, ja ik kan er niet van verwachten dat hij een heiligman is, tegenwoordig kan dat helaas niet meer.
Maar het moet TE erg zijn he!!
:zwaai:
jeweettogAnissa
25-08-2003, 16:59
Origineel gepost door jeweettogAnissa
ik zou het niet erg vinden, zoiezo van mannen word meer getolereerd.
Mijn toekomstige man, ja ik kan er niet van verwachten dat hij een heiligman is, tegenwoordig kan dat helaas niet meer.
Maar het moet TE erg zijn he!!
:zwaai:
NIET te erg bedoel ik!!!!!
:maf2:
Wael_Beni_Saidi
25-08-2003, 17:00
ik weet niet...........iedereen maakt fouten in zijn leven..
jeweettogAnissa
25-08-2003, 17:03
Maar toch...!
niet te streng zijn he!
Wild_Female
25-08-2003, 17:06
Ik weet wel wat ik doe...van zo'n meisje zou ik toch niet kunnen houden...en zelfs al hou je van d'r...dan nog!
Stil maar hoor..want strax kom je wel zo een meid tegen....en dan hou je teveel van dr om dr te laten gaan...
*im out* ciao 4 now
miriammetje
25-08-2003, 17:07
Origineel gepost door Wild_Female
Stil maar hoor..want strax kom je wel zo een meid tegen....en dan hou je teveel van dr om dr te laten gaan...
*im out* ciao 4 now
whahahaha het temsni je klnkt wel lekker marokaansniet verkeerd bedoelt hoor whahahahahahah maar wallah ik geef je gelijk
jeweettogAnissa
25-08-2003, 17:12
Ik weet wel wat ik doe...van zo'n meisje zou ik toch niet kunnen houden...en zelfs al hou je van d'r...dan nog!
sommige denken daar anders over, maar ieder zijn/haar eigen mening
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.