Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen in deze situatie?

zuster_Zaynah
20-02-2007, 12:47

Er was iemand naar mij op zoek op werk, maar ik was dus even van mijn kamer. Die persoon die mij zocht zei dus tegen mijn collega: 'waar is die hoofddoekkie?' Mijn collega zei toen 'je bedoeld ....'. Hij: 'nee ik bedoel hoofddoekkie'. Mijn collega durfde dit eerst niet te vertellen en vroeg me of ik dit aub niet wou doorvertellen. Dames zouden jullie die persoon hiermee confronteren of zouden jullie het hierbij laten zitten?

Mysticalia
20-02-2007, 12:50
gewoon erbij laten. hij is de energie niet waard.

CryAngel
20-02-2007, 12:50
Er was iemand naar mij op zoek op werk, maar ik was dus even van mijn kamer. Die persoon die mij zocht zei dus tegen mijn collega: 'waar is die hoofddoekkie?' Mijn collega zei toen 'je bedoeld ....'. Hij: 'nee ik bedoel hoofddoekkie'. Mijn collega durfde dit eerst niet te vertellen en vroeg me of ik dit aub niet wou doorvertellen. Dames zouden jullie die persoon hiermee confronteren of zouden jullie het hierbij laten zitten? Uiteraard confronteren... weliswaar op een manier zoals het een moslima betaamt ,dus met zachtheid en hikma. Neem hierbij een voorbeeld aan de gedragswijze van de profeet saws wanneer hij de kaafirs/afgodendienaars aansprak. En stel je vertrouwen op Allah swt dat je zal doordringen tot die persoon om duidelijk te maken dat je een mens(Wat?..een mens?!:eek: ) bent met "slechts" een ander geloofsbelijdenis ... en niet een ding met een "hoofddoekkie".

bigmomma25
20-02-2007, 12:52
Ik zou m ermee confronteren als ik t mag vertellen van die collega en als ze liever wil dat ik t niet vertel dan doe ik t niet.

power_girl
20-02-2007, 12:55

als ze me vraagt wil je het aub niet zeggen dan zou ik het ook niet zeggen, het is het niet waard om op zulke mensen te reageren...!! jij weet toch beter dan dat je alleeem maar een hoofddoekie bent..!!

CryAngel
20-02-2007, 13:36
Er zou een uiterst onaangename sfeer gecreëerd kunnen worden op jullie werk en dit voor zolang het niet uitgesproken is. Indien die persoon die jou zo heeft genoemd ook nog iemand is die hartstikke hypocriet kan wezen dan zal dit jou misschien nog meer irriteren waardoor het bijna ondraaglijk wordt voor elke partij... dus beste is het uit te praten.

maxi007
20-02-2007, 13:53
Waarom iemand belangrijker maken dan ie is? Heb je het lekker naar je zin op het werk, dan niet zo moeilijk doen. Niet op elk slakje zout leggen, dat bespaart altijd heel veel ellende!

Naturelle
20-02-2007, 13:56
Ach joh, meid laat het lekker hangen in de lucht! fuck hem! Waarom moeten wij altijd leuk gevonden worden, denk je nou echt dat die andere collega's die je altijd goedemorgen wensen je geweldig vinden... 9 van de 10 x niet hoor. Dus laat het maar joh, is beter.

_Ought_Aicha_
20-02-2007, 14:03
Hoofddoekie vind ik geen belediging;)

CryAngel
20-02-2007, 14:18
Hoofddoekie vind ik geen belediging;) Maar het is dé achterliggende reden waarom de persoon in kwestie het zei die dan weer wél beledigend is...Begrijp je?

omkallthom21
20-02-2007, 14:23
voor jezelf niet maar als een kaaskop jou zo noemt absoluut wel. ik heb een naam neem ik aan ik heb me niet voorgesteld met hallo ik ben hoofdoekie dus hij moet ze bek dicht houden. nou meid als je het niet mag zeggen van je collega zou ik het niet doen. ik hoop dat je hem een keer erop betrapt dat hij het met jou bij zijn noemt dan kan je tekeer ik teminste ik zou hem de les laten lezen echt rot op

MaRoCcInA
20-02-2007, 14:33
Vind je dat zo erg dan? Ik bedoel je draagt toch een hoofddoek neem ik aan? Ik ben de enige op mijn stage plek en dat doen ze soms ook op een leuke manier. Heey mocro dit hey hoofddoekie dat... maar is juist grappig. Niet al teveel masakiel van maken joh. ;)

Goodwife
20-02-2007, 15:24
doet hij normaal ook zo lullig of ws het alleen een grapje?? als het alleen was om ff lollig te doen zou k zeggen lama maar als hij altijd zo is zou ik er wat van zeggen kuszz