Bekijk originele versie : Marokko: vieze toiletten
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de toiletten in Marokko ERG vies uitzien. Lijkt wel een zwijenstal zeg hey. Gatver!!!!!!
Valt jullie dat ook op!!!
Marokkanen moeten maar eens wat schoner worden..
miriammetje
25-08-2003, 13:32
whahahahahhahahah
nou ik denk dat de mensen de toiletten o vies maken whahhaha meestal als je ergens moet betalen voor de wc dan is hij schoon
Marokko: heeeeeeel heeeel erg
Spanje: heeeeel erg,
Frankrijk: erg
Belgie: ok
:)
Wild_Female
25-08-2003, 13:35
Origineel gepost door Tala_Youssef
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de toiletten in Marokko ERG vies uitzien. Lijkt wel een zwijenstal zeg hey. Gatver!!!!!!
Valt jullie dat ook op!!!
Marokkanen moeten maar eens wat schoner worden.
Ga jij die toiletten dan maar eventjes schoon maken met dat grote mondje van je..geheheheh ;) :p
:zwaai:
Wild_Female
25-08-2003, 13:36
Origineel gepost door amianis
Ik weet niet langs welke weg jij gaat maar de toiletten in Frankrijk zijn meestal wel schoon... :D
Weet je wat K gewoon hinderlijk vind? Dat die vrouwenwc's altijd zo vies zijn onderweg naar Marokko, vooral in Spanje.... Marokkaanse vrouwen gaan daar altijd met een emmertje heen om Woedoe te verrichten, maar die (zit)wc 's zijn daar niej voor ontworpen!
Kom je naar de wc, wil je gewoon heel netjes je boodschap doen... Alles kletsnat.. Klodders wc papier op de grond, wcbril nat...
Kvind dat echt niet redelijk.
Wild_Female
25-08-2003, 13:40
Origineel gepost door Geitje
Weet je wat K gewoon hinderlijk vind? Dat die vrouwenwc's altijd zo vies zijn onderweg naar Marokko, vooral in Spanje.... Marokkaanse vrouwen gaan daar altijd met een emmertje heen om Woedoe te verrichten, maar die (zit)wc 's zijn daar niej voor ontworpen!
Kom je naar de wc, wil je gewoon heel netjes je boodschap doen... Alles kletsnat.. Klodders wc papier op de grond, wcbril nat...
Kvind dat echt niet redelijk.
Waarom denk je dat sommige benzine stations hun toiletten niet openen... :cool:
SweetRose
25-08-2003, 13:54
Totaaaaaaaal mee akkoord....:o....maar die van maghreb..gatver...die lage toilette..telkens ik naar m'n familie ging in de bergen..moest ik mij eerst helemaal uitkleden eer ik naar de wc ging..anders bekladde ik mij helemaal...:melig:..tfoe vies man..
Origineel gepost door Wild_Female
Ik weet niet langs welke weg jij gaat maar de toiletten in Frankrijk zijn meestal wel schoon... :D
Paris, Chatre Orleans, Tours, Bordeau, Bayonne en dan San Sebastian, maar dat is al Spanje.
Jij?
SweetRose
25-08-2003, 13:58
Paris, Chatre Orleans, Tours, Bordeau, Bayonne en dan San Sebastian, maar dat is al Spanje.
Jij?
Ah jullie lopen weg van de péage onderweg....:D
Origineel gepost door zin 'n midar
Ah jullie lopen weg van de péage onderweg....:D
:haha: neenee, daar is ook peage, ma houd niet van die triq-national, dus nix ontlopen :D
Dat jullie zoveel lef hebben om in marokko naar de wc's te gaan. Ik wacht toch echt tot ik thuis ben.....
hahah inderdaad de marokkaanse toiletten:S
SweetRose
25-08-2003, 14:07
:haha: neenee, daar is ook peage, ma houd niet van die triq-national, dus nix ontlopen :D
maar neen...m'n achteroom neemt ook elk jaar de weg van paris omdat ie daar nix moet betale...:maf2:
jaja kom maar ni liege meiske...:melig:
:hihi:
ff een vraagie......Heeft er iemand van jullie wel eens bij `t laatste tankstation in Frankrijk overnacht? (denk net na Bayonne)
Kwam daar namelijk een aantal jaar geleden `s nachts langs met m`n campertje en `t leek wel een Marokkaanse kolonie daaro; Overal lagen families te pitten er werd gebeden op kleedjes, de hele mikmak.....zag er wel grappig/gezellig uit ;)
....en zo te horen zijn niet alleen de smeerkazen vies :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.