Bekijk originele versie : your worst nightmare
Willemien
25-08-2003, 12:59
Dood verklaarde man wordt wakker in lijkenhuis
Een door dokters dood verklaarde Viëtnamees is in het lijkenhuis ineens weer wakker geworden. Dat heeft de krant 'Viëtnam News' vrijdag bekend gemaakt.
De dokters in een kliniek in de zuidelijke miljoenenstad Ho-Chi-Minh hadden een overlijdensverklaring opgesteld voor de 73-jarige Nguyen Van Quan nadat verschillende reanimatiepogingen na een hartstilstand mislukt waren. Toen de dochter van de vermeende dode haar vader kwam ophalen, bewoog die plots onder de lijkendoek.
"Medewerkers haalden de doek weg", aldus de dochter, "en de ogen van mijn vader dwaalden rond, waarna er een grote vreugde ontstond." In het ziekenhuis is men intussen een onderzoek gestart om te weten te komen hoe het kan dat de man overhaast dood verklaard werd.
babyvanbelisma
25-08-2003, 13:25
HIj mag blij zijn dat hij niet al in het mortuarium lag....
Willemien
25-08-2003, 13:29
Origineel gepost door Abracadaver
Eh baby.... lijkenhuis = mortuarium.
Hij zal het wel koud hebben gehad :D
Maria_Magdalena
25-08-2003, 14:54
Schijnt regelmatig voor te komen.
Zag laatst docu op tv waarin ze verschillende lijkkisten lieten zien met krabsporen op het deksel. Bovendien hadden de skeletten een verkrampte angstige houding.
Het schijnt een coma te zijn zodat de medici je dood verklaren maar eigenlijk ben je schijndood.
Een Amerikaanse vrouw vertelde dat ze al 2x bij was gekomen in mortuarium.
babyvanbelisma
25-08-2003, 14:58
Eh baby.... lijkenhuis = mortuarium.
:confused: hmmmm....volgens mij had ik niet helemaal goed gelezen.... :D
babyvanbelisma
25-08-2003, 15:06
hahaha!!!! Net alsof er dag en nacht iemand bij dat graf staat te wachten tot er iemand aan het touwtje gaat trekken...
Ik geloof best dat het wel eens voorgekomen is dat mensen levend begraven werden en niet meer gered werden.....brrrrr...moet er niet aan denken!!!
Maria_Magdalena
25-08-2003, 16:27
Mooi dat ik me dus laat cremeren.
Zekerheid voor alles wordt hier mijn motto !
Dan word je levend verbrand.
Beste wat je kan doen om dit alles te verkomen is je aorta door laten snijden. Je bent dan wel echt dood dus je kan niet meer bijkomen uit je coma mocht dit zo zijn.... Moet je wel in je testament vast laten leggen.
Maar wat is erger, lijkt me toch levend begraven worden of gecremeerd.
Schrok tijdens die docu best nog wel hoe vaak dit schijnt voor te komen..
Mag je eigenlijk wel als moslim zijnde gecremeerd worden?
Origineel gepost door babyvanbelisma
:confused: hmmmm....volgens mij had ik niet helemaal goed gelezen.... :D
ehmm volgens mij ben jij gewoon een beetje dom ..ja dat zal het wel zijn ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.