Bekijk originele versie : De gevestigde orde van Yasmina.nl laat ik op haar grondvesten trillen: lees maar!
Ik zal heel kort zijn.
Ik erger me mateloos aan een aantal Yasminaleden dat hier de cultuur, de normen en waarden denkt te bepalen. Maar hier zal een verandering in komen. Ik ben hier sinds kort lid geworden en zal die leden die voldoen aan het profiel van deze gevestigde orde laten zien dat er eens een vrije ruimte gecreerd moet worden voor allen!
Groetjes.
Lady_moi
25-08-2003, 12:11
wa zeverde gij?
zijde gij moderator?zijde gij webmaster?zijde gij operator?
wie zijde gij?gij zijt ma ne lid se
Origineel gepost door Tala_Youssef
Ik zal heel kort zijn.
Ik erger me mateloos aan een aantal Yasminaleden dat hier de cultuur, de normen en waarden denkt te bepalen. Maar hier zal een verandering in komen. Ik ben hier sinds kort lid geworden en zal die leden die voldoen aan het profiel van deze gevestigde orde laten zien dat er eens een vrije ruimte gecreerd moet worden voor allen!
Groetjes
ik erger me ook weleens aan bepaalde leden...die negeer ik dus ook standaard!
Verandering op Yasmina? Ik wens je veel succes met je poging...en waaraan voldoet mijn profiel? ben nogal nieuwsgierig.. ;)
Lady_moi
25-08-2003, 12:15
:rolleyes:
:giechel: :lol: :melig: :haha: :lol:
Zo dat moest er ff uit, dast moest ff gezegd worden.Choqueer de gevestigde orde ff
Ik zal heel kort zijn.
Groetjes
Het zal je meer schade berokkenen dan dat het je goed zal doen :D
Anyway, ik wens je veel succes :hihi:
-Y-
beppie_truus
25-08-2003, 12:17
Ik zal heel kort zijn.
Groetjes
woehahahahahahahahahahahaha:hihi:
nou veel geluk dan maar :D
Sahira, ik vind jou TOP!!!!!!! Groetjes!!!
zo, dat was kort maar krachtig?
maar eh...waarom vind je mij top?
Niet dat ik vis naar complimentjes maar waarom iemand top is hier op het Forum is me niet altijd duidelijk...
Lady_moi
25-08-2003, 12:18
ik vind de forum zo goe en da er nix aan zou moete veranderen :rolleyes:
enkel graag wat rubriekjes erbij sexhoekje en studierubriek
Origineel gepost door SlaatNergens0p
je slijmt te veel
en je mongolen topic heeft ook geen inhoud
HahahLachesmee :hihi:
-Y-
Lady_moi
25-08-2003, 12:25
zijde gij homo? :confused:
miriammetje
25-08-2003, 12:28
allah jsir.....echt waar
sahira: omdat je mij succes toewenst!!
Nee joh, ik zie je niet zo vaak op de voorgrond treden.
Slijm en slijm, hahahahahahah nou ja waar slaat dat nou weer op.!!!!!
Ik zal nooit van mijn hele willen slijmen bij een vrouw NEVER, dat verdienen zij gewoon niet. Nou misschien als ik sex wil krijgen zal ik wellicht slijmen hahahahahah zo niet dan loop ik toch gewoon effe naar de hoeren en zal het probleem opgelost zijn he.............
Nee, ik treed niet graag op de voorgrond, daar zijn anderen veel beter in.
Nooit slijmen bij een vrouw? Alleen als je sex wil? Een goede raad: dat zal je niet lukken want een beetje vrouw weet als een man om die redenen bij haar slijmt...dus er blijft niets anders op dan naar de hoeren te gaan voor jou...( je problemen zijn daarmee niet opgelost...ze worden alleen maar groter...:()
Miss_Banana
25-08-2003, 12:32
Het is dat je het zelf in je ondertekening hebt staan:
JIJ HEBT NIETS BIJZONDERS TE MELDEN!!! :jammer:
ik ben geen ******* en ben ook geen homo.
Weet je wat ik wel ben; EEN HETERO!
Dat kn ik bewijzen doordat ik hier en daar wat sperma heb gespoten op vrouwelijke lichaamsdelen. OP lichaams delen omdat het Marokaanse vrouwen betrof. UIT!
Nog meer bewijzen gevraagd dat ik een HETERO ben UIT!!!!
eh, bespaar ons de details...ik geloof je zo wel... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.