Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de engel neemt vanuit tetouan afstand van marokko.nl

tetouani79
15-07-2002, 17:53

hee mensen en vrienden, het is hier lekker warm in tetouan zit hiet nou al twee weken en wil niet weg eigenlijk. ik heb geen internet meer thuis dus vond ik het nu genoeg en wil mijn afschijd aankondegen vanuit tetouan. ik zal af en toe mijn hoofd laten zien maar meer niet. heb en heel leuke tijd gehad met iedereen hier. mensen en vrienden, het gaat jullie goed. veel marokko.nl plezier. TETOUANI79 de ENGEL gaat weg :traan2: :engel: :engel:

yasmine85
15-07-2002, 17:58
ooooooooooooh...waarom zeg je dat nou??? nu wil ik ook op vakantie, maar ik ga niet... anders zou ik nl ook naar tetouan gaan... :( kiss

Sarahsalima
15-07-2002, 18:02
HEY WE GAAN JE MISSEN MAN, MAAR NEVERIND, HOE IS HET DAAR IN MIJN HOMETOWN? DOE JE DE GROETJES AAN MIJN HUIS DIE BIJ DIE KLEINE MARKT STAAT (LA-OUADA) BIJ DIE WITTE HMAMA ALVAST THANKS !!

sahira
15-07-2002, 18:08
Origineel gepost door tetouani79 hee mensen en vrienden, het is hier lekker warm in tetouan zit hiet nou al twee weken en wil niet weg eigenlijk. ik heb geen internet meer thuis dus vond ik het nu genoeg en wil mijn afschijd aankondegen vanuit tetouan. ik zal af en toe mijn hoofd laten zien maar meer niet. heb en heel leuke tijd gehad met iedereen hier. mensen en vrienden, het gaat jullie goed. veel marokko.nl plezier. TETOUANI79 de ENGEL gaat weg :traan2: :engel: :engel: Nee!! zeg monster (B)engel.....blijkbaar heb je meetingkoorts nog niet gelezen....als je tijd hebt moet je dat zeker doen!! (je zult het vast leuk vinden) Wens je in iedergeval een fijne vakantie toe.....enne.....laat zeker dat bengelhoofdje van je eens in de zoveel tijd zien!! beslama...Sahira...... :zwaai:

Stille
15-07-2002, 18:23

Origineel gepost door tetouani79 Hoe komt het dat je geen internet meer hebt thuis?Jou naam staat nog bij mij op msn. Ze hebben zeker shoer bij jou gedaan in Marokko :D Dat je maroc.nl moet verlaten is het niet. Jij gaat nergens weg want je blijft hier want we hebben een engel nodig hier op yasmina.dus als je terug bent van marokko moeten we jou hier terug zien.Want er is veel werk aan de boeg.

sahira
15-07-2002, 18:26
Origineel gepost door Stille Hoe komt het dat je geen internet meer hebt thuis?Jou naam staat nog bij mij op msn. Ze hebben zeker shoer bij jou gedaan in Marokko :D Dat je maroc.nl moet verlaten is het niet. Jij gaat nergens weg want je blijft hier want we hebben een engel nodig hier op yasmina.dus als je terug bent van marokko moeten we jou hier terug zien.Want er is veel werk aan de boeg. ik ben het helemaal eens met Stille....... alles goed met je Stille.....je bent een beetje stil de laatste tijd, zoals je al zei....er is hier veel werk aan de boeg...... ;) beslama....Sahira...... :zwaai: ps: stille .....heb jij meetingkoorts al gelezen??

Stille
15-07-2002, 18:38
Origineel gepost door sahira ps: stille .....heb jij meetingkoorts al gelezen?? Ja heb het gelezen is het niet een droom van jou.Of ga je het in het echt oragniseren?

sahira
15-07-2002, 18:45
Origineel gepost door Stille Ja heb het gelezen is het niet een droom van jou.Of ga je het in het echt oragniseren? Het is niet zozeer een droom, het viel me op dat leden graag bijelkaar komen, uitje naar Scheveningen bijv. a.s. zondag. Na de vorige (besloten) Yasmina meeting was er veel kommentaar..vooral omdat het geen echte Yasmina meeting was....deze 'dag-droom' gaat over een grote meeting...met echt yasmina sterren zoals je hebt kunnen lezen..wat denk jij er van? misschien moet je maar reageren op die topic als je dat wilt.....(we zitten op de engels plek...) er werd me gezegd dat het echt gaat gebeuren.....als leden het leuk vinden tenminste....ben een beetje reklame aan het maken.....voor de engel....als ie komt spelen......:D beslama....Sahira.... :zwaai:

Stille
15-07-2002, 18:55
Origineel gepost door sahira De vorige geheime meeting ja ik kan het geloven dat er veel commentaar was.Eerst genieperig doen en alles in het geheim houden en er werden alleen mensen uitgenodigd die ze wilden. Ik heb je topic gelezen en ik weet al meer dan genoeg.Ik kom niet en zal ook niet komen als het word georganiseert door die mensen. Ik bedoel het niet persoonlijk tegen jou maar die andere mensen.Amai wat een wereldwonder ze willen nu een openbare meeting geven. Ik wens je een plezierige dag zondag inschallah en ik hoop dat het leuk word.Have fun meid. Bye :zwaai:

sahira
15-07-2002, 19:01
Origineel gepost door Stille De vorige geheime meeting ja ik kan het geloven dat er veel commentaar was.Eerst genieperig doen en alles in het geheim houden en er werden alleen mensen uitgenodigd die ze wilden. Ik heb je topic gelezen en ik weet al meer dan genoeg.Ik kom niet en zal ook niet komen als het word georganiseert door die mensen. Ik bedoel het niet persoonlijk tegen jou maar die andere mensen.Amai wat een wereldwonder ze willen nu een openbare meeting geven. Ik wens je een plezierige dag zondag inschallah en ik hoop dat het leuk word.Have fun meid. Bye :zwaai: Dat is jammer Stille.....ik begrijp dat je de andere mensen niet wilt zien.....of ben je nog steeds gepiekeerd? Het is geen wereldwonder en for your information....het was mijn idee.... Ik ga a.s. zondag ook niet naar Scheveningen.....wens jou ook een fijne vakantie....beslama..... :zwaai:

tha_lady
15-07-2002, 19:11
ik wil ook naar marokko!!!!!!!!!!!! :huil: laterZ :blauwkus:

tetouani79
22-07-2002, 15:16
ik zal kijken of ik terug kom of niet. mijn telefoon rekenning heeft me de das om gedaan, vandaar dar mijn internet weg is. ik zal af en toe komen mijken. de engel kan niet zonder jullie

Wamen
22-07-2002, 15:26
Origineel gepost door tetouani79 ik zal kijken of ik terug kom of niet. mijn telefoon rekenning heeft me de das om gedaan, vandaar dar mijn internet weg is. ik zal af en toe komen mijken. de engel kan niet zonder jullie Je kunt toch ook internet doen via de kabel of niet?Is veel goedkoper ook denk ik.

lynamina
22-07-2002, 15:57
Ikke ook van Tetouan welke streek???