Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ex-man die het bij wil leggen

Pagina's : [1] 2

Vlinder_V
19-02-2007, 16:40

Dit is een topic voor de vrouwen onder ons die in een echtscheiding liggen of iemand anders die hier ervaring mee heeft. Hebben jullie daar ook last van dat je het hoofdstuk afgesloten hebt en vastberaden ben om te scheiden en dat je (ex)man dan ineens spijt heeft en het bij wil leggen??

_GoudSterretje_
19-02-2007, 17:17
Familieleden die gescheiden zijn, die hebben dit precies meegemaakt. Ze hebben het bijna allemaal nog een keer geprobeerd, maar 9 van de 10 keer valt alles weer in herhaling, helaas. Het is denk ik echt moeilijk om hem weer te kunnen vertrouwen als je door een hel bent geweest met hem en vaak is het allemaal een toneelstuk van hun, die ze niet langer dan 2 weken kunnen volhouden. Het is belangrijk om Allah soebhanahoe wataala om hulp te vragen in zo een situatie, want er zullen heus wel mannen bij zitten die echt echt verandert zijn of hun best ervoor doen.

Vlinder_V
19-02-2007, 17:30
ik heb niet het idee dat hij echt is veranderd mannen zijn heel sneaky wat dat betreft ze luisteren goed over wat je klaagt en dan slaan ze dat op en later gaan ze het herhalen dus ze gaan je precies zeggen wat je wil horen alsof ik stupid ben voor geen goud op de wereld wil ik terug naar die chaos, ik heb eindelijk rust in mn leven, maar goed dat je het zegt dat 90 procent uiteindelijk mislukt en als het wel lukt heeft de ene persoon zeker heel veel sabr mannen!

Marrakchia4Life
19-02-2007, 18:22
Moge rabbi je helpen incha allah

2_Heartbreak_3
19-02-2007, 18:27

Ik vind dat je het een kans moet geven & de risico nemen & tawakel fe rabi. Een huwelyk is nog altyd beter dan vrygezel. En het kan dat hy echt spyt heeft maar hy mag er niet alleen voor staan mocht je het opnieuw willen proberen. Geer inchallah rabi isahel doe wat u het beste lykt te zyn.

sousialll
19-02-2007, 20:06
Ja meid,komt me bekend voor... De laatste keer dat ik me ex sprak,zei hij tege mij:Denk maar nie dat ik je trug wil,heb zoveel over jou gehoord bla bla bla... Nou paar dage later zit ik bij me tante...Gaat haar tel af,is t me ex huilend aan de tel...Ik wil haar trug,ik hou van haar,kan niet leven zonder haar....

Mozhima1
19-02-2007, 20:18
`Het is als een ei die gevallen is en niet meer heel te maken is` Een uitspraak die ik ooit van iemand heb gehoord.... Als je het nooit meer een kans geeft, dan zul je eventueel altijd blijven twijfelen of je daar wel goed aan hebt gedaan. Maar mocht je hem al een kans hebben gegeven en je hebt geconcludeerd dat er niets is veranderd, dan kun je met die gedachte verder. Dan heb je het op zijn minst nog een kans gegeven.

dina34
19-02-2007, 20:33
ik ken veel vrouwen die uitelkaar waren en toch gingen ze het opnieuw proberen met hun mannen maar de 1e 3maanden ging het goed daarna was het weer vanouds / daarom zeg ik altijd : een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken

Saloua1986
19-02-2007, 20:45
Zou het niet doen. Heb het veel in mijn familie gezien. De eerste maanden gaat het goed, daarna is het als vanouds (of erger). De mannen zijn daar echt niet meer te vertrouwen en willen je er goed onderuit halen. Het vertrouwen in elkaar is weg. En als je hem toch terug neemt, houd dan je ogen en oren goed open.

Musslima
19-02-2007, 20:57
ik heb ook in een echtscheiding gelegen, ik heb mn man een kans gegeven, en hij is compleet veranderd. We leiden nu alhamdoeliah een gelukkig leven met ons kids, en als ik weer opnieuw mocht kiezen, zou ik zonder enige aarzeling weer voor mn man vallen. het kan dus wel..... el gair inshalah.

MizzFez
19-02-2007, 21:00
ik heb ook in een echtscheiding gelegen, ik heb mn man een kans gegeven, en hij is compleet veranderd. We leiden nu alhamdoeliah een gelukkig leven met ons kids, en als ik weer opnieuw mocht kiezen, zou ik zonder enige aarzeling weer voor mn man vallen. het kan dus wel..... el gair inshalah. Alhamdoelilah :goedzo: Hoelang waren jullie uit elkaar als ik vragen mag?

SweetRose
19-02-2007, 21:11
ik heb ook in een echtscheiding gelegen, ik heb mn man een kans gegeven, en hij is compleet veranderd. We leiden nu alhamdoeliah een gelukkig leven met ons kids, en als ik weer opnieuw mocht kiezen, zou ik zonder enige aarzeling weer voor mn man vallen. het kan dus wel..... el gair inshalah. elhamdolilah :goedzo:

Mozhima1
19-02-2007, 21:57
ik heb ook in een echtscheiding gelegen, ik heb mn man een kans gegeven, en hij is compleet veranderd. We leiden nu alhamdoeliah een gelukkig leven met ons kids, en als ik weer opnieuw mocht kiezen, zou ik zonder enige aarzeling weer voor mn man vallen. het kan dus wel..... el gair inshalah. alhamdoelilah. :love:

Vlinder_V
20-02-2007, 13:02
Ik vind dat je het een kans moet geven & de risico nemen & tawakel fe rabi. Een huwelyk is nog altyd beter dan vrygezel. En het kan dat hy echt spyt heeft maar hy mag er niet alleen voor staan mocht je het opnieuw willen proberen. Geer inchallah rabi isahel doe wat u het beste lykt te zyn. hey meid, ik ben het absoluut oneens met je ik ben liever gelukkig vrijgezel dan ongelukkig gehuwd ik was echt doodongelukkig dat moet je weten hij behandelde mij hééééél slecht en nu bij mn ouders heb ik héééél goed vergeleken met hem mijn besluit staat vast daar niet van maar als hij dan contact opneemt en aangeeft dat hij spijt heeft en dat hij het anders wilde dan ga ik toch wankelen door de emotie, ik ben heel makkelijk te raken wat dat betreft en dat is een slechte eigenschap want had ik die niet gehad dan zat ik hier ook nu niet in..! kijk het huwelijk in de islaam is je vervolmaking van het geloof maar mijn huwelijk was echt superslecht voor mijn islaam, echt het ging bergafwaarts met mijn geloof en werd steeds erger, ik had er geen eens tijd meer voor door de zorgen en de verschrikkelijke acties van hem... ik ben nu echt gelukkig kan ik zeggen alhamdulilah, gewoon RUST, maar ja het steekt je wel dat het zo is gelopen, maar ik voel dat het met de dag beter gaat, alhamdulilah

fatt
20-02-2007, 13:10

ik ken veel vrouwen die uitelkaar waren en toch gingen ze het opnieuw proberen met hun mannen maar de 1e 3maanden ging het goed daarna was het weer vanouds / daarom zeg ik altijd : een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken precies, helemaal mee eens... Mensen geven een 2de kans omdat ze hopen dat ie werkelijk veranderd is... maar ik denk dat een mens niet gauw veranderd, dat zie je alleen maar in films op tv... (zie Ludo Sanders van GTST :hihi:...) Men kan wel effe verandere ( = toneel) maar hoelang hou je zo'n toneel vol.... Groetjes Fat

Pagina's : [1] 2