Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het beste haarproduct voor zachte, niet pluizende krullen die niet plakt of hard word

Tem7aft
19-02-2007, 16:14

Salaam, LEES EN VERTEL WELKE JIJ GEBRUIKT !! [ Salaam meiden, Ik heb jullie advies dringend nodig... Ik heb een hele bos krullen van mezelf...Ik doe er nooit wat in of zo...Mijn krullen pluizen wel een beetje..en zijn droog...:( MAAR NU WIL IK EEN PRODUCT AANSCHAFFEN VOOR MOOIE ZACHTE KRULLEN DIE NIET PLAKT, PLUIST, HARD WORD... Ik wil geen olijfolie, amla olie, geen vettige olieen, gels, waxxen, etc. Ik las hier laatst: Adrelon krul control ? Voldoet deze aan mijn ''eisen'' die ik hierboven heb neergezet ?? Please help me... :o Alle advies is welkom :kus: Alvast bedankt ]

Tem7aft
19-02-2007, 16:27
Meiden....Niemand die me kan helpen ?? :(

Garbouza
19-02-2007, 17:33
:huil: niet huilen krullie :D Ik gebruik het ook, die krull-controll..en ben er erg tevreden over. Het maakt je haar niet zwaar of hard of vettig.. En zo duur is het niet, dus de moeite waard om te proberen toch? :o Ik heb ook iets anders gevonden, maar dat is meer voor het beschadigd/pluizig haar, van Gliss Kure. Het is een fles(je) krultemmende creme :hihi: Het woord zegt het al, het houdt de boel dus bij elkaar, zo dat het niet al te droog en boesh-boesh uit ziet.. Tenzij je voor de afro-kapsel gaat, zoals vele marokkaanse krullies :moe: :goedzo: suc6

Tem7aft
19-02-2007, 20:33
niet huilen krullie :D Ik gebruik het ook, die krull-controll..en ben er erg tevreden over. Het maakt je haar niet zwaar of hard of vettig.. En zo duur is het niet, dus de moeite waard om te proberen toch? :o Ik heb ook iets anders gevonden, maar dat is meer voor het beschadigd/pluizig haar, van Gliss Kure. Het is een fles(je) krultemmende creme :hihi: Het woord zegt het al, het houdt de boel dus bij elkaar, zo dat het niet al te droog en boesh-boesh uit ziet.. Tenzij je voor de afro-kapsel gaat, zoals vele marokkaanse krullies :moe: :goedzo: suc6 Salaam, Ik heb vandaag die Andrelon Krul Control gehaald en net uitgeprobeerd... Ik heb ook de shampoo en cremespoeling gehaald speciaal voor krullen. Dus ik hoop dat het gaat helpen.. Maar jij bent dus tevreden hierover ? Hoelang gebruik je het al ? Liefs :kus:

Baseema
19-02-2007, 20:36

Ik heb ook een tijd dat spul van Andrelon gebruikt. Good stuff :goedzo: en ruikt ook prettig.

mardjaan
19-02-2007, 20:40
ik heb voor jullie de tip die jullie 100% zal helpen: Hair polisher van IC o.b.v. aloe vera en Curl control een roze potje gelachtige substantie. Is allemaal uit de afro haarproductenlijn. Maar echt waar hetis zulk goed spul en je haar wordt er niet vet van! ik haal het altijd bij een chineze toko (is er in elke stad vast eentje van) of anders bij zo'n knip winkel waar ze allemaal goedkoop haarproducten uit oostblok (tenminste aan de gebruiksaanwijzing te lezen of het feit dat ik het niet kan lezen). je haar gaat er heerlijk van ruiken en je krijgt er echt geen spijt van. Je kunt de hair polisher van IC googlen kun je meteen zien hoe het eruit ziet, de curl control gel helaas niet, maar kan niet missen! succes ermee meiden!