Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de getrouwde en verloofde dames en heren

Pagina's : [1] 2 3

MissBlaBla
25-08-2003, 01:25

Vraagje: Hoe hebben jullie jullie man/vrouw/aanstaande leren kennen? Ik bedoel, heb je hem zelf ontmoet of is het langs de traditionele manier gegaan? (lees: via ouders en/of familie). Ben benieuwd... BlaBla

Wael_Beni_Saidi
25-08-2003, 01:28
zij is op mij afgestapt!!!

C_OUJDIA
25-08-2003, 01:31
Origineel gepost door MissBlaBla Vraagje: Hoe hebben jullie jullie man/vrouw/aanstaande leren kennen? Ik bedoel, heb je hem zelf ontmoet of is het langs de traditionele manier gegaan? (lees: via ouders en/of familie). Ben benieuwd... BlaBla Denk dat de meeste zullen antwoorden: "Tijdens de vakantie in marokko." :maf: Maar zolang ik uitgenodigd ben op de feestjes vind ik het best:D

MissBlaBla
25-08-2003, 01:33
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi zij is op mij afgestapt!!! Vertel vertel :D BlaBla

MissBlaBla
25-08-2003, 01:34

Origineel gepost door C_OUJDIA Denk dat de meeste zullen antwoorden: "Tijdens de vakantie in marokko." :maf: Maar zolang ik uitgenodigd ben op de feestjes vind ik het best:D Insha allah, als je komt ben je uitgenodigd :) BlaBla

Fitrah
25-08-2003, 01:35
Hij is in 1 keer uit de lucht komen vallen... Hij stond echt in een keer voor me neus en ging op zijn knieeen.. Ik dach...wat krijgen we nou?...Ik ben toch geen magneet voor gekken.. Maar plotseling haalde hij en prachtige ring te voor schijn...Ik werd verblind door die ring en zei Jaaaaaaaaaaaaa wat mooi... Toen kon ik niet meer terug... Einde verhaal

C_OUJDIA
25-08-2003, 01:36
Origineel gepost door MissBlaBla Insha allah, als je komt ben je uitgenodigd :) BlaBla Ga je verloven/trouwen??

MissBlaBla
25-08-2003, 01:36
Origineel gepost door Fitrah Hij is in 1 keer uit de lucht komen vallen... Hij stond echt in een keer voor me neus en ging op zijn knieeen.. Ik dach...wat krijgen we nou?...Ik ben toch geen magneet voor gekken.. Maar plotseling haalde hij en prachtige ring te voor schijn...Ik werd verblind door die ring en zei Jaaaaaaaaaaaaa wat mooi... Toen kon ik niet meer terug... Einde verhaal Kom op nou... Niet zo flauw, ik ben echt nieuwsgierig :D BlaBla

Wael_Beni_Saidi
25-08-2003, 01:37
:verliefd: ik liep door de stad zie haar :verliefd: :Iluvu: en zij zag mij we keken elkaar aan :Iluvu: ik probeerde zo onschuldig mogelijk te kijken zij ook met haar mooie witte hijab :verliefd: ik loop naar en zij naar mij we springen in elkaars armen neem haar mee op mijn witte paard naar het land der :Iluvu: :Iluvu: genoeg?

MissBlaBla
25-08-2003, 01:38
Origineel gepost door C_OUJDIA Ga je verloven/trouwen?? Als Allah (swt) het wilt... :o BlaBla

Fitrah
25-08-2003, 01:38
Origineel gepost door MissBlaBla Kom op nou... Niet zo flauw, ik ben echt nieuwsgierig :D BlaBla Als we eenmal getrouwd zijn dan ga ik je vertellen hoe we elkaar ontmoet hebben..Je gaat echt lachen als je het hoort :)

Najib26
25-08-2003, 01:39
Origineel gepost door Fitrah Hij is in 1 keer uit de lucht komen vallen... Hij stond echt in een keer voor me neus en ging op zijn knieeen.. Ik dach...wat krijgen we nou?...Ik ben toch geen magneet voor gekken.. Maar plotseling haalde hij en prachtige ring te voor schijn...Ik werd verblind door die ring en zei Jaaaaaaaaaaaaa wat mooi... Toen kon ik niet meer terug... Einde verhaal http://www.lichaamstaal.com/wekker.gif

MissBlaBla
25-08-2003, 01:39
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi :verliefd: ik liep door de stad zie haar :verliefd: :Iluvu: en zij zag mij we keken elkaar aan :Iluvu: ik probeerde zo onschuldig mogelijk te kijken zij ook met haar mooie witte hijab :verliefd: ik loop naar en zij naar mij we springen in elkaars armen neem haar mee op mijn witte paard naar het land der :Iluvu: :Iluvu: genoeg? Nee, niet genoeg! Nu letterlijk :rolleyes: BlaBla

MissBlaBla
25-08-2003, 01:40
Origineel gepost door Najib26 http://www.lichaamstaal.com/wekker.gif Hahahaha :giechel: Wallah illa! BlaBla

Fitrah
25-08-2003, 01:41

Origineel gepost door Najib26 http://www.lichaamstaal.com/wekker.gif Hmm..die wekker werkt hypnoserend...:D

Pagina's : [1] 2 3