Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doodstraf in maroc

Bachelorette
25-08-2003, 01:25

Er waren toch 4 mannen ter dood veroordeeld voor die bomaanslagen in Casablanca. Ik vraag me af, Is het al gebeurd, Zo ja, hoe zijn ze vermoord Zo nee, wanneer en hoe gaan ze het doen? Grts Amani

Solid
25-08-2003, 01:26
degene die doodstraf zouden krijgen, die waren van plan om zelfmoordaanslag te plegen, maar ze zijn op het laatste moment aangehouden of van gedachtes veranderd. best wel erg eigenlijk...... ondanks alles gaan ze toch dood

Bachelorette
25-08-2003, 01:36
ja inderdaad, dat vind ik best zielig. Maar ze zijn dus nog niet vermoord weeet jij misschien hoe ze dat gaan doen?

Solid
25-08-2003, 01:42
ze zijn volgens mij nog niet vermoord. hoe ze precies vermoord worden kan ik niet zeggen. maar moeten vast wel geblinddoekt en geboeid voor een muur gaan staan en dan worden ze doodgeschoten, een elektrische gebruiken ze niet in Marokko hoop ik.

Bachelorette
25-08-2003, 01:47

Origineel gepost door Solid ze zijn volgens mij nog niet vermoord. hoe ze precies vermoord worden kan ik niet zeggen. maar moeten vast wel geblinddoekt en geboeid voor een muur gaan staan en dan worden ze doodgeschoten, een elektrische gebruiken ze niet in Marokko hoop ik. Ja, want gister zag ik in een marokkaanse film ook iemand geexecuteerd worden. Deze werd aan een paal vastgebonden, maar niet geblinddoekt. Kwamen er soldaten, een stuk of 5 6, en schoten op hem. Hij mocht nog wel shahada uitspreken. volgens mij gaat het dan ook zo in de werkelijkheid :jammer:

Solid
25-08-2003, 01:51
ach ja, wie heeft recht om een ander te vermoorden maar het waren ook geen schatjes je kan beter het opzij liggen

Bachelorette
25-08-2003, 11:47
Origineel gepost door Defender Wel, vraag het de Ambassade van Marokko. Misschien hebben ze een adres voor je vaar je brieven heen kunt schrijven. :rolleyes: Het was te verwachten he Zoiets zullen ze vast en zeker niet naar buiten brengen:jammer:

babyvanbelisma
25-08-2003, 11:58
Het is te hopen dat ze berouw krijgen, ze hebben wel van andere mensen het leven afgenomen.....