Bekijk originele versie : wie kan me helpen met met mijn medicijnen uit mekka om zwanger te worden????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
sourya1980
18-02-2007, 17:09
Hallo lieve ladies,
Ik heb van mijn ouders medicijnen gekregen uit mekka om zwanger te worden. Mijn man ook maar die van hem spreken voor zich. maar ik vind die van mij toch best moeilijk aangezien ik niet weet of ik sommige tijdens of na me menstruatie moet gebruiken.Kan iemand mij helpen die t zelfde heeft. Ik ga even neerzetten wat er ook opstaat. EN mijn vragen zet ik in t vetgedrukt neer. Alvast bedankt.
Allereerst heb ik een zakje gekregen met en vaginale tabletten en gewone tabletten. T zat samen in een zakje en dit staat erop.
T is een potje met de naam suppositories Dit staat erop
Cleaning for bladder, drive out to grease reasing to dampness. If the barren cleans womb, she will be pregnant. Usage: One every neight for seven neigts.
En daar zat een klein potje tabletten bij met de naam Asraki tablet
It useful for paralyesd, atrembiling quiver, sinew felble cold pleasing and woman aterwash from menstrution affir she eat from this. Usage: To be take one table at morning wih al shamar water, or nanhtat water.
En daar in dat zakje zat een briefje bii met t volgende: Usage: After washing the menses the woman put a tablet in the valve for seven nights. After that the woman take a tablet of asraki in the morning for fifty nights.
WARNING: Do not eat pepers en do not sexual with your husband.
NOu hier komen mijn vragen wat die 2 betreft: Moet ik die tabletten diezelfde dagen ook innemen als die vaginale tabletten of als ik klaar ben met de vaginale tabletten. EN mag ik alleen die 7 dagen dat ik die vaginale tabletten gebruik niet met mijn man slapen of heel die 50 andere dagen?????
Verder heb ik een groen potje gekregen die Kortum Goarch heet
Dit staat erop:
Uses: For uterus disease and useful in amenorhea. Used for stomach disease and laxative.
Dose: Take one teaspoon full in morning before meals.
Mijn vraag hiervoor is : MOet ik daar gelijk met mijn menstruatie mee beginnen of anders.
Verder heb ik nog 1 potje gehad met de naam Concentrated rasaein tablets en het is een blauw potje. En dit staat erop.
For men and women
Useful for: Sexual impotence, diuretics, ghonrrhea, and inflamation of ovaries in women.
Dosage: 1 tab. morning and evening with milk. Do not eat eggs dates and capsicar and no go to woman for one week in the beginning.
Hier snap ik de ballen niet van. Moet ik dat ook vanaf me menstruatie drinken en moet de melk koud of warm zijn.
ALvast bedankt als iemand me kan helpen. Ik hoop dat iemand t zelfde heeft gekregen zodat ik op weg geholpen kan worden. T staat er ook in t arabisch maar me man kan ook geen arabisch lezen. EN ik wil t niet aan iemand laten zien. EN me moeder heeft t ook niet goed uitgelegd. Inchalalh kan iemand mij helpen. Me ma zei dat ik 15 dagen niet met me man mag slapen maar ik vind dat nergens terug.
Groetjes soraya.
sourya1980
18-02-2007, 18:40
Helemaal niemand????????????????????????????????????
OumYAssine
18-02-2007, 18:50
subhanallah toevallig was ik bij een vrouw in mekka toen ze ze kocht en zover ik me kan herinneren was het alleen in die periode van de vaginale tabletten dat je geen geslachtgemeenschap mocht hebben en pas beginnen na je menstruatie .
maar ik durf je het niet 100% te zeggen zoiets kan ik me herinneren
meid moge allah swt je inshaAllah verblijden met een lief babytje AMIEN
sourya1980
18-02-2007, 19:08
subhanallah toevallig was ik bij een vrouw in mekka toen ze ze kocht en zover ik me kan herinneren was het alleen in die periode van de vaginale tabletten dat je geen geslachtgemeenschap mocht hebben en pas beginnen na je menstruatie .
maar ik durf je het niet 100% te zeggen zoiets kan ik me herinneren
meid moge allah swt je inshaAllah verblijden met een lief babytje AMIEN
Ameen ahbiba djalie. Wel lief van je om toch te reageren. Ik vind t heel aardig van je schat. Lahiehtiek algair. EN moge allah al je wensen uit laten komen. Rabie galiek. Ik dacht ook zoiets na de menstruatie. mohiem shokran. EN mbrook met je hadj. :kus: :kus:
OumYAssine
18-02-2007, 20:06
amien en allah barak fiek oegti
moge allah swt onze en de hadj van alle moslims accepteren amien
als ik meer wist zou ik je met veel liefde willen zeggen maaar inshaAllah hoop ik dat iemand je beter kan helpen inshaAllah bi idni lah
sourya1980
18-02-2007, 20:11
amien en allah barak fiek oegti
moge allah swt onze en de hadj van alle moslims accepteren amien
als ik meer wist zou ik je met veel liefde willen zeggen maaar inshaAllah hoop ik dat iemand je beter kan helpen inshaAllah bi idni lah
Ameen inchallah lieve dame.
Je hebt me al geholpen met t geen dat je weet schat. Shokran bzaf:kus: :kus:
Volgens mij mag je de eerste 2 weken geen sexueel contact met je man hebben. Een nicht van mij gebruikt het namelijk ook.
Fatima_24
18-02-2007, 20:12
Pillen om zwanger te worden :rolleyes:
sourya1980
18-02-2007, 20:18
Volgens mij mag je de eerste 2 weken geen sexueel contact met je man hebben. Een nicht van mij gebruikt het namelijk ook.
Dus wel 15 dagen??? Maar moet ik dan tellen vanaf me menstruatie of vanaf dat ik die pillen vaginaal inbreng/?????
Wil je aub voor mij vragen of je eerst die tabletten 50 dagen moet slikken en dan die vaginale of omgekeerd. Want ik ging er vanuit dat ik eerst die vaginale moest doen en dan 50 dagen die tabletten slikken. Maar een dame gaat ze ook deze maand gebruiken en die zei mij dat je eerst die 50 tabletten moet slikken en dan pas die vaginale.
Kan je aub voor mij navragen. lahiehtiek algair.
sourya1980
18-02-2007, 20:18
Pillen om zwanger te worden :rolleyes:
Wat bedoel je meid.
sourya1980
19-02-2007, 14:36
UPPERDEUP?? Niemand dames????
saradine
19-02-2007, 15:22
soraya
wat is de vertaling van jou dua? ondertekening? even nieuwsgierig! ;)
sourya1980
19-02-2007, 16:21
soraya
wat is de vertaling van jou dua? ondertekening? even nieuwsgierig! ;)
Rabbi hab li min ladunka dhurriyyatan tayyibatan innaka sami’ al-doe’a’
“O mijn Heer, schenk mij van U een goed nageslacht, voorwaar, U bent het die de smeekbede
hoort.” {Aal ‘Imran 3:38}
Of je kan ook deze gebruiken
Rabbi la tadharni fardan wa anta khayr ul-warithien
“Mijn Heer, laat mij niet alleen (zonder nageslacht) en U bent de beste van de erfgenamen.”
{Al-Anbiya’ 21:89}
bellydancefan
19-02-2007, 16:35
Ik zou eerst maar eens even met een gynaecoloog overleggen, voordat je allerlei troep gaat gebruiken hoor! Zometeen gaat er iets mis in je lijf en kun je misschien nooit meer kids krijgen. Mijn advies: overleg met de huisarts!
sourya1980
19-02-2007, 17:22
Ik zou eerst maar eens even met een gynaecoloog overleggen, voordat je allerlei troep gaat gebruiken hoor! Zometeen gaat er iets mis in je lijf en kun je misschien nooit meer kids krijgen. Mijn advies: overleg met de huisarts!
LAHIEHFAD.
JOh lieve schat. T is geen troep. T zijn een soort kruiden. Dus baat t niet , schaad t niet. Tuurlijk gaan de artsen zeggen dit is onzin dit bestaat niet enzo. Als ik al die namen intyp bij google bestaan ze daar niet eens. Ze zeggen doe nya en wie weet is dit mijn sebbab. Mijn man is bijna klaar met zijn deel van de medicijnen en hij is eropvooruitgegaan. :hihi: :hihi: Ik hoor juist hele positieve verhalen van die medicijnen uit mekka. Gair inchallah.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.