Bekijk originele versie : hoe zit jij? thuis achter internet??
2Smart4u
24-08-2003, 21:59
wie kijkt er mee en wat doe je als je een gek gesprek heb op msn???
wanneer mag je wel internetten en wanneer niet? gelden er regels? heb je broertjes en zusjes die OOK willen??? waar staat de computer????
Ik word soms gek van het volk hier in huis :( ben ik de enige?
hahaha Bij mij is het in de Huis kamer mijn neefje kijkt soms mee en mn vader loopt soms voorbij
soms wil mijn broer me irriteren en gaat ie mee lezen
pc zit lekker in me kamer.. me broertjes zitten er bijna niet op... alleen die van 16 af en toe op msn.. ennuh als ik er tijd voor heb dan jump ik achter et pc :D
chuckYou
24-08-2003, 22:08
haahahh...bij ons staat de pc in de woonkamer....de ene broertje trekt aan mn haren...de anderen aan mn voeten...mn ma zeg dat ik met mn luie reet wat moet opruimen...en mn pa zit heeeeel de dag te zeuren dat ik verslaafd ben en dat het zo niet goed gaat met school....en niet te vergeten mn zoes!!:kwaad:.....
Ladyx1983
24-08-2003, 22:12
Origineel gepost door 2Smart4u
wanneer mag je wel internetten en wanneer niet? gelden er regels? heb je broertjes en zusjes die OOK willen??? waar staat de computer????
ik zit meestal zo achter de pchttp://www.negrilbeach.com/bikinie.gif :rolleyes: niemand kijkt dan mee ik mag altijd internetten,no rulls :D me zusje wil meestal ook we doen dan om de dag maar meestal gaan we gewoon ook als het bv haar dag is mag k er op als ze niet meer wil en anders om ook en de pc staat op mijn en mijn zusjes kamer helemaal op de 3e etage zolder :D
Lady_moi
25-08-2003, 00:54
Origineel gepost door 2Smart4u
wie kijkt er mee?
-Niemand gewoon soms am die ff paseerd
wanneer mag je wel internetten en wanneer niet?
-wel===>hele dag
niet====>hele nacht
gelden er regels?
No rulez
heb je broertjes en zusjes die OOK willen???
Mijn broer heeft zijn eigen pc en ik ook
waar staat de computer????
De mijne in de huiskamer
:zwaai:
Wael_Beni_Saidi
25-08-2003, 00:57
Waloe problemen voor mij computer in mijn kamer!!!!
s_soumaya18
25-08-2003, 00:58
mn pc zit in mn kamer mn kamer lekker op slot ja soms wil mn broertje erachter met moeite laat ik m dan hmjmmmmmm mag heel de dag internetten zolang ik internetkosten betaal ennnn hm savonds mag niet doe het tochhhhhhh ennnnn ja wat kan ik zeggen ben helemaal verslaafd
C_OUJDIA
25-08-2003, 01:01
Ben vrijwel de enige die gebruik maakt van het internet gezien me broertje wel leven heeft en ik niet...En daarom ook staat de pc op me kamer..Niemand die me stoort of lastigvalt afgezien van de mensen op msn:auw:
Het kan de dag/avond en nacht...Geen regels dus
MissBlaBla
25-08-2003, 01:05
PC staat gewoon in mijn kamer, niemand heeft er verder wat aan behalve als ik bezoek krijg en iemand zijn mailtjes wilt checken ofzo. Er gelden geen regels, behalve als ik die zelf opstel...
Heb ook geen last van meekijkers, volledige privacy :D
BlaBla
pc staat bij mijn broer, heb er ook 1 maar zonder internet :(
verder is er wel privacy in de zin van dat niemand meeleest...er is een soort van grenslijn waar je niet over heen mag :D
en ja mijn broers en zusje willen ook vaak achter de pc dus ik moet delen, maar ja ik deel graag dus...:engel: (alleen omdat het moet :p )
onlylove
25-08-2003, 07:18
woon alleen, en heb m in me slaapkamer staan.
miss__1984
25-08-2003, 07:57
ik zit thuis met 3 broertjes een vader en een moeder en allah ja7vad... alle 6 zijn we verslaafd het is dus altijd :auw: bij ons... iwa alhamdoellilah, niemand is nog zwaargewond geraaft op een paar schaafwonden, krassen, blauwe plekken, en tanden na:stout:
Lady_moi
25-08-2003, 11:56
miss :melig:
miwoeren
25-08-2003, 12:07
BIJ MIJ IK WORD ALTIJD GEK IK CONCENTREER HEEL WEINIG!!!!:cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.