Bekijk originele versie : topic van en voor dikke mensen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ja ik ben dik :) :zwaai: ben jij ook een dik zak zulle dikke vriendjez worden :) :zwaai:
Oem_Lena
24-08-2003, 21:56
ik ben nou dik,over 15 weken niet meer
miriammetje
salaam alikoem...
ik ben ook dik....maar toch hamdoelilah
casawia16
ik ben dik :(......dikker dan dik......fatzilla :verdriet:
we kunnen allemaal eve dikke vriendjez worden :)
casawia16
24-08-2003, 22:00
you can't be friends with playsters
chuckYou
24-08-2003, 22:18
Origineel gepost door NOURD1N
ja ik ben dik :) :zwaai: ben jij ook een dik zak zulle dikke vriendjez worden :) :zwaai:
tsssssssss naja ben jij dik helemaal niet!!!:ego:...k weet niet of ik dik ben...k ben 1.68 en weeg 57 kilo...is dat dik zo ja ik wil wel dikke vrienden worden....zo nee ook!
Origineel gepost door jemmahou
tsssssssss naja ben jij dik helemaal niet!!!:ego:...k weet niet of ik dik ben...k ben 1.68 en weeg 57 kilo...is dat dik zo ja ik wil wel dikke vrienden worden....zo nee ook!
we zijn toch al dikke vrienden :) dikke forum vrienden :D
chuckYou
24-08-2003, 22:24
we zijn toch al dikke vrienden :) dikke forum vrienden :D
jep:bril: dikke forum vrienden....maar tog vinik je niet dik.....:jammer:
jep:bril: dikke forum vrienden....maar tog vinik je niet dik.....:jammer:
ssssssssssssssstt ben ik ook ni :D maar ik was lekker oulla :D
Ik ben 11 kg boven mijn ideaal gewicht..hoor ik ook bij jullie :o
chuckYou
24-08-2003, 22:30
ssssssssssssssstt ben ik ook ni :D maar ik was lekker oulla :D
ssssssssssssssssssssst ik eigenlijk ook niet en ik weet niet wat ik hier nog doe:stout:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ik ben 11 kg boven mijn ideaal gewicht..hoor ik ook bij jullie :o
10 kilo te dik kom hier dikzak :D ik schrijf je wel n dieet voor de hele maand en als je dik wilt blijve kun je dikke vrienden met me worden wa zeg je er van :)
ssssssssssssssssssssst ik eigenlijk ook niet en ik weet niet wat ik hier nog doe:stout:
ik gaat ook nu stoppen beslama snake ik weet ni eens je egte naam :( tot morgen ok beslama :zwaai:
en dikkerds blijf dikke vreinden met elkaar ok morgen ben ik julie prive trainer we gaan t vet er ag sweten dikkerdjez :zwaai:
chuckYou
24-08-2003, 22:34
ik gaat ook nu stoppen beslama snake ik weet ni eens je egte naam :( tot morgen ok beslama :zwaai:
en dikkerds blijf dikke vreinden met elkaar ok morgen ben ik julie prive trainer we gaan t vet er ag sweten dikkerdjez :zwaai:
:zwaai: ciao!!!...maarre k zie je nog wel..ik kom er alleen denk niet zo vaak meer op want ik moet naar school=huiswerk....sooo!!!:zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.