Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Citroen op je gezicht

Berkania_Nadori
18-02-2007, 16:20

Hoi, ik heb gehoord dat citroen goed is voor je gezicht als je puistjes hebt, alleen ik weet niet hoe ik dat moet doen. moet ik nou die schil op me gezicht een beetje schuren of die citroen me gezicht mee smeren? :maf2:

hanae_2006
18-02-2007, 16:26
jah heb ik ook gehoord maar gheer inchallah

gwn_nadoria18
18-02-2007, 18:02
Je moet de citroen doormidden snijden en dan daarmee over je gezicht smeren. Het prikt even, maar het droogt uit. Het is goed voor 1x maar niet om dagelijks te gebruiken want droogt je huid helemaal uit. Beter kan je goed verzorgende producten kopen. Of 3-4 onder de zonnebank gaan dat helpt ook :)

Berkania_Nadori
18-02-2007, 18:16
Je moet de citroen doormidden snijden en dan daarmee over je gezicht smeren. Het prikt even, maar het droogt uit. Het is goed voor 1x maar niet om dagelijks te gebruiken want droogt je huid helemaal uit. Beter kan je goed verzorgende producten kopen. Of 3-4 onder de zonnebank gaan dat helpt ook :) dank je:kus: ja ik heb allerlei producten geprobeerd schat, maar niet echt resultaat. ik heb niet veel gewoon 1 of 2 en dan alleen op me kin en je ziet het dan echt duidelijk en irriteer me er steeds aan. En ik ga zonnebank nemen, heb vaak gehoord dat het helpt en nu zeg jij het ook, dus thanks:kus:

meisjeuitrdam
19-02-2007, 01:38

HMMM ik hoop dat het zal werken!

gwn_nadoria18
19-02-2007, 11:38
dank je:kus: ja ik heb allerlei producten geprobeerd schat, maar niet echt resultaat. ik heb niet veel gewoon 1 of 2 en dan alleen op me kin en je ziet het dan echt duidelijk en irriteer me er steeds aan. En ik ga zonnebank nemen, heb vaak gehoord dat het helpt en nu zeg jij het ook, dus thanks:kus: Succes ermee meid, laat me weten of het heeft geholpen :kus: