Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Positie van een vrouw is.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Salaama
24-08-2003, 21:47

huisvrouw. We kunnen hoog of laag springen, we blijven huisvrouwen. Ook al gaan we hiernaast werken. We moeten wel de boel binnenhuis regelen, anders wordt het een puinhoop, mannen kunnen niet schoonmaken (juist rommel maken), laat staan koken..

doc25
24-08-2003, 22:38
ik dacht dat sommigen op vakatie waren in marokko :rolleyes:

Nisrine01
24-08-2003, 23:08
Origineel gepost door Salaama huisvrouw. We kunnen hoog of laag springen, we blijven huisvrouwen. Ook al gaan we hiernaast werken. We moeten wel de boel binnenhuis regelen, anders wordt het een puinhoop, mannen kunnen niet schoonmaken (juist rommel maken), laat staan koken.. Jammergenoeg wel :( de meeste vrouwen moeten alles zelf doen in het huishouden. De man die doet zelden maar bijna nooit wat. Misschien de vuilnis weggooien maar daar blijft het dan ook bij :jammer: . Er zullen misschien wel mannen tussen zitten die hun vrouw een beetje meehelpen in het huishouden, maar die kom je dan zelden tegen, 1 op de 1000 en de rest die alleen maar stoer doen en zegt als ik trouw dan ga ik mijn vrouw helpen in het huishouden daar komt ook niks van terecht. Meestal blijft het maar bij praatjes. Als ze éénmaal getrouwd zijn, willen ze alleen maar op hun wenken gediend worden. Eten slapen en luieren en voor de t.v. hangen misschien zitten er nog wel mannen bij die werken, die hun werk als exuses nemen ik werk en jij niet, terwijl de baan van een vrouw als huisvrouw veel zwaarder is en 24 uur doorgaat. En dan zijn ze nog niet tevreden die mannen, in hun ogen doe je de hele dag niks. Dit heb ik vaak gezien bij andere stelletjes. Heel triest.:jammer:

mulan
24-08-2003, 23:10
It's all in people's head.Wat is er nu in hemelsnaam mis met het zijn van een huisvrouw?Waarom denken mensen toch dat als je het een bent je het ander moet inleveren,of je bent slim(wat dat ook moge zijn :rolleyes: ) en je werkt full-time en bent uhum een independent woman of je bent een dik vrouwtje :D dat niets weet en de hele dag in de keuken staat(ik weet dat je dat niet zegt maar je komt niet echt positief over).... Mijn moeder is een huisvrouw en i am proud of her :) Mama.....i love you :p (ik heb iets te vaak Oprah gekeken,sorry :p )

doc25
24-08-2003, 23:50

ik ben Dr. Phil, kom maar, vertel me alles :D

mulan
25-08-2003, 00:02
Origineel gepost door doc25 ik ben Dr. Phil, kom maar, vertel me alles :D He nee....ik kijk Oprah,Dr.Phil was alleen op roem uit.... Dit is niet onzinnig hoor,doet me vaag ergens aan denken :D

appelsap
25-08-2003, 00:05
:D het is jullie allemaal in de schoenen gelegd :D

doc25
25-08-2003, 00:10
Origineel gepost door mulan He nee....ik kijk Oprah,Dr.Phil was alleen op roem uit.... Dit is niet onzinnig hoor,doet me vaag ergens aan denken :D waaraan ? :D

Nisrine01
25-08-2003, 00:13
Origineel gepost door appelsap :D het is jullie allemaal in de schoenen gelegd :D Wat wil je hiermee zeggen???:rolleyes:

mulan
25-08-2003, 00:13
Origineel gepost door doc25 waaraan ? :D Aan de meest inhoudelijke discussie ooit gevoerd op marokko.nl waar ik uiteraard aan deelnam.Does that ring a bell :D

doc25
25-08-2003, 00:15
Origineel gepost door mulan Aan de meest inhoudelijke discussie ooit gevoerd op marokko.nl waar ik uiteraard aan deelnam.Does that ring a bell :D ik kan me niks meer herinneren, ontkenningsfase :rolleyes:

mulan
25-08-2003, 00:21
Origineel gepost door doc25 ik kan me niks meer herinneren, ontkenningsfase :rolleyes: Ik zei ook niet dat jij deelnam aan die inhoudelijke discussie :D Jeetje zeg.....toch niet weer die smilie :rolleyes:

doc25
25-08-2003, 00:27
Origineel gepost door mulan Ik zei ook niet dat jij deelnam aan die inhoudelijke discussie :D Jeetje zeg.....toch niet weer die smilie :rolleyes: ik heb er niet aan deel genomen ? over welke topic heb jij het dan ? :rolleyes:

mulan
25-08-2003, 00:36
Origineel gepost door doc25 ik heb er niet aan deel genomen ? over welke topic heb jij het dan ? :rolleyes: Ok daar gaan we weer..........dat van 'ik had niet gezegd dat je daar aan deelgenomen had' was een grapje,"vergeetachtig"....hahhaha,je weet wel lachen....... :D get it,never mind....... :p

doc25
25-08-2003, 00:41

Origineel gepost door mulan Ok daar gaan we weer..........dat van 'ik had niet gezegd dat je daar aan deelgenomen had' was een grapje,"vergeetachtig"....hahhaha,je weet wel lachen....... :D get it,never mind....... :p alsof ik het niet door had :p waar ging die topic ook alweer over ? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5