Bekijk originele versie : cassette bandjes......
tha_lady
15-07-2002, 14:34
wie koopt er ook altijd cassette bandjes in marokko??
laterZ :blauwkus:
FemaleNadia
15-07-2002, 14:45
ik heb vroeger wel cassete bandjes in marokko gekocht.
maar ik vind dat echt onhandig, terug spoelen vooruit ik word er gek van.
tegenwoordig koop ik daar cd's ze zijn wel wat duurder maar wel handiger.
oke doei doei Nadia
Vorige jaar kwam ik met 100 nieuwe bandjes en oude omdat die hier niet te koop waren!, maar dit keer ga ik alleen cd's halen, ze zijn in marok ook goedkoper, sinds die euro er is zijn ze duurder geworden.
hajartje
15-07-2002, 15:00
Mijn broer, K ben altijd blut in Marokko :D
Ha:)jar
pannenkoek
15-07-2002, 15:19
cassette bandjes, wat zijn dat :confused:
SaraZena
15-07-2002, 15:21
Origineel gepost door pannenkoek
cassette bandjes, wat zijn dat :confused:
haha, wallah dat wilde ik ook net vragen :D
tha_lady
15-07-2002, 15:24
Origineel gepost door sabrinat
haha, wallah dat wilde ik ook net vragen :D
haha ze3ma wij kopen geen cassette bandjes!!!
hgahahah ja ja
SaraZena
15-07-2002, 15:30
Origineel gepost door tha_lady
hgahahah ja ja
echt waar, die heb ik jaaaaren niet meer gekocht.
ik weet niet eens meer hoe die dingen er uit zien :D
pannenkoek
15-07-2002, 15:30
hgahahah ja ja
hey, ik zweer het je, ik heb in geen 10 jaar meer een cassetebandje gekocht.
zit ie weer vast in dat ding, moet je weer uren met je potlood gaan draaien, een nummer die je leuk vindt moet je uren gaan zoeken, tegen de tijd dat je dat nummer hebt gevonden is het alweer een klassieker geworden. :p
tha_lady
15-07-2002, 15:35
hey, ik zweer het je, ik heb in geen 10 jaar meer een cassetebandje gekocht.
zit ie weer vast in dat ding, moet je weer uren met je potlood gaan draaien, een nummer die je leuk vindt moet je uren gaan zoeken, tegen de tijd dat je dat nummer hebt gevonden is het alweer een klassieker geworden. :p
hahah dat is wel zo, cd zijn veel makkelijker maar bij mijn vader in auto kunnen alleen maar cassette bandjes luisteren :(. dus daarom kopen we cassette bandjes wat moeten we dan luisteren onderweg maar ook gewoon omdat we ze willen hebben. we hebben nu ook cd's maar die beschadigen sneller.
pannenkoek
15-07-2002, 15:40
hahah dat is wel zo, cd zijn veel makkelijker maar bij mijn vader in auto kunnen alleen maar cassette bandjes luisteren :(. dus daarom kopen we cassette bandjes wat moeten we dan luisteren onderweg maar ook gewoon omdat we ze willen hebben. we hebben nu ook cd's maar die beschadigen sneller.
hey, lady...........praat ff met je vader hoor, want dit kan zo nie hoor :D
Hahahahaha...
wij hebben ook alleen een cassette speler in de auto, maar thuis heb ik natuurlijk een cd speler alhoewel ik thuis ook gewoon naar cassette bandjes luister hoor, zo ouderwets is dat toch niet????
maar ik heb pas een toffe cd gekocht man HARLAM RAI het is marokaanse rap arabisch-berbers-nederlands-engels.. alles door elkaar en in marokko ga ik gewoon cd's en cassette bandjes kopen gewoon wat ik leuk vind..
Liefs,
MOI ;)
tha_lady
15-07-2002, 19:20
Origineel gepost door azina17
Hahahahaha...
wij hebben ook alleen een cassette speler in de auto, maar thuis heb ik natuurlijk een cd speler alhoewel ik thuis ook gewoon naar cassette bandjes luister hoor, zo ouderwets is dat toch niet????
maar ik heb pas een toffe cd gekocht man HARLAM RAI het is marokaanse rap arabisch-berbers-nederlands-engels.. alles door elkaar en in marokko ga ik gewoon cd's en cassette bandjes kopen gewoon wat ik leuk vind..
Liefs,
MOI ;)
hee die cd heeft mijn broer ook, is echt een goeie cd voor al nummer 9 als het goed is van jemma jemma jemma hoe ,.......enzo
goeie cd toppie :goedzo:
tha_lady
15-07-2002, 19:21
hey, lady...........praat ff met je vader hoor, want dit kan zo nie hoor :D
kun jij misschien met hem praten want hij wil ook geen dvd, playstation, tv, cd speler en video in de auto :( :(
Ik ga dit jaar ook ff inkopen doen aan cd`s in maroc, want daar zijn ze veel goedkoper.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.