Bekijk originele versie : bleekgeur uit handen verwijderen?
heb het hele huis geboend , badkamer keuken alles maar heb wel bleek gebruikt alles wordt schoon maar het enige nadeel is die ongelofelijke smerige bleekgeur dat ik niet uit mn handen krijg,
normaal gebruik ik die latex handschoenen maar die had ik niet vandaag hebben jullie tips? hoe ik het uit mn handen krijg? zelfs na het douchen blijft het stinken :jammer:
marocgirl15
18-02-2007, 14:27
k denk niet dat het eruit gaat, het blijft er geloof ik een dag zitten ofso. Heb ik ook meestal.. :S
Jawel, je handen met azijn wassen.
Je zult er niks meer van merken.
Bij mij helpt het altijd!
marocgirl15
18-02-2007, 14:31
Jawel, je handen met azijn wassen.
Je zult er niks meer van merken.
Bij mij helpt het altijd!
Helpt dat echt?, dan zal ik dat voortaan doen;)
ik smeer ze dan dik in met Nivea en laat het even inwerken, goed inmasseren en dan moet de geur weg zijn
ik doe het bij elke geur eignelijk ook knoflook
ik smeer ze dan dik in met Nivea en laat het even inwerken, goed inmasseren en dan moet de geur weg zijn
ik doe het bij elke geur eignelijk ook knoflook
meen je dat echt ?/ want knoflook is echt het ergst dat blijft zeker een paar dagen in mn handen!! ik ruik het pas als ik ga slapen en mn handen bij mn gezicht doe dan word ik helemaal :maf:
en ik smeerde het met van alles in :maf2:
maar ik ga nu die azijn proberen ik zal wel pijn gaan lijden want heb kleine sneetjes in mn handen:maf:
en daarna in laten werken met oh ja ik heb geen nivea! ik heb DOVE dat kan ook he??
ik vindt het echt niet erg om te koken of schoon te maken maar door die sterke geuren in je handen is zo nadelig
ze zouden iets op de markt moeten brengen wat het in NO time verwijdert:jammer:
thanx dames ik ga strax aan de slag met azijn
trouwens ik heb schoonmaakazijn moet het daarmee?
en als mn handen de hele dag naar azijn gaan stinken ben ik nog verder van huis :jammer:
meen je dat echt ?/ want knoflook is echt het ergst dat blijft zeker een paar dagen in mn handen!! ik ruik het pas als ik ga slapen en mn handen bij mn gezicht doe dan word ik helemaal :maf:
en ik smeerde het met van alles in :maf2:
maar ik ga nu die azijn proberen ik zal wel pijn gaan lijden want heb kleine sneetjes in mn handen:maf:
en daarna in laten werken met oh ja ik heb geen nivea! ik heb DOVE dat kan ook he??
ik vindt het echt niet erg om te koken of schoon te maken maar door die sterke geuren in je handen is zo nadelig
ze zouden iets op de markt moeten brengen wat het in NO time verwijdert:jammer:
thanx dames ik ga strax aan de slag met azijn
trouwens ik heb schoonmaakazijn moet het daarmee?
en als mn handen de hele dag naar azijn gaan stinken ben ik nog verder van huis :jammer:
Niet TE lang laten inwerken he!
Gewoon ff goed inwrijven en dan je handen heel goed wassen, dan moet het echt zo goed als over zijn, heb het van de week nog geprobeerd.
Wees voorzichtig met je handen en verzorg ze goed. ;)
noona wilde je puntje geven voor je tip , maar het lukt niet?? ik heb je al eerde 1 gegeven daarom denk ik
dan moet je eerst genoeg anderen een puntje geven voor je weer mij een puntje kunt geven maar het deert niet! deze tip was gratis en voor niets:D
de volgende keer het dubbele tarief:hadj:
Naturelle
18-02-2007, 15:42
Ik haat dat ook als mijn handen naar bleekmiddel ruiken, nu ook we hebben net gegeten, Vis dus je raadt het al :moe: Alles stonk joh!
Heb dus toen straks bleekmiddel gepakt en het hele keuken ermee gedouchd :moe: Enige nadeel mijn handen.
Maar wat ik haat is, als ik iets heb schoongemaakt met bleekmiddel en ik moet nog gaan keuken, is zooooooo verrot en ben 100% onzeker stel dat mijn eten naar bleekmiddel gaan ruiken :moe: Dan ben ik ver van huis.
he dames heb net kiwi gegeten eerst geschild enzo ennu ruiken mn handen naar kiwi ipv bleek
hmm denk dat ik iets op de markt ga brengen nmet kiwi voor het verwijderen van bleekhandjes hihihi,
Ik haat dat ook als mijn handen naar bleekmiddel ruiken, nu ook we hebben net gegeten, Vis dus je raadt het al :moe: Alles stonk joh!
Heb dus toen straks bleekmiddel gepakt en het hele keuken ermee gedouchd :moe: Enige nadeel mijn handen.
Maar wat ik haat is, als ik iets heb schoongemaakt met bleekmiddel en ik moet nog gaan keuken, is zooooooo verrot en ben 100% onzeker stel dat mijn eten naar bleekmiddel gaan ruiken :moe: Dan ben ik ver van huis.
als je zo graag wilt desinfecteren dan moet je DETTOL kopen, hier doe je een dopje van in je allesreiniger en het ontsmet hartstikke goed.
ik gebruik vaker dasty van wibra dan chloor, chloor alleen voor de wc, badkamer en afvoeren.
weten jullie trouwens dat de geur van bleekmiddel de hersencellen aantast? je breekt meer hersencellen af door deze geur
als je zo graag wilt desinfecteren dan moet je DETTOL kopen, hier doe je een dopje van in je allesreiniger en het ontsmet hartstikke goed.
ik gebruik vaker dasty van wibra dan chloor, chloor alleen voor de wc, badkamer en afvoeren.
weten jullie trouwens dat de geur van bleekmiddel de hersencellen aantast? je breekt meer hersencellen af door deze geur
nou ik ben 2 weken bijna knock out gegaan in de badkamer, met mn domme kop heb pure bleek met schoonmaakazijn gedaan zonder water zonder niks, had de deur dicht , en wilde net schoonmaken en toen ademde ik die walm in , en ikk on geen adem meer halen en werd zwart voor mn ogen en stikte ,
ben kruipend naar buiten gegaan en zo bleef ik de rest van de dag hoesten kokhalzen en kon niks veroeren was vreselijk, mn man schrok toen hij thuiskwam, hijwas ook boos hij zei ben je gek geworden je mag het nooit mengen en al helemaal niet puur stel dat je daar was flauwgevalllen was je misschien wel dood geweest!
:jammer:
echt erg we konden niet meer in de badkamer want het zat vol met die gassen daar :jammer:
ik wilde het alleen maar goed schoonmaken:(
trouwens die kiwi helpt niet ik ruik die bleek weer , strax maar aan de azijn
DETTOL gebruiken, dat is best goed spul
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.