Bekijk originele versie : Lachen met burka's!
StylishWoman
18-02-2007, 02:03
Shit heee, wat een loser. En dan die vrouw in het groen die zich zo makkelijk door hem laat uitlokken, jammer hoor!
http://www.geenstijl.tv/2006/11/lachen_met_burkas.html
StylishWoman
18-02-2007, 02:04
Vind trouwens wel dat een aantal een hele rare vorm van niqaab/burka dragen,
maar ja, doe het ze niet na.
vind een niqaaab echt niet passend hier....een ghimaar is toch voldoende zat waarom zo 'n gezichtsluier...zulke vrouwen trekken juist veel bekijks op straat.
StylishWoman
18-02-2007, 02:18
vind een niqaaab echt niet passend hier....een ghimaar is toch voldoende zat waarom zo 'n gezichtsluier...zulke vrouwen trekken juist veel bekijks op straat.
Me too, niet dat er iets te zien valt. :hihi:
Om eerlijk te zijn begrijp ik heel goed dat sommige mensen zoiets eng vinden, je weet maar nooit wat voor iemand eronder zit, Allah oe a3lam. Ik vind een ghimaar ook meer dan voldoende, op die manier kun je zien met wie je praat en maak je ook echt contact met diegene.
precies, dat vind ik dus ook. ik vind een niqaab dragende vrouw op straat wel eng, het past niet bij het straatbeeld...maar goed
StylishWoman
18-02-2007, 02:23
Gezichtsbedekking is voor zover ik weet (Allah oe a3lam) ook niet verplicht, dus voor mij hoef het niet hoor. Ken verder ook helemaal niemand in mijn omgeving die er één draagt.
Marrakchia4Life
18-02-2007, 09:44
hahahaa , vind het wel grappig , zeker met die kale vent :haha:
maarja , iedereen doet wat hij/zij wilt hé , wie zijn wij om daarop commebtaar te geven :)
Machallaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
-Bubbels-
18-02-2007, 11:01
ik vind dat als vrouwen met een niqab willen lopen ze dat gewoon moeten kunnen doen.. maar dat meisje met die groene woowww.. je zou denken dat ze zo rustig is maar ik vind dat ze een aardig grote bek heeft.. ze zou zich moeten beheersen net als die andere want die lieten zich niet kennen
ik vond die vrouw wel grappig met die groene en blauwe hoofddoek...ze ging er gewoon lekker om lachen....zij droeg geen niqaab
missberkane
18-02-2007, 11:18
Grappig, ik ken die zusters
oem_mujahid2
18-02-2007, 11:31
Groot respect voor de zusters die niqaab dragen masha allah. { ik zelf draag het al een tijdje niet meer helaas uit zwakheid}
Maar ze hadden daar niet heen moeten gaan joh is niks voor een moslima en zo n grote bek en geschreeuw staat ze gewoon niet dat hoort niet bij een moslima. { ten eerste advies aan mezelf hoor } ik vind het walgelijk om een moslima te horen schreeuwen, ruziemaken of schelden in het openbaar.
Heb het zelf ook vaak genoeg gedaan hoor maar als ik daar dan aan terug denk vind ik het echt voorschut zo n moslima met grote bek en ik probeer me dan ook voortaan maar beter te beheersen als mensen bijdehand zijn.
En StylishWomen er is meningsverschil over de verplichting van de niqaab, een groep geleerden zegt dat het verplicht is en een groep geleerden zegt dat het aangeraden maar niet verplicht is.
Maar niemand raad het af!
batata112
18-02-2007, 12:14
wel vet mediageile niqabis :haha:
Haha ik was bij die demonstratie.. even kijken of ik te zien ben : p.
o0_Yasira_0o
18-02-2007, 12:34
Van mij part lopen ze in een vuilniszak, moeten zij toch weten? Zolang de minirokjes en topjes niet uit het straatbeeld verdwenen zijn, hoeven de Burka's al helemaal niet te verdwijnen, vind ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.