Bekijk originele versie : Mysteryland,Sensation,Beachpop,Trance energy, enz, dat zijn pas feesten!!
LieveMarocBoy
24-08-2003, 20:01
Mee eens of niet ?? ik in ieder geval wel
Chaimaatje
26-08-2003, 14:02
Zeker weten...18 okt. weer I LOVE TECHNOOOOOOOO :Iluvu: :verliefd:
Love fields was ook super :goedzo:
Beter dan die *ikschudmebiltegenjeaan*-feesten je weet wel!!!
:hihi:
:zwaai:
Hopefull
26-08-2003, 16:06
tuurlijk, feesten.....de mooiste plaats voor de sjaitan..Hij is dol op jullie!!!Keep it up.
jeweettogAnissa
26-08-2003, 16:38
Origineel gepost door Hopefull
tuurlijk, feesten.....de mooiste plaats voor de sjaitan..Hij is dol op jullie!!!Keep it up.
overdrijven is ook een vak..
Chaimaatje
27-08-2003, 16:09
Origineel gepost door PUNJABI
ga weg man
vroeger ging ik wel eens housen
maar nu..
tussen die vieze zwetende kaaskoppen staan zeker
tfoeeeee
ze moeten niet bij mij in de buurt komen
geef mij maar lekker relaxte muziek niet die paranoide uptempo beats
shame on you chaimaatje..
ja wat dan, in een donkere club staan tussen negers en marokkanen :rolleyes: terwijl je van alle kanten aangerand word een beetje met jeasz shaken daarzo, mij niet gezien, geef mij maar lekker buitenfeestje zoals beachpop, love fields of mysteryland, is relaxte sfeer daaro, ruimte genoeg, je kunt eten, alles wat je maar wilt.
ideaal toch?!
en waarom shame on me?
ik ga ook weleens loungen, ok is relaxt, smiddags ff thee drinken in die grote banken, met van die wazige muziek..ewa ja kan leuk zijn..
jeweettogAnissa
27-08-2003, 20:19
:lol:
daar moet ik haar wel gelijk in geven.
OuJdIa_L
27-08-2003, 20:35
Origineel gepost door Chaimaatje
ja wat dan, in een donkere club staan tussen negers en marokkanen :rolleyes: terwijl je van alle kanten aangerand word een beetje met jeasz shaken daarzo, mij niet gezien, geef mij maar lekker buitenfeestje zoals beachpop, love fields of mysteryland, is relaxte sfeer daaro, ruimte genoeg, je kunt eten, alles wat je maar wilt.
ideaal toch?!
en waarom shame on me?
ik ga ook weleens loungen, ok is relaxt, smiddags ff thee drinken in die grote banken, met van die wazige muziek..ewa ja kan leuk zijn..
ben het ook met je eens:hihi:
Origineel gepost door OuJdIa_L
ben het ook met je eens:hihi:
ik ook!
alleen ik geef de voorkeur aan helemaal niet stappen.
Chaimaatje
02-09-2003, 10:49
Origineel gepost door LaStPaK
precies meid ;) beachpop gisteren was niet makkelijk he bij QBEACH :D :)
aanstaande zaterdag Q-DANCE in Ahoy :D :goedzo: :maf2: :maf2: :toink:
Beachpop was gruwelijk joh!!! Ik vond het weer nog wel mee vallen, had veel erger verwacht.
Q-dance in ahoy?? nee helaas, ben ik niet aanwezig, zaterdag naar Ultrashock, weer zo'n buitenfeest en laten we hopen dat het weer aan mijn kant blijft!!
Welke muziekstijlen hou je van dan?
:zwaai:
Met kaaskoppen uitgaan....
Bleeghhh!
En helemaal die trans shit overal komt er bier over je heen, 1 grote Ruina, shi slachtveld pillenslikkers snuivers.
Die grote evenementen zijn walgelijk, hoofdpijn van hier tot tokio.
Heb er geen ervaringen mee want ik haat uitgaan al bij voorbaad, los van dat ik een getrouwde dame ben, maar dit heb ik van mensen gehoord hoe het daar is... Niet van 1 of 2 maar echt heel veel mensen die dat zeggen.
Snap niet dat er daar zo veel mensen op af komen! :confused:
LieveMarocBoy
22-09-2003, 23:49
20 DECEMBER IK BEN AANWEZIG
KOOP MAAR NU ALVAST EEN KAARTJE ZOU IK ZEGGE ANDERS MAG JE GLIPPEN ZE ZIJN ZO UITVERKOCHT
Chaimaatje
24-09-2003, 17:02
i love technooooooooooooo komt er weer aan!!!!!
BELGIE HERE I COME :hihi:
innercity ook zeker...:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.