Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met een man/vrouw uit marokko trouwen?

Pagina's : [1] 2 3

BiDaWiJa
24-08-2003, 19:50

zijn ze wel te vertrouwen? Trouwen ze alleen om papieren? Wie zijn hier allemaal getrouwd met een man/vrouw uit marokko? en wat is jullie ervaring? ik ben benieuwd :)

saida_marokko
24-08-2003, 20:13
Ik trouw met de man die voor mij geschreven staat... ik hoop dat het dus niet een uit marokko is.. want dan krijgt ie het zwaar te verduren.... zoals 6 uur thuis...:) en ik bind hem vast ik vraag direct een speciale behandeling aan bij de politie...(verblijfsvergunning pas geven na 10 jaar.... paspoort na 20 jaar met voorwaarde... bij scheiding RETOUR NAAR LAND VAN HERKOMST....that means enkeltje bergen) daarnaast mag hij mij ook niet slaan..en ook niet vreemd gaan..want bij ingang van dat...... betekent het spijtig genoeg..:) retour naar marokko:). daarvoor maak ik hem gek met ik kom wel hier wonen.. even een jaartje of twee hem dat wijs maken kijken of hij echt wel van me houd of van me groene boekje:)..:)(en blauwe pasje) Oke eeh ik denk dat als er iemand dan met me trouwt dat ik wel goed zit...( als hij wegloopt...dan zet ik peter r de vries op de zaaak) Oke trouw ik met iemand van hier.... dan gelden de regels van 6 uur thuis nog steeds...en elke dag bloemen en kadootjes:) enne enne enne ja ik weet het niet als hij met me trouwt en het gaat fout dan zal het wel aan de liefde liggen dan:) ;) :lol:

maghrebgirl20
24-08-2003, 20:38
Origineel gepost door BiDaWiJa zijn ze wel te vertrouwen? Trouwen ze alleen om papieren? Wie zijn hier allemaal getrouwd met een man/vrouw uit marokko? en wat is jullie ervaring? ik ben benieuwd :) als we nou de antwoorden wisten van die eerste 2 vragen.................... maar ja, je komt er maar op 1 manier achter

ta3ala
24-08-2003, 21:18
Als ik nou maar een leuke vent kon vinden, dan zou ik met jullie mee kunnen praten. Maar ligt het aan mij of worden de jongens van tegenwoordig steeds veeleisender en steeds onbetrouwbaarder?

saida_marokko
24-08-2003, 22:31

vergis je niet ook de meiden kennen er wat van... ik geloof een jongen ook niet zo gauw... en ik wil ook geen afgelikte boterham.. ik wil ook een man die lief aardig en bla bla bla.. en naar mij luisterd:) maar het enige waar ik me aan iriteer is de jongens die met koos en alleman het bed in duikt en dan verwacht dat zijn vrouwtje lief maagd is..:) Hij mag die eis niet stellen tenzij hij er zelf aan voldoet!!:) voor de verder rest het is heel moeilijk ik denk dat je zoiets aan moet voelen ofzo

grendel
24-08-2003, 22:39
Origineel gepost door saida_marokko vergis je niet ook de meiden kennen er wat van... ik geloof een jongen ook niet zo gauw... en ik wil ook geen afgelikte boterham.. ik wil ook een man die lief aardig en bla bla bla.. ....... :D ...haha....afgelikte http://www.nubel.com/ned/images/Boterham.JPG ........hoe weet jij waar jouw aanstaande ooit aan "gelikt" heeft,... :D ;) ......you'll never know.

an3sdej
24-08-2003, 23:16
Ik trouw met de man die voor mij geschreven staat... Waar staat wat geschreven?

simpele_dame
24-08-2003, 23:22
Net zoals hier in Nederland niet alle Marokkanen hetzelfde zijn geldt dat ook voor de Marokkanen in Marokko. Ik heb zowel vriendinnen die met een jongen uit Marokko zijn getrouwd als vriendinnen die met een jongen van hier zijn getrouwd. In beide gevallen zijn er goede en minder goede huwelijken. Natuurlijk zal het in veel gevallen ook om 'Nederland' gaan maar dat zegt niets over het gevoel van die man voor jou. Uiteindelijk wil iedereen een goede toekomst opbouwen en als we eerlijk zijn is het in Nederland makkelijker om dat voor elkaar te krijgen dan in Marokko. Hoe je het went of keert, het huwelijk blijft uiteindelijk een gok. Je moet nooit van tevoren denken dat je je partner door en door kent. Het enige wat ik je kunt doen is met een 'welwillende' houding het huwelijk in gaan en niet van tevoren al wantrouwend zijn. Persoonlijk zou ik liever met een jongen van hier willen trouwen maar dit heeft niets te maken met dat ik jongens uit Marokko 'minderwaardig' vind. Het lijkt me gewoon wat makkelijker communiceren omdat je over veel dingen vaak op dezelfde golflengte zit en niet alles hoeft uit te leggen. Tegenwoordig onstaan misverstanden tussen man en vrouw al heel snel dus ... voor mij graag iemand die mij goed begrijpt en andersom. :)

Bachelorette
24-08-2003, 23:54
verschilt per persoon man of hij/zij houdt van jou of van je papieren. Ik ken ook een gelukkig paar waarbij zij gehaald heeft uit maroc. Tis alleen zo bij hun dat hij de engelse taal machtig is waardoor hij hier gewoon kan werken.

saida_marokko
25-08-2003, 00:03
Origineel gepost door buddy Een ding weet ik zeker met jou moet je niet trouwen! waarom niet :confused: Ik moet het zeker voor het onzekere nemen of niet ;) :lol:

saida_marokko
25-08-2003, 00:04
Origineel gepost door grendel ....... :D ...haha....afgelikte http://www.nubel.com/ned/images/Boterham.JPG ........hoe weet jij waar jouw aanstaande ooit aan "gelikt" heeft,... :D ;) ......you'll never know. als het bekende is wel..:) en als het beetje man is zegt ie het eerlijk:D wahaha... je weet wel watik bedoel... o fniet :cool:

saida_marokko
25-08-2003, 00:06
Origineel gepost door an3sdej Waar staat wat geschreven? als moslim zijnde geloof ik in het LOT.. voor mij staan al een hele boel dingen geschreven zo noemen wij dat.. Het is al bekend bij allah met wie ik me leven ga delen...:) vandaar dat ik wel kan roepen ik trouw niet met die of die maar als allah dat wilt adn brengt ie de situaties zo goed dat ik toch wel met die gene zou truowen..:) begrijp je?

saida_marokko
25-08-2003, 01:24
jawellll ik maak maar grapje zie groot :lol: er achter. hmm voor deg ene die uit marokko komt gelden echt wel die regels;) wahahha

Atlas_Gebergte
25-08-2003, 10:03
Sallaam Alikoum, Dames niet elke jongen uit marokko doet het om de papieren, want ik heb er namelijk ervaring mee, ik ben heel erg gelukkig getrouwd met een man uit marokko en daar ben ik heel blij mee. Zeg nooit ik trouw nooit uit marokko, want dat heb ik ook altijd uitgeroepen, en kijk nu? ben er heel gelukkig mee. Het is allemaal El Maktab, dus wacht het af en Allah zal voor je een goede man vinden. Vertrouw op Allah dan komt alles goed. en ga geen haram-relatie's aan. Wa sallaam Alikoum

saida_marokko
26-08-2003, 01:03

Origineel gepost door flash Ik wacht wel af ik zie wel. Maar saidia_marokko de man die jij wilt moet helaas nog gemaakt worden. Ik hou alleen niet van vrouwen die te veel eisen! Verder komt alles Insahalah goed. je hebt gelijk... eigenlijk is mijn berichtje ook alleen maar lollig bedoeld en niet serieus.. vandaar die :lol: er onder... Ik wil alleen maar iemand die mij gelukkig kan maken en die mij lief heeft.. en die een praktiserende moslim man is.. ik kan geen eissen stellen waar ik zelf niet aan voldoe..:) Inshallah komt het goed ja cker weten

Pagina's : [1] 2 3