Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ogen open ....of dicht???

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
15-07-2002, 13:36

heb jij je ogen dicht of heb je ze open, als je met je vriendje of vriendinnetje aan het zoenen bent? tell me :D

sahira
15-07-2002, 13:55
Origineel gepost door sabrinat heb jij je ogen dicht of heb je ze open, als je met je vriendje of vriendinnetje aan het zoenen bent? tell me :D als ik wil zien wie ik zoen......ja, altijd met open ogen......eh is dat haraam? :D

SaraZena
15-07-2002, 15:02
Origineel gepost door sahira als ik wil zien wie ik zoen......ja, altijd met open ogen......eh is dat haraam? :D het schijnt haram te zijn als je met je ogen open aan het zoenen bent, maar dat weet ik niet zeker hoor! :D Ik heb in ieder geval mijn ogen dicht :p Hallooooooooo mensen, waar blijven de reacties???? of zoenen jullie ze3ma nooit :D

tha_lady
15-07-2002, 15:03
Origineel gepost door sabrinat het schijnt haram te zijn als je met je ogen open aan het zoenen bent, maar dat weet ik niet zeker hoor! :D Ik heb in ieder geval mijn ogen dicht :p Hallooooooooo mensen, waar blijven de reacties???? of zoenen jullie ze3ma nooit toevallig niet nee :D laterZ :blauwkus:

hajartje
15-07-2002, 15:05

Dicht, want dan lig K te dromen in mijn bedje. Ha:rolleyes:jar

pannenkoek
15-07-2002, 15:06
Origineel gepost door sabrinat het schijnt haram te zijn als je met je ogen open aan het zoenen bent, maar dat weet ik niet zeker hoor! :D Ik heb in ieder geval mijn ogen dicht :p Hallooooooooo mensen, waar blijven de reacties???? of zoenen jullie ze3ma nooit :D stoutert...... :D

SaraZena
15-07-2002, 15:07
Origineel gepost door pannenkoek stoutert...... :D wie....ik? :rolleyes: he pannekoek vertel es, hoe doe jij het? :D

sahira
15-07-2002, 15:12
Origineel gepost door hajartje Dicht, want dan lig K te dromen in mijn bedje. Ha:rolleyes:jar oh zoenen in je bedje.....dit is zeker haram!! :D

pannenkoek
15-07-2002, 15:12
Origineel gepost door sabrinat wie....ik? :rolleyes: he pannekoek vertel es, hoe doe jij het? :D open.....dicht........open.......dicht.......dicht ......dicht.......open......dicht.....open......op en..........snap es vousss.

pannenkoek
15-07-2002, 15:14
ohjahhh, half open ook nog !!! was ik vergeten. ennee.........bijna dicht. ;)

Shenya
15-07-2002, 15:18
Origineel gepost door sabrinat heb jij je ogen dicht of heb je ze open, als je met je vriendje of vriendinnetje aan het zoenen bent? tell me :D Echt wel met de ogen dicht kan je lekker genieten hhhhmmmmm.. :p Veel liefst shenya

SaraZena
15-07-2002, 15:18
Origineel gepost door pannenkoek open.....dicht........open.......dicht.......dicht ......dicht.......open......dicht.....open......op en..........snap es vousss. je moet zeker even controleren of ze nog wel voor je staat/zit/ligt? :D

tha_lady
15-07-2002, 15:21
Origineel gepost door sabrinat je moet zeker even controleren of ze nog wel voor je staat/zit/ligt? :D nee hij moet kijken of hij wel steeds de goeie zoent, ze flashen hem altijd laterZ :blauwkus:

Abagoedam
15-07-2002, 15:23
slamo3leikom allemaal ik vind dat je de rollen moet omdraaien en op uitkijk moet staan. want je weet maar nooit wie er langs komt. ( dus allebei open en dicht om de beurt) hahahah.

SaraZena
15-07-2002, 15:24

Origineel gepost door Abagoedam slamo3leikom allemaal ik vind dat je de rollen moet omdraaien en op uitkijk moet staan. want je weet maar nooit wie er langs komt. ( dus allebei open en dicht om de beurt) hahahah. haha, je moet ook niet op straat gaan zoenen :p

Pagina's : [1] 2 3 4