Bekijk originele versie : verloven omdat...
Lella_EL_Habiba
24-08-2003, 18:54
je thuis niet genoeg vrijheid hebt--->BULLSHIT!!
the_A_team
24-08-2003, 18:56
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba
Bij vele meisjes is het spijtig genoeg zo. Dit is zowel voor de jongen als het meisje geen goede zaak.
sexymarocia
24-08-2003, 18:57
zeker weten bullshit
je moet alleen verloven omdat je van elkaar houdt en savie :kwaad: haha anders ben je wel zielig hoor als je het doet voor je vrijheid :rolleyes:
:D doeiidoeii
sexymarocia
24-08-2003, 18:58
Origineel gepost door sexymarocia
zeker weten bullshit
je moet alleen verloven omdat je van elkaar houdt en savie :kwaad: haha anders ben je wel zielig hoor als je het doet voor je vrijheid :rolleyes:
:D doeiidoeii
maar ja sommige msekhen kunnen niet anders dat is een andere zaak :(
wat een sjonnie domme marokaanse meiden doen dat, die verloven zich tenminste maar die domme kaaskoppen laten zich playen door onze marokaanse broeders en uiteindelijk draait het allemaal om schïphol airport en trouwen ze met een marokaanse. dus de nederlanders zijn wat dat betreft wat dommer
Lella_EL_Habiba
24-08-2003, 19:12
Origineel gepost door Ouidath
wat een sjonnie domme marokaanse meiden doen dat, die verloven zich tenminste maar die domme kaaskoppen laten zich playen door onze marokaanse broeders en uiteindelijk draait het allemaal om schïphol airport en trouwen ze met een marokaanse. dus de nederlanders zijn wat dat betreft wat dommer
Tegenwoordig zijn er veel die met nlers trouwen...
Lady_moi
24-08-2003, 19:17
domme opmerking er zijn maskes die juist gevangen worden als ze verlove
Lella_EL_Habiba
24-08-2003, 19:22
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
domme opmerking er zijn maskes die juist gevangen worden als ze verlove
Daar denken de meeste niet bij na als ze verlovem...
enigste waar ze aan denken is eindelijk het huis uit:jammer:
Tsjelzies
24-08-2003, 19:28
je thuis niet genoeg vrijheid hebt--->BULLSHIT!! vind ik driedubbelBULLSHIT :jammer:
wat een toeval :rolleyes:
SweetRose
24-08-2003, 19:32
I don't know
:D
appelsap
24-08-2003, 19:33
bij mij hebben ze ook geen vrijheid..dus bij mij ben je aan het verkeerde adres :giechel: :giechel: :giechel:
Lella_EL_Habiba
24-08-2003, 19:34
Origineel gepost door RaZer
wat een toeval :rolleyes:
wat is toeval :confused:
Lella_EL_Habiba
24-08-2003, 19:35
Origineel gepost door appelsap
bij mij hebben ze ook geen vrijheid..dus bij mij ben je aan het verkeerde adres :giechel: :giechel: :giechel:
:kwaad: ...:ego:
Tja...wij kunnen ons dat niet voorstellen, omdat (hoop ik dan) we het allemaal naar ons zin hebben thuis. Verplaats je eens in een andermans schoenen die haar/zijn leven thuis als een hel ervaart. Iwa dan heb ik meer respect voor meisjes die gaan trouwen...dan die uit huis gaan weglopen om later zichzelf te gaan verkopen om zo aan geld te komen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.