Bekijk originele versie : Reuma Lupus
Salaam oe 3alikoem
Ik heb namelijk Reuma Lupus. Ja Reuma zal je wel kennen heb je last van je gewrichten enz en Lupus is onze immuniteit (=afweer) van ons lichaam die zich tegen ons keer en ja dat veroorzaakt van alle gebrekken. Het tast he organen aan je bent bijna altijd moe enz ja er komt heel veel bij te kijken.
Maar wat ik nu eigelijk wilde vragen zijn hier nog mensen die het hebben??
Zo ja zou je je dan graag willen melden want heb een aantal vragen die ik dan wil vragen. En als je het niet zo wilt doen opendaar stuur je me maar een pm. Alvast bedankt en moge Allah julie insha Allah belonen.
Ma3a Saalama
Sabrine21
17-02-2007, 19:13
Hey meid, ik zelf heb elhamdoulilah geen Reuma maar wilde toch even reageren. Een vriendin van me heeft Reuma miskiena..Ik wil jou en haar en alle mensen die onder deze ziekte lijden, onwijs veel sterkte en geduld toewensen. Rabbi m3akoum ou Allah sefie!
Reuma is wel lastig en die gewrichtpijn enz is wel irritant. Maar je hebt 100 verschillende soorten en ik heb Reuma Lupus dus ja weet je als hier mensen zijn die het hebben kan ik vragen hoe hun behandeling is enz want ik heb het al 4 jaar waarvan ze 1 jaar niet wisten wat ik juist had en er is geen verbetering zeker die oververmoeidheid en ik neem cortisone pillen endan als ik ergens een lichaamsdeel niet kan bewegen krijg ik en spuit en ik wil dan weten hoe die andere hun behandeling is mss hebben ze een betere arts ofzo want bij mij in 3 jaar zie ik ken verbetering alleen maar verslechting zeg maar dus ja Gair insha allah.
En alvast bedankt lieverd djazaak Allah
Ma3a Saalama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.