Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kanker???

lalaFatoma
17-02-2007, 17:38

salam ma'laikoem wa rahmatoellah wa barakatoe lieve broertjes en susjes ik heb een bolletje onder mijn oksel in de vorm van een kleine rijst. weet iemand wat dit kan zijn :confused: :confused: xxxxxxxx, een bangerdje

MissMetalsiaa
17-02-2007, 17:54
ik zou het niet weten meid, ik zou als ik jou was maar even bij de dokter langs gaan je weet maar nooit wat het kan zijn... kuss missmetalsiaa

naaamloooos
17-02-2007, 18:07
hey meid, wat jij beschrijft had ik ook, een kleine knobbeltje in de oksel, was ook bang ervoor..maar ik ben uiteindelijk naar de huisarsts geweest en hij vertelde me dat het een opgezette klier was! en kreeg een zalfje mee en het was binne no time weer weg ! maar ga voor de zekerheid toch naar de huisarts..;)

Fert0ta
17-02-2007, 18:57
Ik had dat ook een keer soort bobbelig ding en het deed ook pijn..maar was elhamdoulilah naar een aantal dagen weggegaan..ik was niet naar de huisarts geweest..maar denk dat het gewoon een opgezette klier was..ga gewoon naar de huisarts meid voor de zekerheid..InshAllah zal het niets ernstigs zijn :kus:

Kwebbel_Tante
17-02-2007, 19:25

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid langs de dokter gaan. Elghair inch'Allah. Groetjes kwebbel_tante:kus:

MimaVanilla
17-02-2007, 19:26
Het kan inderdaad een opgezette klier zijn (Verstopte talgklieren) Ik heb het ook gehad op mijn borstkas, precies tussen mijn borsten. Ik was erg bang, en hoopte dat het niet erg zou zijn. Toen ik terug kwam van marokko heb ik er naar laten kijken, ik heb me voor niets druk gemaakt. 7amdoulilla, alles is goed gegaan. Ze hebben het oparatief verwijderd, maar zoals Metalsia zegt: '' Je kunt er ook een zalfje voor krijgen ''. Dus maak je niet druk om niets, het zal Insha'Allah niets erg zijn. De huisarts en de Dokter vertelde me dat veel jonge meiden er last van hebben, en dat het erg normaal is. Don't Worry, komt goed Insha'Allah, maak een afspraak bij de huisarts. Liefs, Mima:sjans:

R_berkaniia
17-02-2007, 19:36
Ga naar de huisarts! El ghair insa'allah.:sjans:!