Bekijk originele versie : Vinden jullie dat k de pil moet slikken?
latiifa89
17-02-2007, 15:57
bn onregelmatig en hb ook menstratiepijn:jammer:
...iedereen zegt wt anders, 1 zgt gwn paracetamol slikken, ..ander zgt pil
als de pil slikt, bn j dn wel regelmatig?
bella_chiersz
17-02-2007, 16:04
nee joh nerges voor nodig :o
ik weet er niet veel over, maar goed, wel genoeg om t volgende te zeggen; tis niet natuurlijk en je moet voorzichtig zijn met je lichaam, gevolgen kunnen veel later pas komen en blijvend zijn, ernstige gevolgen
:)
latiifa89
17-02-2007, 16:06
iik hb altijd gevoel dat paracetamol gwn tussen j oren zit, sommige m,eiden slikken 4 ofz..:eek:
ernstige gevolgen:wow:
bella_chiersz
17-02-2007, 16:07
iik hb altijd gevoel dat paracetamol gwn tussen j oren zit, sommige m,eiden slikken 4 ofz..:eek:
ernstige gevolgen:wow:
K slik dan 2 op een dag :kweetnie: Maar helpt wel by moi.
Ben je naar dokter geweest?..
ga geen advies vrage op m.nl :o.. sier l doctoerrr :hadj:
latiifa89
17-02-2007, 16:08
K slik dan 2 op een dag :kweetnie: Maar helpt wel by moi.
Ben je naar dokter geweest?..
ga geen advies vrage op m.nl :o.. sier l doctoerrr :hadj:
;) nee ng nieett..:s
gheghe hb altijd doktervrees.
bella_chiersz
17-02-2007, 16:11
Yallaaaaaaaaah zied we gaan samen :o
tamazigtboy
17-02-2007, 16:11
Zorg voor rust en ontspanning.
Als de pijn ook uitstraalt naar uw rug, kunt u met oefeningen uw onderrug ontspannen. U kunt bijvoorbeeld oefeningen doen waarbij u de rug achtereenvolgens hol en bol maakt.
Het geeft soms verlichting als iemand uw onderrug masseert.
Leg een warme kruik op uw buik of onderrug of neem een warm bad.
Bij sommige vrouwen vermindert de pijn na een orgasme.
U kunt bij de drogist of apotheek zonder recept pijnstillers kopen. Paracetamol is een goede pijnstiller. Als paracetamol niet helpt, kunt u diclofenac, ibuprofen of naproxen proberen. Dat zijn middelen die de werking van prostaglandine verminderen.
latiifa89
17-02-2007, 16:14
Zorg voor rust en ontspanning.
Als de pijn ook uitstraalt naar uw rug, kunt u met oefeningen uw onderrug ontspannen. U kunt bijvoorbeeld oefeningen doen waarbij u de rug achtereenvolgens hol en bol maakt.
Het geeft soms verlichting als iemand uw onderrug masseert.
Leg een warme kruik op uw buik of onderrug of neem een warm bad.
Bij sommige vrouwen vermindert de pijn na een orgasme.
U kunt bij de drogist of apotheek zonder recept pijnstillers kopen. Paracetamol is een goede pijnstiller. Als paracetamol niet helpt, kunt u diclofenac, ibuprofen of naproxen proberen. Dat zijn middelen die de werking van prostaglandine verminderen.
:sjans: sweet dankje
ghegh ik kreeg diclofenac oowk voor mn rugpijn...ik ga meestal gwn liggne en proberen t slapen..
& jmmr dat is bij ng niet van toepassing..
latiifa89
17-02-2007, 16:25
Yallaaaaaaaaah zied we gaan samen :o
deal! :o
Lady2love
17-02-2007, 16:54
Zelf heb ik ook veel last van mestruatiepijn. Wat bij mij goed helpt is naproxen deze kan je gewoon bij elke drogist gaan halen. Probeer niet gelijk aar ''de Pil" te grijpen.
Zelf heb ikook een poos de pil gebruikt om menstruatiepijn te voorkomen of om een periode over te slaan. De pijn blijft terug komen. Probeer inderdaad zoals andere m.nl leden zeiden ontspanningsoefeningen te doen. Een hotpack op je buik is ook lekker en zorgt ervoor dat je pijn verminderd.
de pil schijnt volgends mijn moeder problemen in de buik te veroorzaken.
mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag.
kus lady2love
latiifa89
17-02-2007, 16:57
Lay2love..bedankt schat..:sjans:
ik probeer dat wel., asl k ng vraag hb pm k j wel.
wietje19
18-02-2007, 00:50
Schat je bent niet de enige :(
Bij mij helpt ibruprofen 400 het beste, daar neem ik er twee van, dan ga ik liggen met me kat tegen me buik aan...warm kleden, er mag geen kier in je kleding zitten, waar kou doorheen kan.... en dan gewoon liggen tot je in slaap valt... je gaat veel zweten enzo maar als je wakker bent .. pijn weg :eek:
wat KDR zegt
ernstige gegolfen
Ik denk toch dat je huisarts je het beste advies kan geven. Als je vrees hebt voor de dokter, kan er dan niet een goede vriendin met je meegaan?? Dat werkt meestal wel geruststellend. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.