Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat heb jij......

Pagina's : [1] 2

SaraZena
15-07-2002, 13:04

in je tasje zitten? Allemaal troep of alleen de hoognodige dingen, zoals make up en zo :D groetjes sabrinaatje :zwaai:

nabilaa
15-07-2002, 13:06
hmmmm in mijn tasje zit: mijn telefoon mijn portemonnee een pen soms ook mijn agenda een pakje zakdoekjes er zit nooit echt troep in. af en toe wel bonnetjes,maar die laat ik er nooit lang in zitten... :zwaai: nabila

Sarahsalima
15-07-2002, 13:07
LIPGLOSS, mascara, spiegeltje, telefoon, agenda die ik nooit gebruik, OV-jaarkaart, tandartsafspraakkaart, afentoe een discman, sleutels. sportlife ja dat was het wel zo een beetje, en jij Sabrinat ?

SaraZena
15-07-2002, 13:13
ik heb onwijze troep altijd in mijn tas: telefoon, agenda, lippenstift en 4 verschillende kleuren lipliner, bonnetjes, asperientjes, pen, maandverband, zakdoekjes, mascara, parfum, kauwgom en geld (gebruik nooit een portemonee).

nabilaa
15-07-2002, 13:20

o ja, kauwgom en een lippenbalsem/gloss heb ik er ook altijd in zitten.....

Shenya
15-07-2002, 13:23
Ik heb altijd mijn beurs in de tas lippenclose en een pen niet te vergeten altijd handig, Mijn sleutels anders kom in nergens, zakdoekjes kauwgum. Dat was het ongeveer... Veel liefst Shenya

Lila
15-07-2002, 13:59
Origineel gepost door Anime Als Najib26 hier geweest had had die gezegd. Meisjes jullie weten toch dat je geen make-up mag gebruiken? Waar gaat het heen met de Islam het is verschrikkelijk. Wat is jouw probleem....wa baz....

sahira
15-07-2002, 14:04
Origineel gepost door sabrinat in je tasje zitten? Allemaal troep of alleen de hoognodige dingen, zoals make up en zo :D groetjes sabrinaatje :zwaai: Troep?!? Echt niet...soms lijkt het alsof mijn leven in mijn tas ziet....de rest kan me nl. gestolen worden....... :p

yasmine85
15-07-2002, 14:42
in mijn tasje heb ik echt allemaal troep zitten!!! in iedergeval mijn portomonnee en telefoon, verder parfum en wat andere dingetjes... meestal iets te eten (snoep, koek) en als ik ga stadten een flesje water... kiss

tha_lady
15-07-2002, 15:01
ehm......ff kijken een agenda een zonnebril(die ik hier niet echt nodig heb) een beetje los geld abbonement(ofzo) lippglos 3 soorten een pen een ketting een klein flesje parfum foto's een spiegeltje die ik nooit gebruik nou dat is het dan zoeen beetje laterZ :blauwkus:

Kenza
15-07-2002, 15:02
Wat er in mijn tastje zit: Mijn telefoon, portemonee, labello, parfum, en soms wax that's it

hajartje
15-07-2002, 15:03
K haat het om een tasje te dragen, hij is toch altijd leeg! Ha:Djar

azina17
15-07-2002, 16:15
Wejaw wat heb ik allemaal in mijn tas, nou mijn portemenee die helemaal vol zit met bonnetjes, foto's echt van alles mijn OV, Lippgloss een kam zakdoekjes een boek pen deo parfum spiegeltje agenda oorbellen flesje water en nog wat briefje, gedichtjes enzo.... en een pakje kaugum en ook nog een zakje drop (ik ben namelijk gek op drop :D ) Groetjes, MOI ;)

Pebbles
15-07-2002, 16:33
Probeer zo min mogelijk mee te sjouwen, ik draag het tasje om het tasje........... :D Weet je wat iri is, als je 35 verschillende tasjes/tassen hebt (depends on the outfit), dan moet je elke dag je spullen doen in een andere tasje... Pfff, errug vermoeiend.......... :D

Missrapster
15-07-2002, 16:54

In mij tasje zitten de volgende dingen:deo,bodyspray,flesje parfum,2 lipgloss,agenda,3pennen,mijn portemonnee,allemaal pasjes,notitieboekje,pakje kauwgom,pakje zakdoeken,mijn mobiel,mascara(die ik nooit gebruik!)OV pas,mijn gedichtenboekje(rood boekje).IK denk dat ik nu alles heb gehad.Oh...mijn sleutels!

Pagina's : [1] 2