Bekijk originele versie : groentehapjes en fruithapjes
linalina
17-02-2007, 09:33
groentehapjes en fruithapjes
kun je die invriezen?
Bumbabeloe
17-02-2007, 09:38
Groentehap wel ja, eerst koken, mixen en dan verdelen in kleine bakjes. Fruitpap naar mijn weten niet.
linalina
17-02-2007, 10:54
wie van jullie doet dit wel invriezen?
bumbaloe moet je het gewoon meteen in de magnetron laten ontdooien of doe je het eerder eruit halen en dan zo laten ontdooien en dan vervolgens warm maken in een pannetje of magnetron?
isra1979
17-02-2007, 11:23
Volgens mij groetehapje en aardappeltjes wel, maar fruit niet. Je moet het gewoon laten ontdoooien en dan opwarmen in de magnetron.
boyengirl
17-02-2007, 11:50
fruit niet maar groente wel
ja je kan het in de magnetron laten ondooien
deed het zelf ook
groentehapje heb ik altijd zelf gemaakt , 1 keer in de week een flinke pan met gestoofde groentes en dan verdelen en in de vriezer
als ik het eruithaalde warmde ik het op met een flinke scheut olijfoolie
linalina
17-02-2007, 12:14
fruit niet maar groente wel
ja je kan het in de magnetron laten ondooien
deed het zelf ook
MOET JE HET GEWOON BEVROREN IN DE MAGNETRON DOEN EN LATEN ONTDOOIEN OF ZELF EERST LATEN ONTDOOIEN EN DAN OPWARMEN IN DE MAGNETRON?
linalina
17-02-2007, 12:16
groentehapje heb ik altijd zelf gemaakt , 1 keer in de week een flinke pan met gestoofde groentes en dan verdelen en in de vriezer
als ik het eruithaalde warmde ik het op met een flinke scheut olijfoolie
noona doe je dit in een pannetje warm maken of in de magnetron?
in de magnetron, wel tussentijds even roeren zodat alles even warm wordt
Mouslimaa_17
17-02-2007, 14:31
Ik vries die groenten hapjes altijd in. Is handiger
Bumbabeloe
17-02-2007, 14:52
wie van jullie doet dit wel invriezen?
bumbaloe moet je het gewoon meteen in de magnetron laten ontdooien of doe je het eerder eruit halen en dan zo laten ontdooien en dan vervolgens warm maken in een pannetje of magnetron?
Als je een magnetron hebt op ontdooistand dan kan je dat doen ja.
Ik heb dat wel eens gedaan maar ik maak gewoon elke morgend zijn groentepap. Toen ik het eens deed dan haalde ik het smorgens uit de vriezer en tegen de middag kon ik het gewoon opwarmen.
linalina
17-02-2007, 15:00
Als je een magnetron hebt op ontdooistand dan kan je dat doen ja.
Ik heb dat wel eens gedaan maar ik maak gewoon elke morgend zijn groentepap. Toen ik het eens deed dan haalde ik het smorgens uit de vriezer en tegen de middag kon ik het gewoon opwarmen.
ontdooistand heeft toch IEDERE magnetron of zie ik dat verkeerd?
is toch gewoon programma microwave?
ik heb een combimagnetron
linalina
17-02-2007, 15:04
he maar dames vriest niemand hier fruithapjes in????
is het wel mogelijk om zelfgemaakte fruithapjes in te vriezen?
ik denk dat als je banaan of appel invriest dat het snel bruin wordt
linalina
17-02-2007, 15:30
ik denk dat als je banaan of appel invriest dat het snel bruin wordt
bij een fruithapje maak ik dubbele porties dus voor diezelfde dag en voor de volgende dag en bewaar het afgedekt in de koelkast.
de banaan wordt wel bruin maar ik heb gehoord dat dat niet erg is en dat je het zo kan geven...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.