Bekijk originele versie : Shahinez
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Ik vind jou lief :verliefd: .... en nu ga ik afloggen en afvragen waarom ik jou lief vind....
Sahbi
Bachelorette
24-08-2003, 16:50
hey, jij bent sahbi dus
zij en nog iemand zaten de hele tijd over jou op mn topic te praten :kwaad:
Shahinez
24-08-2003, 17:00
Origineel gepost door Sahbi
Ik vind jou lief :verliefd: .... en nu ga ik afloggen en afvragen waarom ik jou lief vind....
Sahbi
Jij vindt mij lief?Ik vind jou ook lief maar jah,als ik online ben,ben jij offline,en als ik offline ben,ben jij weer online ... en zo kunnen we verder gaan en mekaar in het geniep lief vinden,en we blijven dan even lief,zonder mekaar lief te hebben,begrijp je mijn lief?hahaha :Iluvu:
Shahinez
24-08-2003, 17:09
bijna nooit,alleen gelegenheden.... maar mascara doe ik wel,om mijn oogjes een beetje te accentueren 3lash?
Shahinez
24-08-2003, 17:10
ah okay,omdat je ziet dat ik een beetje rood ben aan mijn wang ofzo?wel dat is omdat ik rood geworden was die dag,ik zat te zonnen .... pfff ga jij me weer uitmaken van clown zoals ik hier eerder al gehoord heb???:ego:
Origineel gepost door Shahinez
ah okay,omdat je ziet dat ik een beetje rood ben aan mijn wang ofzo?wel dat is omdat ik rood geworden was die dag,ik zat te zonnen .... pfff ga jij me weer uitmaken van clown zoals ik hier eerder al gehoord heb???:ego:
wel een mooie clown dan :hihi:
:o..
Shahinez
24-08-2003, 17:18
Origineel gepost door BennY_D
wel een mooie clown dan :hihi:
:o..
Mooi hahah JEAH WRIGHT ... strax geloven ze je nog ;)
Origineel gepost door Shahinez
Mooi hahah JEAH WRIGHT ... strax geloven ze je nog ;)
nee wallah van je oog te zien ben je denk ik wel een knappe meid :o tbarkelah ;)
Shahinez
24-08-2003, 17:36
Origineel gepost door JAAPIE
nee lieve meid :(
ik vroeg het omdat 3 kleurtjes zag op je avatar ,,ik vroeg het mij gewoon af..
je hebt een mooi oog in ieder geval
;)
awilie 3 kleuren dan nog rwinaaaaaaa
nee wallah van je oog te zien ben je denk ik wel een knappe meid tbarkelah [/B][/QUOTE]
dank je wel zinna,en ik had al eens mijn foto erop gezet,je hebt het waarschijnlijk niet gezien jek
Shahinez
24-08-2003, 17:43
Wat RaZer
larache_2_013
24-08-2003, 18:02
Krijgen we nog foto's te zien offeeee......
Shahinez
24-08-2003, 18:05
Origineel gepost door larache_2_013
Krijgen we nog foto's te zien offeeee......
Hahahah shietaan welke foto's dan???Mijn kemmara geraakt hier niet op a weld anas ... veels te lelijk,anders breken al de schermen van de marokko.nl-leden dan word ik vervolgd a weld anas ... nee hoor :Iluvu:
Shahinez
24-08-2003, 18:15
Niets showen ... makajen ma endier showen hahahaha ... alleen als er veel mensen mijn foto willen zien,anders niet :ego: zahmak moeilijk doen hahah :hihi:
Nou heren ik heb haar foto wel gezien en moet zeggen het is een mooie meid....
:zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.