Bekijk originele versie : Vader verkoopt dochter om rekening te betalen
HoneyBee
16-02-2007, 22:58
Een Pakistaanse vader heeft zijn tienjarige dochter verkocht voor bijna 400 euro. De man wilde met het bedrag de rekening betalen van een operatie aan zijn oog, aldus de politie in de zuidelijke provincie Sindh vrijdag.
Het meisje werd verkocht aan een kennis van de vader in het dorp, niet ver van Karachi. De man kan volgens juristen een celstraf krijgen van hooguit een jaar wegens overtreding van de wet tegen kindermishandeling. Het verkopen van dochters komt vaker voor in afgelegen regio's van Pakistan, waar stammen en vooral stamoudsten de dienst uitmaken. Met de verkoop van meisjes worden ruzies beslecht of schulden afgelost.
Bron: http://www.tiscali.nl/content/article/nopme/292730.htm
SSouSSia
16-02-2007, 23:02
hoe laag kun je gaan.. hoekan je zoiets in je hoofd halen.. :(
Kortjakje
16-02-2007, 23:02
Ik kijk er niet meer van op. Mensen weten van armoede niet meer wat ze moeten doen. Vre-se-lijk! Dit doet je wel weer beseffen hoe goed wij het hier hebben.
je wordt ook gek van die rekeningen van tegenwoordig.....................
Zij_is_Nadina
16-02-2007, 23:23
Mijn vader wou me ook een keer verkopen omdat ik een grote mond heb
Hahaha.
Ik wil helemaal niet lachen! Shtt..
Zij_is_Nadina
16-02-2007, 23:25
Hhahhahahaha!! Ja toch! Gelijk heeft die vent. De ene rekening na de ander komt er binnen. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer hoe je het moet betalen, ja dan maar je dochter verkopen.
het verbaast mij dat t bij ons geen traditie is joh!..........had ik wel verwacht van onze cultuur..................
Zij_is_Nadina
16-02-2007, 23:30
het verbaast mij dat t bij ons geen traditie is joh!..........had ik wel verwacht van onze cultuur..................
Wat niet is kan nog komen. Hoor me vader altijd klagen over rekeningen en dat ie geen cent meer te makken heeft, ik hoop voor die tijd dat hij 1 van zijn kinderen wil verkopen om de huur te betalen, dat ik dan al het huis uit ben.
Wat niet is kan nog komen. Hoor me vader altijd klagen over rekeningen en dat ie geen cent meer te makken heeft, ik hoop voor die tijd dat hij 1 van zijn kinderen wil verkopen om de huur te betalen, dat ik dan al het huis uit ben.
geeft niet dan verkoop ik mn aanstaande dochter en koop jou!!
is dat niet mooi geregelt.............................kom je toch in een goed gezin terecht.............
Zij_is_Nadina
16-02-2007, 23:35
geeft niet dan verkoop ik mn aanstaande dochter en koop jou!!
is dat niet mooi geregelt.............................kom je toch in een goed gezin terecht.............
heyy, wanneer komt je dochtertje eraan? GEFELICITEERD!
heyy, wanneer komt je dochtertje eraan? GEFELICITEERD!
dankje schat als t goed is 1 mei............maar ik denk eerder.................
Leila1982
25-02-2007, 11:15
Ik kijk er niet meer van op. Mensen weten van armoede niet meer wat ze moeten doen. Vre-se-lijk! Dit doet je wel weer beseffen hoe goed wij het hier hebben.
Ik ga nog liever dood dan dat ik mijn eigen dochter verkoop... voor zo'n luttelig bedrag nog wel :jammer:
Zulke mensen weten niet wat de islam inhoudt.
Al ben je nog zo arm, je vertrouwen in Allah en dat hij voor je zal zorgen, moet groter zijn dan je WANHOOP.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.