Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Weet Waar Ik De Herhaling Van Gtst Kan Kijken.

saida68
16-02-2007, 21:54

Nou Kom Op Dames Wie Weet Dat, Of Kan Dat Niet BEN NAMELIJK HEEL NIEUWSGIERIG naar wat er met ludo gaat gebeuren:hihi: hij krijgt denk ik een goed karakter nu in de film,maar ik vind dat eigenlijk niet bij ludo passen jullie

teletubbie
16-02-2007, 21:57
elke werkdag om 12.00 uur herhaling!

saida68
16-02-2007, 22:00
elke werkdag om 12.00 uur herhaling! ja maandag pas. ik wil nu zien kan niet wachten tot maandag:hihi: weet jij niet waar ik ergens herhaling kan zien op het internet

teletubbie
16-02-2007, 22:03
ja maandag pas. ik wil nu zien kan niet wachten tot maandag:hihi: weet jij niet waar ik ergens herhaling kan zien op het internet probeer www.gtst.nl

saida68
16-02-2007, 22:04

probeer www.gtst.nl heb ik al gedaan kan niets vinden:jammer:

Rzinia
16-02-2007, 22:10
he is niet veel bijzonders met ludo gebeurd hij praatte met janine alleen over alles. Ik las wel dat hij aanstaande week of die daarop, bing en sjors om vergeving gaat vragen en hulp gaat bieden aan het getouwtrek om valentijn wat wel gebeurde vandaag is dat nina toegaf dat ze met noud naar bed is geweest en aan het eind betrapte nick charlie terwijl ze met jack zoende :D

saida68
16-02-2007, 22:13
he is niet veel bijzonders met ludo gebeurd hij praatte met janine alleen over alles. Ik las wel dat hij aanstaande week of die daarop, bing en sjors om vergeving gaat vragen en hulp gaat bieden aan het getouwtrek om valentijn wat wel gebeurde vandaag is dat nina toegaf dat ze met noud naar bed is geweest en aan het eind betrapte nick charlie terwijl ze met jack zoende :D thanks i love jou. had ik toch gelijk ludo krijgt een goeie rol

Rzinia
16-02-2007, 22:22
thanks i love jou. had ik toch gelijk ludo krijgt een goeie rol Maandag: Robert stelt voor om het huis eens flink te gaan restylen, maar Barbara is totaal niet in de stemming om over zo'n ingreep na te denken. Charlie probeert Nick ervan te overtuigen dat ze haar huwlijk wel degelijk wil redden, maar het kost Nick nogal wat moeite om het te geloven. Dinsdag: Fos nodigt Nina uit om eens een avondje te gaan stappen. Florien is nu zeer nieuwsgierig: probeert hij soms om Nina te versieren? Sjors en Bing worden ondertussen verrast door een onverwacht bezoekje van Ludo. Wat blijkt? Hij wil het heel graag met hen goedmaken. Woensdag: Nina haalt Fos over om bij haar te blijven slapen, maar Ludo mag het natuurlijk absoluut niet merken. Als Dennis bij Anita wil overnachten, wil Rikkie hen verrassen met een onbijtje. Maar dan blijkt Dennis al heel vroeg te zijn vetrokken. Wat is daarvan nou de reden? Donderdag: Jef nodigt Dian en rechercheur Aydin samen uit om eens gezellig te komen eten. Maar Dian is niet meteen dolenthousiast. Integendeel. Anita waarschuwt Jack ondertussen dat hij Charlie voorlopig helemaal met rust moet laten:want Nick en Charlie horen bij elkaar. Zo is het maar net. Vrijdag: Jack doet Bing een heel interessant voorstel op zakelijk gebied: hij kan manager worden van Teluma. Ludo besluit dat hij het nu goed moet maken met Robert en Barbara en bemoeit zich met het getouwtrek om Valentijn. Maar Barbara haat de gedachte dat Ludo in de buurt van Valentijn komt!

saida68
16-02-2007, 22:25
Maandag: Robert stelt voor om het huis eens flink te gaan restylen, maar Barbara is totaal niet in de stemming om over zo'n ingreep na te denken. Charlie probeert Nick ervan te overtuigen dat ze haar huwlijk wel degelijk wil redden, maar het kost Nick nogal wat moeite om het te geloven. Dinsdag: Fos nodigt Nina uit om eens een avondje te gaan stappen. Florien is nu zeer nieuwsgierig: probeert hij soms om Nina te versieren? Sjors en Bing worden ondertussen verrast door een onverwacht bezoekje van Ludo. Wat blijkt? Hij wil het heel graag met hen goedmaken. Woensdag: Nina haalt Fos over om bij haar te blijven slapen, maar Ludo mag het natuurlijk absoluut niet merken. Als Dennis bij Anita wil overnachten, wil Rikkie hen verrassen met een onbijtje. Maar dan blijkt Dennis al heel vroeg te zijn vetrokken. Wat is daarvan nou de reden? Donderdag: Jef nodigt Dian en rechercheur Aydin samen uit om eens gezellig te komen eten. Maar Dian is niet meteen dolenthousiast. Integendeel. Anita waarschuwt Jack ondertussen dat hij Charlie voorlopig helemaal met rust moet laten:want Nick en Charlie horen bij elkaar. Zo is het maar net. Vrijdag: Jack doet Bing een heel interessant voorstel op zakelijk gebied: hij kan manager worden van Teluma. Ludo besluit dat hij het nu goed moet maken met Robert en Barbara en bemoeit zich met het getouwtrek om Valentijn. Maar Barbara haat de gedachte dat Ludo in de buurt van Valentijn komt! dat heb ik al gelezen:hihi: maar bedankt ik wil de herhaling zelf zien,maar dat kan denk ik niet. ik moet echt tot maandag wachten

Rzinia
16-02-2007, 22:28
o ik heb ook de week erna :o die heb je niet :D nou is goed joh alleen einde was leuk:D ook wel zielig omdat Nick ze betrapte

saida68
16-02-2007, 22:31
o ik heb ook de week erna :o die heb je niet :D nou is goed joh alleen einde was leuk:D ook wel zielig omdat Nick ze betrapte kijk waar ik me druk om maak ik lijk wel gek. je bent een schat thanks:sjans:

Rzinia
16-02-2007, 23:14
geen dank meid :) kijk maandag als je tijd hebt naar herhaling. :D einde is alleen leuk maar die zul je ook waarscheinlijk maandagavond. "Wat vooraf ging in goede tijden slechte tijden"

Mary2005
16-11-2009, 19:36
Wie weet hoe ik de herhalingen van gtst terug kan kijken vanaf 7 september 2009. Via uitzendig gemist kan je vanaf oktober terug zien.