Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe heb je m liever...

Frikouja
24-08-2003, 16:24

gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid... stel je hebt een relatie... je gaat een tijdje met je vriend. van wat voor type houd je. zo een die alles goed vind en toelaat. Belt niet vaak. Vind het niet erg om te horen dat je iedere dag weer in de stad bent om met je vriendinnen wat leuks te doen... of een die zich er wel mee bemoeit. een die zegt dat hij liever niet heeft dat je dit of dat doet. en vaak belt om te vragen waar je zit of wat je doet... Grtzzz :zwaai:

fousia
24-08-2003, 16:47
[QUOTE]Origineel gepost door Frikouja gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid... stel je hebt een relatie... je gaat een tijdje met je vriend. van wat voor type houd je. zo een die alles goed vind en toelaat. Belt niet vaak. Vind het niet erg om te horen dat je iedere dag weer in de stad bent om met je vriendinnen wat leuks te doen... of een die zich er wel mee bemoeit. een die zegt dat hij liever niet heeft dat je dit of dat doet. en vaak belt om te vragen waar je zit of wat je doet... Grtzzz :zwaai: [/QUOTE Toch de tweede want zelf ben ik ook een beetje zo. Ik zou ook niet willen dat hij lekker uitgaat en alles kan doen. En helemaal niet iedere dag in de stad als je naar de stad wil is dat een keer in de zoveel tijd voor kleren te kopen ofzo :zwaai: P.S en jij?

NCM1
24-08-2003, 16:50
Origineel gepost door fousia [QUOTE]Origineel gepost door Frikouja gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid... stel je hebt een relatie... je gaat een tijdje met je vriend. van wat voor type houd je. zo een die alles goed vind en toelaat. Belt niet vaak. Vind het niet erg om te horen dat je iedere dag weer in de stad bent om met je vriendinnen wat leuks te doen... of een die zich er wel mee bemoeit. een die zegt dat hij liever niet heeft dat je dit of dat doet. en vaak belt om te vragen waar je zit of wat je doet... Grtzzz :zwaai: [/QUOTE Toch de tweede want zelf ben ik ook een beetje zo. Ik zou ook niet willen dat hij lekker uitgaat en alles kan doen. En helemaal niet iedere dag in de stad als je naar de stad wil is dat een keer in de zoveel tijd voor kleren te kopen ofzo :zwaai: P.S en jij? me 2

SweetRose
24-08-2003, 16:50
Zo één als de mijne..die vind je bijna nergens :o:D

2Smart4u
24-08-2003, 16:51

optie 2 denk ik...... anders voel ik me zo net lucht.........onbelangrijk en oninteressant :p

Ouidath
24-08-2003, 16:53
als het maar een goede moslim is, en dat is beter dan alle 2:)

fatimaatjee
24-08-2003, 17:10
ik kies voor 2 want ik benook zo nieuwsgrieg maar ook weer nie dat hij altijd moet checken want ja dan is je relatie eigenlijk opzicht niks waard!! want een relatie ga jemet iemand aan als je elkaar 100% vertrouwt!! dus ookals je in de stad zit dat hij je gewoon kan vertrouwen!!! beslama!!

Frikouja
24-08-2003, 17:16
zelf kies ik ook voor de tweede..anders zou ik me ook net lucht voelen. als het hem niets zou doen waar ik ben...dan ga ik gelijk zoiets denken van het kan m niets schelen wat ik doen. ben onbelangrijk voor m. natuurlijk zijn er grenzen. het moet niet al te erg worden dat ik om de zoveel uur gebeld wordt en gevraagd wordt waar en met wie ik wat aan het doen bent. maar gewoon dat ie laat zien dat ie aan me denkt..

Frikouja
24-08-2003, 17:20
`want een relatie ga jemet iemand aan als je elkaar 100% vertrouwt!! dus ookals je in de stad zit dat hij je gewoon kan vertrouwen!!!` vaak wordt gezegd dat een relatie gebasseerd is op vertrouwen. maar eerlijk hoe vaak gaan we een relatie aan zonder dat je iemand voor 100% vertrouwt. hoe lief en onschuldig je vriend ook lijkt faat. een jongen vertrouwen blijft moeilijk

wafa_armani
24-08-2003, 17:28
Origineel gepost door Frikouja gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid... stel je hebt een relatie... je gaat een tijdje met je vriend. van wat voor type houd je. zo een die alles goed vind en toelaat. Belt niet vaak. Vind het niet erg om te horen dat je iedere dag weer in de stad bent om met je vriendinnen wat leuks te doen... of een die zich er wel mee bemoeit. een die zegt dat hij liever niet heeft dat je dit of dat doet. en vaak belt om te vragen waar je zit of wat je doet... Grtzzz :zwaai: geen van beide...