Bekijk originele versie : Dames gezocht!!
mardjaan
16-02-2007, 20:27
Ik heb met grote spoed een panel nodig van 50-100 dames die een duidelijke mening hebben over hun vrouwzijn! vooral hun marokkaanse vrouwzijn.
Julllie helpen mij hiermee echt uit de brand en zazaakoum allahou gairan!
SVP jullie emailadressen aan mij te pm-en zodat ik jullie een kort vragenformulier toe kan sturen. Het is echt geen waslijst aan vragen, maar je bent er zo doorheen.
Dank jullie zoveel voor jullie reacties en medewerking!
Mardjaan, jullie mede-marokkaanse met stressssssssssss!!
Ik snap nog steeds niet dat iemand mijn topic zomaar verwijderd!! Willen jullie deze alsjeblieft laten staan!
moslima_zaio
16-02-2007, 22:17
Nou ik persoonlijk ben zulke discussies een beetje zat....Een mening over mijn vrouwzijn? En op mijn Marokkaans vrouwzijn? :confused:
Maar meid toch heeeel veeeel succes! ;)
mardjaan
16-02-2007, 23:12
bedankt voor het toch ventileren van je mening en je succes wensen, kan ik altijd goed gebruiken.
nog iemand zijn mening te geven: ik stuur graag een vragenformulier toe.
Kortjakje
16-02-2007, 23:15
Als je mij die vragenlijst per pm stuurt dan wil ik hem wel invullen.
Nou ik persoonlijk ben zulke discussies een beetje zat....Een mening over mijn vrouwzijn? En op mijn Marokkaans vrouwzijn? :confused:
Maar meid toch heeeel veeeel succes! ;)
Ik heb de test gemaakt.. het is niets zwaars.
Gewoon wat simpele vragen over het leesgedrag. Dus vragen over tijdschriften etcetera. Het zijn zo'n 10 meerkeuze vragen.. zo gepiept.
Zou je het misschien toch willen invullen : )?
XCindarellaX
16-02-2007, 23:23
Ik ook..Heb toch niet veel te doen.
mardjaan
16-02-2007, 23:25
ik kan het formulier alleen niet pm-en meiden
het is een worddocu met meerkeuzevragen. dus vandaar dat ik vraag aan de dames om mij hun mailadressen te pm-en.
dus meiden jullie helpen me er echt mee als ik jullie mag mailen!
Kortjakje
16-02-2007, 23:39
Deze digibeet heeft een vraagje?
Ik heb het formulier ingevuld en opgeslagen, maar hoe verzend ik het naar jouw emailadres. :nerd:
(B)Engel, gewoon als bijlage plaatsen en opsturen.
Of is dat niet zo simpel?
Kortjakje
16-02-2007, 23:43
(B)Engel, gewoon als bijlage plaatsen en opsturen.
Of is dat niet zo simpel?
Nee, hahahahah. Wallah ma ik weet hoe:nerd:
Je moet het me stap voor stap uitleggen.
Kortjakje
16-02-2007, 23:52
Volgens mij is het gelukt:banana:
Mardjaan wil je me laten weten of je'm ontvangen hebt.........anders laat ik het mijn man doen.
Ik heb met grote spoed een panel nodig van 50-100 dames die een duidelijke mening hebben over hun vrouwzijn! vooral hun marokkaanse vrouwzijn.
Julllie helpen mij hiermee echt uit de brand en zazaakoum allahou gairan!
SVP jullie emailadressen aan mij te pm-en zodat ik jullie een kort vragenformulier toe kan sturen. Het is echt geen waslijst aan vragen, maar je bent er zo doorheen.
Dank jullie zoveel voor jullie reacties en medewerking!
Mardjaan, jullie mede-marokkaanse met stressssssssssss!!
Ik snap nog steeds niet dat iemand mijn topic zomaar verwijderd!! Willen jullie deze alsjeblieft laten staan!
Jij bent een man, je sprak mij ook al aan op chat! :moe:
mardjaan
16-02-2007, 23:58
ik ben geen man, je kunt vragen aan de andere meiden of ik ze heb lastig gevallen ofzo.
ik ben de chat op gegaan om meer dames te ronselen voor het onderzoek, dit is eerder een bevestiging dat ik geen man ben dan wel. maar goed er is maar een manier om er achter te komen: meedoen!
(b)engel, ik heb nog niks retour gekregen! als je hulp nodig hebt, pm me dan, dan loods ik je er doorheen.
Volgens mij is het gelukt:banana:
Mardjaan wil je me laten weten of je'm ontvangen hebt.........anders laat ik het mijn man doen.
Ik tikte mijn bericht en toen liep de site ineens vast. Ik plaats die alsnog.
Here we go..
Open een nieuwe email, dat moet lukken : ).
Net boven het vakje waar je het emailadres van Mardjaan zal tikken staat ''Toevoegen''. Klik daar op en klik vervolgens op ''Bestand''.
Dan is het een kwestie van bladeren. Dat moet ook makkelijk zijn..of nee je had eerder ook moeite met het plaatsen van een foto hmm : ).
Je klikt op ''Bladeren'', je kan nu bladeren in jouw documenten. Zoek op waar je het hebt opgeslagen en klik op ''Openen''. Nu klik je linksboven op ''OK'', dus niet op ''OK, nog een toevoegen'', maar gewoon ''OK''.
Nu is ie aan het uploaden, dat betekent dus laden : p.
Even wachten en nu zie je als het goed is de nieuw geopende e-mail. Bij bijlage staat nu dus het bestand dat je wilt verzenden.
Klik op ''Verzenden'' ; ).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.