Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

maghrebgirl20
24-08-2003, 15:57

ik heb het echt gehad met het eeuwige vrijgezel zijn. :kwaad: ik wil trouwen. ik bedoel ik heb ook behoefte om geknuffeld te worden en zo. ben ik nou de enige die zo denkt? :( :( :(

s_soumaya18
24-08-2003, 15:58
ahhh meskiena je dag komt nog wel incha allh

douniaberkania
24-08-2003, 15:59
Dat ben je zeker niet dat hoor ik veeeeeeeeeel meiden zeggen maar ik hoop dat je snel trouwt inchallah met een man die je heel je leven gelukkig maakt!! :);)

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:02
:huil: maar ik wil niet nog langer wachten. :huil:

C_OUJDIA
24-08-2003, 16:03

Origineel gepost door maghrebgirl20 ik heb het echt gehad met het eeuwige vrijgezel zijn. :kwaad: ik wil trouwen. ik bedoel ik heb ook behoefte om geknuffeld te worden en zo. ben ik nou de enige die zo denkt? :( :( :( Vrijgezel zijn is geweldig..Geen gezeur geen gedoe... Maar als je echt wil toruwen stuur me een foto en misschien kan ik je wel aan een echtgenoot helpen:stout::D

Bachelorette
24-08-2003, 16:08
:hihi: Waar wacht je op dan? Mister Right? als je thuisblijft komt hij zeker niet (tenzij het een neef is :p ) Zonder sebbeb is er ook geen maktab....hmm..zeg ik dat goed nu?

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:09
Origineel gepost door JAAPIE in dat geval :idee: mijn neef is echte moslim ,zonder papieren (illi),, en is lief en hij wil z.s.m. trouwen :melig: :huil: ik ben alleen goed genoeg voor iemands papieren te maken :verdriet:

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:12
Origineel gepost door C_OUJDIA Vrijgezel zijn is geweldig..Geen gezeur geen gedoe... Maar als je echt wil toruwen stuur me een foto en misschien kan ik je wel aan een echtgenoot helpen:stout::D wat voor kandidaten heb je? :rolleyes:

miwoeren
24-08-2003, 16:15
:hihi: TROUWSE!!!

Bachelorette
24-08-2003, 16:17
Origineel gepost door sexmaster ja goed gezegd :D :cool: :D

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:23
Origineel gepost door necromancer dat gevoel gaat wel over hoor... iedereen heeft er weleens last van... :) ik hoop maar dat het snel over gaat dan.... it sucks

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:24
Origineel gepost door MissAmani :hihi: Waar wacht je op dan? Mister Right? als je thuisblijft komt hij zeker niet (tenzij het een neef is :p ) Zonder sebbeb is er ook geen maktab....hmm..zeg ik dat goed nu? ok, klopt mr. right vind je niet thuis, maar waar moet ik zoeken dan? ( al vind ik dat je niet echt moet zoeken)

Bachelorette
24-08-2003, 16:26
Origineel gepost door maghrebgirl20 ok, klopt mr. right vind je niet thuis, maar waar moet ik zoeken dan? ( al vind ik dat je niet echt moet zoeken) je moet ook niet zoeken :) hij vindt jou wel. hij moet alleen wel weten dat je in de 'markt' ligt.

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:29
Origineel gepost door MissAmani je moet ook niet zoeken :) hij vindt jou wel. hij moet alleen wel weten dat je in de 'markt' ligt. tja en hoe doe ik dat dan? op mn voorhoofd schrijven: I'm looking for you???????

maghrebgirl20
24-08-2003, 16:33

Origineel gepost door JAAPIE nee nee :( mijn neef heeft een heel goed hart ,enkel gevuld met pasievolle liefde die hij aan jou en de kinderen wil schenken !!! genoeg reclame ! wanneer is de trouwdatum :) :zwaai: heb zelf ook 7 neven met een goed hart en blablabla, en ze willen me allemaal omdat ik toch zon goede, lieve meid ben.............. not. als ze mij zien lopen is het net alsof ze een paspoort zien lopen.

Pagina's : [1] 2